follower follower .

follower

فلاپ شدن در اینستاگرام به چه منظور است؟

فلاپ چیست؟ + شناخت عوامل مؤثر در فلاپ شدن پست های اینستاگرام
اگر می خواهید در اینستاگرام افراد بیشتری پیج شما را دنبال کنند می توانید از فالووان کمک بگیرید و از خدمات بسیار عالی آن مثل ربات اینستاگرام ، خرید فالوور ارزان، خرید لایک و ... بهره مند شوید.

معرفی و آموزش قابلیت ریلز اینستاگرام (Reels)

حال بعد از فعال سازی ریلز برای آیفون ( Reels ) شما قطعا با افزایش بازدید مواجه خواهید شد. بخش ریلز نیز همانند استوری یا دیگر قابلیت فالووانگرام اهداف خود را دنبال می کند و شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود از آن استفاده کنید. Reels چگونه کار می کند؟ فالووان که یک شبکه اجتماعی چینی است این امکان را برای مخاطبین خود فراهم می کند که ویدئوهایی تا مدت زمان 60 ثانیه منتشر کنند. بدین صورت بدون استفاده از اپلیکیشن خاصی در همان محیط این تغییرات صورت می گیرد. علاوه بر این برخلاف استوری که مدتهاست دیگر در بخش اکسپلور قرار نمی گیرد و همین امر هم سبب کاهش بازدید استوری ها شده، ریلز وارد اکسپلور شده و سبب افزایش بازدید می شود. با این کار مود مسیج شما به دوربین منتقل می شود و شما می توانید یک عکس بگیرید، و بعد از آن بر روی تصویر ارسال شده از دوست خود، آن را ارسال کنید اما پیش از این کار می توانید یک سری ویرایش ها را روی آن انجام دهید. زمان شمارش معکوس را با وارد کردن عدد در کنار گزینه «Countdown» تغییر دهید. برای مثال اگر شخص معروفی باشید میتوانید با برگذاری لایو اینستاگرام با فالووان های خود ارتباط بگیرید و بصورت زنده با آنها صحبت کرده با آنها تعامل کنید همچنین اگر صاحب خدمات خرید و فروش باشید، میتوانید در لایو اینستاگرام به معرفی محصول جدید خود پرداخته و سوالات فالووان های خود را نیز بصورت زنده پاسخ دهید.


بنابراین به جای اینکه وقت خود را صرف این کنید که لایک و کامنت و فالوئر بخرید، بر روی کار خود تمرکز کنید و محتوای با کیفیت تولید کنید تا افزایش فالوئر و انگیجمنت داشته باشید. کافیه که روی اون بزنید و خیلی ساده ریلز خودتون را منتشر کنید. 4-حالا عبارت View Effect Page را بزنید تا وارد صفحه اون افکت بشید. اواسط سال 2020 اینستاگرام در یکی از بهروزرسانیهای خود قابلیت ریلز را به این اپلیکیشن اضافه کرد. Reels اینستاگرام به کاربران امکان تولید محتواهای خلاقانهتر و پربازدیدتری را داده است. نکته قابل توجه اینست که برای کاربران ایرانی تا این جای کار یعنی مرداد 1400 چنین امکانی بصورت رسمی به حسابهایشان اضافه نشده است و به روشی که در ویدئو نمایش داده ایم این امکانات برای دارندگان گوشی های آیفون امکان پذیر است. از جمله قابلیت های این شبکه مجازی اجتماعی اینست که شما میتوانید آنچه در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اید را در سایر شبکه های اجتماعی همچون مانند فیسبوک، توییتر، تامبلر و فلیکر منتشر کنید. را به شما پاسخ دهیم و نکات مهم آن را به شما ذکر کنیم. اگر هنوز دقیقا نمیدانید که اینستاگرام Reels چه کاربردی دارد این مطلب میخواهیم این موضوع را توضیح دهیم و پاسخ یک سوال مهم دیگر را نیز بررسی کنیم.


