follower follower .

follower

فلاپ شدن در اينستاگرام به چه منظور است؟

فلاپ چيست؟ + شناخت عوامل مؤثر در فلاپ شدن پست هاي اينستاگرام
اگر مي خواهيد در اينستاگرام افراد بيشتري پيج شما را دنبال كنند مي توانيد از فالووان كمك بگيريد و از خدمات بسيار عالي آن مثل ربات اينستاگرام ، خريد فالوور ارزان، خريد لايك و ... بهره مند شويد.

معرفي و آموزش قابليت ريلز اينستاگرام (Reels)

حال بعد از فعال سازي ريلز براي آيفون ( Reels ) شما قطعا با افزايش بازديد مواجه خواهيد شد. بخش ريلز نيز همانند استوري يا ديگر قابليت فالووانگرام اهداف خود را دنبال مي كند و شما نيز مي توانيد با توجه به نياز خود از آن استفاده كنيد. Reels چگونه كار مي كند؟ فالووان كه يك شبكه اجتماعي چيني است اين امكان را براي مخاطبين خود فراهم مي كند كه ويدئوهايي تا مدت زمان 60 ثانيه منتشر كنند. بدين صورت بدون استفاده از اپليكيشن خاصي در همان محيط اين تغييرات صورت مي گيرد. علاوه بر اين برخلاف استوري كه مدتهاست ديگر در بخش اكسپلور قرار نمي گيرد و همين امر هم سبب كاهش بازديد استوري ها شده، ريلز وارد اكسپلور شده و سبب افزايش بازديد مي شود. با اين كار مود مسيج شما به دوربين منتقل مي شود و شما مي توانيد يك عكس بگيريد، و بعد از آن بر روي تصوير ارسال شده از دوست خود، آن را ارسال كنيد اما پيش از اين كار مي توانيد يك سري ويرايش ها را روي آن انجام دهيد. زمان شمارش معكوس را با وارد كردن عدد در كنار گزينه «Countdown» تغيير دهيد. براي مثال اگر شخص معروفي باشيد ميتوانيد با برگذاري لايو اينستاگرام با فالووان هاي خود ارتباط بگيريد و بصورت زنده با آنها صحبت كرده با آنها تعامل كنيد همچنين اگر صاحب خدمات خريد و فروش باشيد، ميتوانيد در لايو اينستاگرام به معرفي محصول جديد خود پرداخته و سوالات فالووان هاي خود را نيز بصورت زنده پاسخ دهيد.


بنابراين به جاي اينكه وقت خود را صرف اين كنيد كه لايك و كامنت و فالوئر بخريد، بر روي كار خود تمركز كنيد و محتواي با كيفيت توليد كنيد تا افزايش فالوئر و انگيجمنت داشته باشيد. كافيه كه روي اون بزنيد و خيلي ساده ريلز خودتون را منتشر كنيد. 4-حالا عبارت View Effect Page را بزنيد تا وارد صفحه اون افكت بشيد. اواسط سال 2020 اينستاگرام در يكي از بهروزرسانيهاي خود قابليت ريلز را به اين اپليكيشن اضافه كرد. Reels اينستاگرام به كاربران امكان توليد محتواهاي خلاقانهتر و پربازديدتري را داده است. نكته قابل توجه اينست كه براي كاربران ايراني تا اين جاي كار يعني مرداد 1400 چنين امكاني بصورت رسمي به حسابهايشان اضافه نشده است و به روشي كه در ويدئو نمايش داده ايم اين امكانات براي دارندگان گوشي هاي آيفون امكان پذير است. از جمله قابليت هاي اين شبكه مجازي اجتماعي اينست كه شما ميتوانيد آنچه در اينستاگرام به اشتراك گذاشته ايد را در ساير شبكه هاي اجتماعي همچون مانند فيسبوك، توييتر، تامبلر و فليكر منتشر كنيد. را به شما پاسخ دهيم و نكات مهم آن را به شما ذكر كنيم. اگر هنوز دقيقا نميدانيد كه اينستاگرام Reels چه كاربردي دارد اين مطلب ميخواهيم اين موضوع را توضيح دهيم و پاسخ يك سوال مهم ديگر را نيز بررسي كنيم.


گرچه در اين مقاله سعي خواهيم داشت تا با يك ترفند از اين قابليت استفاده كنيم و به نوعي براي حسابهايي كه چنين امكاني فعلا برايشان وجود ندارد اين قابليت را فعال كنيم. تصور كنيد شما قصد داريد از يك ويدئوي يك دقيقه اي تنها بازه ي زماني ثانيه ي 25 الي 50 را منتشر كنيد. اما آنچه در اين قسمت از مقاله به آن اشاره خواهيم كرد افزايش بازديد ويدئوهاي شما توسط قابليت ريلز است! در اين قسمت بايد از بين گزينههاي گوناگون، «reels» را انتخاب كنيد. ويدئو نهايي شما برچسب (watermark) خواهد داشت كه با پرداخت يكباره ۴.۹۹دلار يا هفتهاي ۱دلار مي توانيد آن را از روي ويدئو حذف كنيد. همچنين مي توانيم از گزينه effect جهت اضافه كردن افكتهاي تصويري استفاده كنيم. اما اگر اين بخش فعال نشده بود، چيكار كنيم؟ قبل از آموزش و فعال سازي ريلز براي آيفون ( Reels ) بهتر است تا با خود ريلز آشنا شويد.در سالهاي اخير اينستاگرام هم همانند بسياري از پلتفرم هاي ديگر هر چندوقت يكبار دست بكار مي شود و علاوه بر تقويت امكانات قبلي و رفع نواقص ورژن هاي گذشته يكسري قابليت هاي جديد را به اين اپليكيشن اضافه مي كند تا از رقبا عقب نماند.


البته براساس متخصصين اين زمينه IGTV آنطور كه بايد مورد استقبال قرار نگرفته و كاربران ساير پلتفرم ها را جهت انتشار ويدئوهاي طولاني مدت خود ترجيح مي دهند. 2-اگر ريلز براي شما فعال شده باشه، در پايين صفحه عبارت Reels را مشاهده خواهيد كرد. همچنين تمام ويدئوهاي Reels در بخش اختصاصي نمايه شما مانند پستها IGTV ظاهر ميشوند. همچنين همانطور كه در بالا هم اشاره شد، ميتوانيد ريلزها را با بررسي پروفايل هر كاربري مشاهده كنيد. همچنين برخلاف استوري، در همان محيط ريلز بدون استفاده از اپليكيشن خاصي مي توانيم از طريق گزينه speed سرعت ويدئوها را تغيير دهيم. بطور مثال در ابتدا كاربران مي توانستند در محيط اينستاگرام بصورت پست ويدئوها و يا عكس هاي خود را به اشتراك بگذارند. اين ويژگي ريلز اينستاگرام در واقع براي رقابت با اپليكيشن پر طرفدار و محبوب فالووان ترتيب داده شده و حالا براي كاربران سراسر دنيا در دسترس قرار داده شده است.


آموزش Reels اينستاگرام [ اينستاگرام ريلز تصويري و كامل چيست؟

تفاوتي ندارد صاحب يك شركت بزرگ تجاري باشيد يا يك فروشنده خواروبار چرا كه قابليتفالووانگرام آنچنان متنوع و جذاب هستند كه هر بيزينسي ميتواند تنها با كمي خلاقيت از اين پلتفرم براي تبليغ محصولات يا خدمات خود استفاده و مشتريان بيشتري جذب كند. ريلز اينستاگرام يكي از قابليتهاي جديد اين اپليكيشن است كه گرچه هنوز به صورت رسمي معرفي نشده و تنها نسخه آزمايشي آن در دسترس است اما در همين مدت كوتاه نشان داده كه از ويژگيهايي فوقالعاده برخوردار است و به كاربران اجازه ميدهد با انتشار ويديوهايي ۱۵ تا ۳۰ ثانيهاي به صورت ريلز بازديدي شگفتانگيز بگيرند. نگران نباشيد، ريلز در هر صورت براي شما قابل استفاده است تنها به خلاقيت خودتان بستگي دارد. ريلزها بيش از هر چيز براي ارائه محتواي تبليغاتي و تبليغات در اينستاگرام ساخته ميشوند چرا كه با استفاده از اين قابليت ميتوان در چند ثانيه محصول و ويژگيهاي اصلي آن را به مخاطبان معرفي كرد. با جستجو در صفحه اكسپلور اينستاگرام هم ميتوانيد ويديوهاي ريلز را پيدا و مشاهده كنيد. نكته ديگري كه بايد به آن توجه كرد، اين است كه شما ميتوانيد با رفتن در صفحه ريلز، علاوه بر مشاهده ويديوهاي مربوط به حسابهايي كه دنبال ميكنيد، ويديوهاي پرطرفدار و محبوب در اينستاگرام را نيز مشاهده كنيد.