گرچه در این مقاله سعی خواهیم داشت تا با یک ترفند از این قابلیت استفاده کنیم و به نوعی برای حسابهایی که چنین امکانی فعلا برایشان وجود ندارد این قابلیت را فعال کنیم. تصور کنید شما قصد دارید از یک ویدئوی یک دقیقه ای تنها بازه ی زمانی ثانیه ی 25 الی 50 را منتشر کنید. اما آنچه در این قسمت از مقاله به آن اشاره خواهیم کرد افزایش بازدید ویدئوهای شما توسط قابلیت ریلز است! در این قسمت باید از بین گزینههای گوناگون، «reels» را انتخاب کنید. ویدئو نهایی شما برچسب (watermark) خواهد داشت که با پرداخت یکباره ۴.۹۹دلار یا هفتهای ۱دلار می توانید آن را از روی ویدئو حذف کنید. همچنین می توانیم از گزینه effect جهت اضافه کردن افکتهای تصویری استفاده کنیم. اما اگر این بخش فعال نشده بود، چیکار کنیم؟ قبل از آموزش و فعال سازی ریلز برای آیفون ( Reels ) بهتر است تا با خود ریلز آشنا شوید.در سالهای اخیر اینستاگرام هم همانند بسیاری از پلتفرم های دیگر هر چندوقت یکبار دست بکار می شود و علاوه بر تقویت امکانات قبلی و رفع نواقص ورژن های گذشته یکسری قابلیت های جدید را به این اپلیکیشن اضافه می کند تا از رقبا عقب نماند.


البته براساس متخصصین این زمینه IGTV آنطور که باید مورد استقبال قرار نگرفته و کاربران سایر پلتفرم ها را جهت انتشار ویدئوهای طولانی مدت خود ترجیح می دهند. 2-اگر ریلز برای شما فعال شده باشه، در پایین صفحه عبارت Reels را مشاهده خواهید کرد. همچنین تمام ویدئوهای Reels در بخش اختصاصی نمایه شما مانند پستها IGTV ظاهر میشوند. همچنین همانطور که در بالا هم اشاره شد، میتوانید ریلزها را با بررسی پروفایل هر کاربری مشاهده کنید. همچنین برخلاف استوری، در همان محیط ریلز بدون استفاده از اپلیکیشن خاصی می توانیم از طریق گزینه speed سرعت ویدئوها را تغییر دهیم. بطور مثال در ابتدا کاربران می توانستند در محیط اینستاگرام بصورت پست ویدئوها و یا عکس های خود را به اشتراک بگذارند. این ویژگی ریلز اینستاگرام در واقع برای رقابت با اپلیکیشن پر طرفدار و محبوب فالووان ترتیب داده شده و حالا برای کاربران سراسر دنیا در دسترس قرار داده شده است.


آموزش Reels اینستاگرام [ اینستاگرام ریلز تصویری و کامل چیست؟

تفاوتی ندارد صاحب یک شرکت بزرگ تجاری باشید یا یک فروشنده خواروبار چرا که قابلیتفالووانگرام آنچنان متنوع و جذاب هستند که هر بیزینسی میتواند تنها با کمی خلاقیت از این پلتفرم برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود استفاده و مشتریان بیشتری جذب کند. ریلز اینستاگرام یکی از قابلیتهای جدید این اپلیکیشن است که گرچه هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و تنها نسخه آزمایشی آن در دسترس است اما در همین مدت کوتاه نشان داده که از ویژگیهایی فوقالعاده برخوردار است و به کاربران اجازه میدهد با انتشار ویدیوهایی ۱۵ تا ۳۰ ثانیهای به صورت ریلز بازدیدی شگفتانگیز بگیرند. نگران نباشید، ریلز در هر صورت برای شما قابل استفاده است تنها به خلاقیت خودتان بستگی دارد. ریلزها بیش از هر چیز برای ارائه محتوای تبلیغاتی و تبلیغات در اینستاگرام ساخته میشوند چرا که با استفاده از این قابلیت میتوان در چند ثانیه محصول و ویژگیهای اصلی آن را به مخاطبان معرفی کرد. با جستجو در صفحه اکسپلور اینستاگرام هم میتوانید ویدیوهای ریلز را پیدا و مشاهده کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد، این است که شما میتوانید با رفتن در صفحه ریلز، علاوه بر مشاهده ویدیوهای مربوط به حسابهایی که دنبال میکنید، ویدیوهای پرطرفدار و محبوب در اینستاگرام را نیز مشاهده کنید.