با استفاده از برنامه Instagram دستورالعمل هاي زير را دنبال كنيد تا فيلم كوتاه 15 ثانيه اي خود را ايجاد كنيد. در فضاي پيچيده اينستاگرام بسياري از پيج ها روزانه به واسطه قرارگيري در اكسپلور (Explore) در آمار خود تفاوت بسيار زيادي را ايجاد كرده اند. شايد بتوان گفت ريلز اينستاگرام در پاسخ به Tik Tok و براي رقابت با آن ايجاد شده است. سپس آن قسمتي كه قصد نمايش داريد، انتخاب كنيد. اكنون كه با الگوريتم جديد اينستاگرام و نحوه عملكرد آن آشنايي داريد، چند نكته براي پيشي گرفتن از الگوريتم اينستاگرام و بهبود عملكرد و دسترسي صفحهتان معرفي شده است كه بهتر است با آنها آشنا شويد. دكمه پخش را انتخاب كنيد تا ابتدا آن را بشنويد ، سپس آهنگ را براي اعمال انتخاب كنيد. اگر بهتازگي بازاريابي اينستاگرام را شروع كردهايد، بايد به آپلود استوري توجه بيشتري داشته باشيد. بايد بدانيد كه كجا بايد جستجو كنيد تا Reels فالووانگرام را پيدا كنيد. اين واقعيت را بايد بپذيريم كه جهان ما به سمتي پيش ميرود كه همه چيز را هرچه خلاصهتر و سريعتر ميخواهد و محتواي آموزشي هم از اين قاعده مستثني نيست. مرحله ششم: در اين مرحله از پايين صفحه اين امكان را داريد كه زمان ويديو خود را كاهش داده و به هر اندازهاي كه ميخواهيد تنظيم كنيد و سپس گزينه Add را بزنيد.


براي تبليغ و معرفي شغل خود در يك ريلز ۳۰ ثانيهاي نمودار يك ارز بخصوص، مثلا اتريم را تحليل و آن را در پيج خود منتشر كنيد. اينستاگرام در يك فرصت بسيار ايدئال و حرفهاي با فعال كردن ريلز اينستاگرام كاربرانش را سورپرايز كرد و در رقابت با فالووان از آن فاصله گرفت. REELS را مشاهده خواهيد كرد. پس از اين كه ويديو ۱۵ ثانيهاي آماده شد، اينستاگرام ويديو را يكبار ديگر نمايش ميدهد تا خود شما بتوانيد آن را مشاهده كرده و در صورت نياز، عمليات ضبط را مجددا تكرار كنيد. تراز كردن: روي نماد فريم ها ضربه بزنيد تا انتهاي كليپ خود را مشاهده كنيد و سپس براي همسويي با كليپ بعدي خود استفاده كنيد. Timer and Countdown (تايمر و شمارش معكوس) : تايمر را تنظيم كنيد تا كليپ شما بصورت خودكار شروع به ضبط كند. مرحله چهارم: در صفحهاي كه نمايش داده ميشود بايد روي گزينه OK, LETS GO بزنيد تا به مرحله بعدي هدايت شويد. همانطور كه ميدانيد اينستاگرام همواره در تلاش است تا در بهروزرسانيهاي خود كاربرانش را سورپرايز كرده و با رونمايي از قابليتهاي جديد خود در توليد محتواهاي جذابتر به آنها كمك كند.


بسياري از افراد ريلز اينستاگرام را براي انتشار محتواي سرگرمكننده توليد ميكنند. با استفاده از ريلز اينستاگرام ميتوانيد ويديوهايي جالب و تعاملي ۱۵ تا ۳۰ ثانيهاي بسازيد و كوتاه، مفيد و مختصر محصولي را تبليغ كنيد يا محتواي آموزشي ارائه دهيد. 3-افزودن Reels به داستان يا استوري خود را انتخاب كنيد تا آن را به داستان خود ارسال كنيد. در واقع ميتوان گفت reels اينستاگرام امكانات بيشتري را در اختيار شما قرار ميدهد و امكان ساخت ويديوهاي متنوع با آن وجود دارد. شايد امروزه ديگر كسي زمان ديدن ويديوهاي تبليغاتي بلند با توضيحات طولاني و كسلكننده را نداشته باشد اما يك ويديو ۳۰ ثانيهاي ميتواند ويژگيهاي اصلي يك محصول را به شكلي خلاق و جالب به كاربران نشان دهد و اين دقيقا همان چيزي است كه انسان امروز در كسب و كارش به آن نياز دارد: محتواي مفيد، مختصر و جالب كه در كوتاهترين زمان، بيشترين اطلاعات را به مخاطب ارائه ميدهد. اگر تاكنون با Tik Tok كار كرده باشيد ميدانيد كه اين اپليكيشن به كاربرانش اجازه ميدهد ويديوهايي كوتاه بسازند و با صدها افكت و قابليت مختلف آن را اديت كنند.


ريلز اينستاگرام چيست و چگونه از آن استفاده كنيم؟

شما ميتوانيد موسيقي يا فايل صوتي خودتان را جدا ضبط كنيد يا ويدئوي خودتان را در بيرون از قسمت ريلز اينستاگرام ويرايش كنيد. اگر حساب كاربري شما به بخش موسيقي دسترسي نداشت، نگران نباشيد. با اينكه نحوه كاركرد الگوريتم ريلز هنوز به طور كامل مشخص نيست، به نظر ميآيد كه كاركرد مشابهي به صفحه پيشنهادات تيكتاك دارد. به احتمال زياد افرادي كه آنها را دنبال ميكنيد، محتوايي كه با آن تعامل داريد و محل زندگي شما بر اين بخش تأثير ميگذارند. از ابزار خلاقانه مانند متن، فيلتر يا جلوه ويژه در آنها استفاده شده است. با اسكرول كردن در بخش ريلز اينستاگرام ممكن است ويدئوهايي پيدا كنيد كه داراي يك برچسب «Featured» به معني «ويژه» در بالاي كپشن هستند. به لطف ادغام يكپارچه اينستاگرام و فيس بوك با يكديگر، ريلز يا Reels پايگاه بسيار قدرتمندي را از آن خود كرده است. در نتيجه براي هماهنگ كردن حركتهايتان با سرعت موسيقي بايد زمان بسيار زيادي صرف اديتور ريلز اينستاگرام كنيد. پس اين فرصت را از دست ندهيد و ادامۀ مطلب را با دقت هرچه بيشتر بخوانيد. بيشتر تصوير توسط متن پوشانده شدهاند. اما با اين كار اگر صفحه شما عمومي باشد، ديگران نيز مي توانند با صداي اصلي شما ويديو هاي Reels ديگري با تصوير خود ايجاد كنند.


اينستاگرام با ارائه قابليت Reels به رقابت خود با فالووان ادامه داده است. راههاي فعال كردن ريلز اينستاگرام در نسخههاي آي او اس و اندرويد در كشورهايي مانند ايران كه ريلز در آن فعال نشده است كمي پيچيدهتر و متفاوتتر است. مرورگر kiwi يك مرورگر متن باز بر پايه ي كروميوم در اندرويد است كه هيچ گونه تبليغاتي ندارد و امكانات بيشتري از مرورگر گوگل كروم اندرويد در اختيار ما قرار مي دهد. توجه: روش هاي زير هم در اندرويد و هم در iOS كار مي كند. توي اين مطلب ميخوام يه روش جالب بگم كه بتونيد با كاربرهاتون ارتباط عميق تري برقرار كنيد. اين ويژگي ريلز اينستاگرام در واقع براي رقابت با اپليكيشن پر طرفدار و محبوب فالووان ترتيب داده شده و حالا براي كاربران سراسر دنيا در دسترس قرار داده شده است. در قسمت ريلز، علاوه بر ريلز حسابهاي دنبالشده توسط شما، ريلز منتشرشده توسط حسابهاي كاربري محبوب و پرطرفدار را نيز مشاهده خواهيد كرد. اينستاگرام تأكيد كرده است كه محتواي گرفته شده از ديگر برنامهها (كه داراي آرم و علامت برنامه ديگري هستند)، كمتر در قسمت ريلز قابل مشاهده خواهند بود. اينستاگرام بهموقع بودن يك پست را بررسي ميكند تا مشخص كند كه آيا همچنان با علايق كاربر مرتبط است يا خير.