با استفاده از برنامه Instagram دستورالعمل های زیر را دنبال کنید تا فیلم کوتاه 15 ثانیه ای خود را ایجاد کنید. در فضای پیچیده اینستاگرام بسیاری از پیج ها روزانه به واسطه قرارگیری در اکسپلور (Explore) در آمار خود تفاوت بسیار زیادی را ایجاد کرده اند. شاید بتوان گفت ریلز اینستاگرام در پاسخ به Tik Tok و برای رقابت با آن ایجاد شده است. سپس آن قسمتی که قصد نمایش دارید، انتخاب کنید. اکنون که با الگوریتم جدید اینستاگرام و نحوه عملکرد آن آشنایی دارید، چند نکته برای پیشی گرفتن از الگوریتم اینستاگرام و بهبود عملکرد و دسترسی صفحهتان معرفی شده است که بهتر است با آنها آشنا شوید. دکمه پخش را انتخاب کنید تا ابتدا آن را بشنوید ، سپس آهنگ را برای اعمال انتخاب کنید. اگر بهتازگی بازاریابی اینستاگرام را شروع کردهاید، باید به آپلود استوری توجه بیشتری داشته باشید. باید بدانید که کجا باید جستجو کنید تا Reels فالووانگرام را پیدا کنید. این واقعیت را باید بپذیریم که جهان ما به سمتی پیش میرود که همه چیز را هرچه خلاصهتر و سریعتر میخواهد و محتوای آموزشی هم از این قاعده مستثنی نیست. مرحله ششم: در این مرحله از پایین صفحه این امکان را دارید که زمان ویدیو خود را کاهش داده و به هر اندازهای که میخواهید تنظیم کنید و سپس گزینه Add را بزنید.


برای تبلیغ و معرفی شغل خود در یک ریلز ۳۰ ثانیهای نمودار یک ارز بخصوص، مثلا اتریم را تحلیل و آن را در پیج خود منتشر کنید. اینستاگرام در یک فرصت بسیار ایدئال و حرفهای با فعال کردن ریلز اینستاگرام کاربرانش را سورپرایز کرد و در رقابت با فالووان از آن فاصله گرفت. REELS را مشاهده خواهید کرد. پس از این که ویدیو ۱۵ ثانیهای آماده شد، اینستاگرام ویدیو را یکبار دیگر نمایش میدهد تا خود شما بتوانید آن را مشاهده کرده و در صورت نیاز، عملیات ضبط را مجددا تکرار کنید. تراز کردن: روی نماد فریم ها ضربه بزنید تا انتهای کلیپ خود را مشاهده کنید و سپس برای همسویی با کلیپ بعدی خود استفاده کنید. Timer and Countdown (تایمر و شمارش معکوس) : تایمر را تنظیم کنید تا کلیپ شما بصورت خودکار شروع به ضبط کند. مرحله چهارم: در صفحهای که نمایش داده میشود باید روی گزینه OK, LETS GO بزنید تا به مرحله بعدی هدایت شوید. همانطور که میدانید اینستاگرام همواره در تلاش است تا در بهروزرسانیهای خود کاربرانش را سورپرایز کرده و با رونمایی از قابلیتهای جدید خود در تولید محتواهای جذابتر به آنها کمک کند.


بسیاری از افراد ریلز اینستاگرام را برای انتشار محتوای سرگرمکننده تولید میکنند. با استفاده از ریلز اینستاگرام میتوانید ویدیوهایی جالب و تعاملی ۱۵ تا ۳۰ ثانیهای بسازید و کوتاه، مفید و مختصر محصولی را تبلیغ کنید یا محتوای آموزشی ارائه دهید. 3-افزودن Reels به داستان یا استوری خود را انتخاب کنید تا آن را به داستان خود ارسال کنید. در واقع میتوان گفت reels اینستاگرام امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار میدهد و امکان ساخت ویدیوهای متنوع با آن وجود دارد. شاید امروزه دیگر کسی زمان دیدن ویدیوهای تبلیغاتی بلند با توضیحات طولانی و کسلکننده را نداشته باشد اما یک ویدیو ۳۰ ثانیهای میتواند ویژگیهای اصلی یک محصول را به شکلی خلاق و جالب به کاربران نشان دهد و این دقیقا همان چیزی است که انسان امروز در کسب و کارش به آن نیاز دارد: محتوای مفید، مختصر و جالب که در کوتاهترین زمان، بیشترین اطلاعات را به مخاطب ارائه میدهد. اگر تاکنون با Tik Tok کار کرده باشید میدانید که این اپلیکیشن به کاربرانش اجازه میدهد ویدیوهایی کوتاه بسازند و با صدها افکت و قابلیت مختلف آن را ادیت کنند.


ریلز اینستاگرام چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

شما میتوانید موسیقی یا فایل صوتی خودتان را جدا ضبط کنید یا ویدئوی خودتان را در بیرون از قسمت ریلز اینستاگرام ویرایش کنید. اگر حساب کاربری شما به بخش موسیقی دسترسی نداشت، نگران نباشید. با اینکه نحوه کارکرد الگوریتم ریلز هنوز به طور کامل مشخص نیست، به نظر میآید که کارکرد مشابهی به صفحه پیشنهادات تیکتاک دارد. به احتمال زیاد افرادی که آنها را دنبال میکنید، محتوایی که با آن تعامل دارید و محل زندگی شما بر این بخش تأثیر میگذارند. از ابزار خلاقانه مانند متن، فیلتر یا جلوه ویژه در آنها استفاده شده است. با اسکرول کردن در بخش ریلز اینستاگرام ممکن است ویدئوهایی پیدا کنید که دارای یک برچسب «Featured» به معنی «ویژه» در بالای کپشن هستند. به لطف ادغام یکپارچه اینستاگرام و فیس بوک با یکدیگر، ریلز یا Reels پایگاه بسیار قدرتمندی را از آن خود کرده است. در نتیجه برای هماهنگ کردن حرکتهایتان با سرعت موسیقی باید زمان بسیار زیادی صرف ادیتور ریلز اینستاگرام کنید. پس این فرصت را از دست ندهید و ادامۀ مطلب را با دقت هرچه بیشتر بخوانید. بیشتر تصویر توسط متن پوشانده شدهاند. اما با این کار اگر صفحه شما عمومی باشد، دیگران نیز می توانند با صدای اصلی شما ویدیو های Reels دیگری با تصویر خود ایجاد کنند.


اینستاگرام با ارائه قابلیت Reels به رقابت خود با فالووان ادامه داده است. راههای فعال کردن ریلز اینستاگرام در نسخههای آی او اس و اندروید در کشورهایی مانند ایران که ریلز در آن فعال نشده است کمی پیچیدهتر و متفاوتتر است. مرورگر kiwi یک مرورگر متن باز بر پایه ی کرومیوم در اندروید است که هیچ گونه تبلیغاتی ندارد و امکانات بیشتری از مرورگر گوگل کروم اندروید در اختیار ما قرار می دهد. توجه: روش های زیر هم در اندروید و هم در iOS کار می کند. توی این مطلب میخوام یه روش جالب بگم که بتونید با کاربرهاتون ارتباط عمیق تری برقرار کنید. این ویژگی ریلز اینستاگرام در واقع برای رقابت با اپلیکیشن پر طرفدار و محبوب فالووان ترتیب داده شده و حالا برای کاربران سراسر دنیا در دسترس قرار داده شده است. در قسمت ریلز، علاوه بر ریلز حسابهای دنبالشده توسط شما، ریلز منتشرشده توسط حسابهای کاربری محبوب و پرطرفدار را نیز مشاهده خواهید کرد. اینستاگرام تأکید کرده است که محتوای گرفته شده از دیگر برنامهها (که دارای آرم و علامت برنامه دیگری هستند)، کمتر در قسمت ریلز قابل مشاهده خواهند بود. اینستاگرام بهموقع بودن یک پست را بررسی میکند تا مشخص کند که آیا همچنان با علایق کاربر مرتبط است یا خیر.


ما در این مقاله سعی کردیم شما را با ریلز اینستاگرام (Reels) آشنا کنیم تا بتوانید با استفاده از این آپشن به هدف های خود برفالووان. شاید پس از این، تصمیم بگیرید که شما نیز به یکی از کاربران فعال اینستاگرام تبدیل شوید و به درآمد برفالووان! این پلتفرم به مکان مناسبی برای رشد و پیشرفت کسب و کارهای مجازی و آملاین تبدیل شده که در سال های اخیر به کسب درآمد بسیاری کمک قابل توجهی کرده است. به یاد داشته باشید که بخش موسیقی ریلز اینستاگرام ممکن است برای همه حسابهای کاربری اینستاگرام قابل دسترسی نباشد. شکل آزمایشی دارند. حرکت جدیدی را امتحان کنید، خودتان باشید و ببینید چه چیزی برای شما مناسب است. چرا اینستاگرام بخش ریلز را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است؟ توسعهدهندگان اپلیکیشن اینستاگرام دائما در حال توسعه و بهروزرسانی این پتلفرم هستند. آمار جمعیتی تیکتاک به سرعت در حال تغییر است. بنابراین جای تعجب نیست که اینستاگرام بخواهد ویژگیهای محبوبی مشابه برنامه تیکتاک تولید کند؛ مخصوصاً برای مناطقی از دنیا مانند برزیل که هنوز تیکتاک محبوبیت آنچنانی کسب نکرده است.


قابلیت ریلز اینستاگرام یکی از راههای جدید برای ساختن محتوای ویدئویی سرگرمکننده است. کاربران این سرویس عقیده دارند کار با ریلز و تهیه ویدئو توسط آن چندان رضایت بخش نیست، البته قابلیت های نسخه جدید می تواند برخی از مشکلات کاربران را رفع کند. با این کار میتوان در ترندهای مختلف فعالیت کرد. در قسمت ریلز مانند تیکتاک میتوانید در صورت پیدا کردن موسیقی یا کلیپ صوتی موردنظرتان، بخش موسیقی را فشار داده و گزینه “Use Audio” را انتخاب کنید. در این بخش، علاوه بر انتخاب و اضافه کردن موسیقی، ابزار ویرایش ویدئوی دیگری نیز وجود دارد. در قسمت Instagram Stories Camera یک منو جدید به نام Reels اضافه شده و برای ایجاد Reels هایتان باید از این قسمت شروع به ساخت کنید. اگر بیشتر قابلیتهای اضافه شده به نظرتان آشنا هستند، کاملاً درست فکر کردهاید. بعد از انتخاب ویدئوی دلخواهتان هم میتوانید از ابزار متن و نقاشی یا از استیکرفالووانگرام برای شاخ و پر دادن بیشتر به فایل تصویری استفاده کنید.


آموزش Reels اینستاگرام [ اینستاگرام ریلز تصویری و کامل چیست؟

اغلب، در بازههای زمانی متفاوت الگوریتم اینستاگرام تغییر میکند. استوریفالووانگرام در ابتدای فید کاربران ظاهر میشوند. جدیدترین و تازهترین استوریهای ارسالشده در ابتدای فید کاربر ظاهر میشوند. بسیاری از کاربران هنگام مواجه با الگوریتم گیجکننده اینستاگرام بهتزده میشوند. ریلز ابزارهای ویرایش مختلفی در اختیار شما قرار میدهد، از جمله افکت AR، کنترل سرعت و ابزاری برای قرار دادن ویدیوها به تریتیب برای شکل ظاهری بهتر. یک ویژگی جالب و دلچسب، مثلا اگر شما یک محتوای ویدیویی ساخته باشید و در تولید آن از صدای صوتی و اختصاصی استفاده کنید این صدا به نام شما ثبت خواهد شد! و به این ترتیب ویدیوی شما قدرت مضاعفی پیدا میکند و آمار بازدید آن بیشتر و بیشتر میشود. پستهای آلبومی روشی عالی برای ترغیب مخاطبان به صرف زمان بیشتر روی محتوای شما و افزایش تعامل پست هستند. پستهای آلبومی نسبت به سایر انواع پست ۳ برابر تعامل و ۱.۴ برابر دسترسی دارند. دونالد ترامپ به شدت بر ممنوعیت فالووان در آمریکا اصرار دارد و شرکتهای بزرگی مثل مایکروسافت هم نسبت به خرید فالووان از مالک چینی آن ابراز علاقه کردهاند.


الان که فقط چهار سال از اون تاریخ گذشته، بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر هر روز از استوری استفاده میکنن. از دکمه تایمر استفاده کنید و زمان ویدیوهایتان را به حالت دلخواهتان تغییر دهید، فراموش نکنید که Reels هم اکنون از ویدیوهای 15 ثانیه ای پشتیبانی میکند. در پایان اگر به دنبال برنامه های دیگری برای ویرایش ویدیو بودید، مطالعه مطلب ۶ تا از بهترین برنامه های ویرایش ویدیو اندروید را هم فراموش نکنید. برای یادآوری بد نیست بگویم که فالووان در چند ماه اخیر محبوب ترین شبکه احتماعی بوده و فیس بوک، اینستاگرام و حتی پیام رسان واتس اپ را از نظر دانلود پشت سرگذاشت. چند وقتی است که خبر از ویژگی جدیدی از اینستاگرام به نام Instagram Reels در شبکههای اجتماعی دیده میشود. به این نکته دقت کنید: یک قسمت جدیدی در اکسپلور اینستاگرام قرار دارد به نام Top Reels ، که به بهترین ریلز ها شانس دیده شدن بیشتری را میدهد. اصطلاحاً سایهای روی پستها ایجاد میشود که از دیده شدن آنها توسط سایر کاربران اینستاگرام جلوگیری میکند. همان طور که مطرح شد هدف اصلی فیسبوک برای عرضه چنین قابلیتی بر روی اینستاگرام رقابت با فالووان بوده و این شرکت امیدوار است تصمیمش باعث کمرنگ شدن حضور فالووان در دنیا شود.


ویدیوهای ریلز صفحات کاری در اکسبلور اینستاگرام تمام کاربران به نمایش در خواهند آمد و این یعنی امکان اضافه شدن میلیونها مخاطب دیگر به این صفحات و در نتیجه بازدهی بیشتر تبلیغات و فروش بیشتر کالا و خدمات. اما اگر بخواهید در شروع کار خود هم فروش خوبی را تجربه کنید باید بتوانید مشتریان بیشتری را به سمت خود بکشانید. این برند آرایشی فرانسوی با تولید محتواهای آموزش نکات آرایشی، معرفی محصول و انتشار تجربیات مصرفکنندگان، موفق شده است که برای هر ویدیو Reels خود به بازدیدی 300 هزارتایی دست یابد و فروش محصول خود را به طور چشمگیری افزایش دهد. بنابراین آینده قابلیت reels اینستاگرام نیز به طور حتم درخشان خواهد بود و استقبال گستردهای از آن به عمل خواهد آمد. بنابراین یک فرصت بسیار مناسب برای اینستاگرام بود تا این قابلیت را به صورت عمومی عرضه نماید. با توجه به اینکه قابلیت reels اینستاگرام به تازگی و تنها در 50 کشور وجود دارد، فرصت خوبی برای برندها و یا بیزینسهای نوظهور است که تا بازار رقابت در Reels هنوز داغ نشده،از این قابلیت بهره ببرند و جای پای خود را محکم کنند. دنبال کردن اکانتهای بیشتر به الگوریتم جدید اینستاگرام فرصت میدهد که پستهای فید کاربر را از میان محتوای متعددتری انتخاب کند.


این افکتها میتوانند از افکتهای پیش فرض اینستاگرام باشند یا افکتهایی باشند که پیش از آن ذخیره کردهاید. اما این ویژگی تنها به جملاتی که تاکنون گفته شده است ختم نمی شود و آنقدر هم زیر سایه فالووان نمی باشد. این بار اما ارایه جهانی است و قابلیت ریلز در کنار استوری قرار است که اینستاگرام را قدرتمندتر کند. اگر صفحه سازنده را دنبال نمیکنید، اما تا به حال هر یک از حلقههای آن را بهصورت تکراری پسندیدهاید، نظر دادهاید یا تماشا کردهاید، به احتمال زیاد دوباره آنها را در فید خود خواهید دید. به این ترتیب، حتی اگر محتوای reels شما در بالای فید فالووانیتان ظاهر نشود، مخاطبان مطلع خواهند شد که شما محتوای reels ارسال کردهاید و میتوانند آن را تماشا کنند. برای مثال، سال گذشته، فیسبوک قابلیت جدیدی تحت عنوان فروشگاه را معرفی کرد که به کاربران شبکههای اجتماعی اجازه میدهد تا تجارت آنلاین خود را راهاندازی کنند و محصولاتشان، بدون نیاز به وبسایت، در بستر فیسبوک و اینستاگرام بفروشند. شما دو فرمت محتوای ویدیویی تحت عنوان reels و IGTV در اینستاگرام دارید. همانطور که میدانید تمام فرمتفالووانگرام مانند پست، استوری و IGTV در بخشهای مخصوص به خود نشان داده میشود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۴:۳۹ توسط:z موضوع: نظرات (0)