ما در اين مقاله سعي كرديم شما را با ريلز اينستاگرام (Reels) آشنا كنيم تا بتوانيد با استفاده از اين آپشن به هدف هاي خود برفالووان. شايد پس از اين، تصميم بگيريد كه شما نيز به يكي از كاربران فعال اينستاگرام تبديل شويد و به درآمد برفالووان! اين پلتفرم به مكان مناسبي براي رشد و پيشرفت كسب و كارهاي مجازي و آملاين تبديل شده كه در سال هاي اخير به كسب درآمد بسياري كمك قابل توجهي كرده است. به ياد داشته باشيد كه بخش موسيقي ريلز اينستاگرام ممكن است براي همه حسابهاي كاربري اينستاگرام قابل دسترسي نباشد. شكل آزمايشي دارند. حركت جديدي را امتحان كنيد، خودتان باشيد و ببينيد چه چيزي براي شما مناسب است. چرا اينستاگرام بخش ريلز را به اپليكيشن خود اضافه كرده است؟ توسعهدهندگان اپليكيشن اينستاگرام دائما در حال توسعه و بهروزرساني اين پتلفرم هستند. آمار جمعيتي تيكتاك به سرعت در حال تغيير است. بنابراين جاي تعجب نيست كه اينستاگرام بخواهد ويژگيهاي محبوبي مشابه برنامه تيكتاك توليد كند؛ مخصوصاً براي مناطقي از دنيا مانند برزيل كه هنوز تيكتاك محبوبيت آنچناني كسب نكرده است.


قابليت ريلز اينستاگرام يكي از راههاي جديد براي ساختن محتواي ويدئويي سرگرمكننده است. كاربران اين سرويس عقيده دارند كار با ريلز و تهيه ويدئو توسط آن چندان رضايت بخش نيست، البته قابليت هاي نسخه جديد مي تواند برخي از مشكلات كاربران را رفع كند. با اين كار ميتوان در ترندهاي مختلف فعاليت كرد. در قسمت ريلز مانند تيكتاك ميتوانيد در صورت پيدا كردن موسيقي يا كليپ صوتي موردنظرتان، بخش موسيقي را فشار داده و گزينه “Use Audio” را انتخاب كنيد. در اين بخش، علاوه بر انتخاب و اضافه كردن موسيقي، ابزار ويرايش ويدئوي ديگري نيز وجود دارد. در قسمت Instagram Stories Camera يك منو جديد به نام Reels اضافه شده و براي ايجاد Reels هايتان بايد از اين قسمت شروع به ساخت كنيد. اگر بيشتر قابليتهاي اضافه شده به نظرتان آشنا هستند، كاملاً درست فكر كردهايد. بعد از انتخاب ويدئوي دلخواهتان هم ميتوانيد از ابزار متن و نقاشي يا از استيكرفالووانگرام براي شاخ و پر دادن بيشتر به فايل تصويري استفاده كنيد.


آموزش Reels اينستاگرام [ اينستاگرام ريلز تصويري و كامل چيست؟

اغلب، در بازههاي زماني متفاوت الگوريتم اينستاگرام تغيير ميكند. استوريفالووانگرام در ابتداي فيد كاربران ظاهر ميشوند. جديدترين و تازهترين استوريهاي ارسالشده در ابتداي فيد كاربر ظاهر ميشوند. بسياري از كاربران هنگام مواجه با الگوريتم گيجكننده اينستاگرام بهتزده ميشوند. ريلز ابزارهاي ويرايش مختلفي در اختيار شما قرار ميدهد، از جمله افكت AR، كنترل سرعت و ابزاري براي قرار دادن ويديوها به تريتيب براي شكل ظاهري بهتر. يك ويژگي جالب و دلچسب، مثلا اگر شما يك محتواي ويديويي ساخته باشيد و در توليد آن از صداي صوتي و اختصاصي استفاده كنيد اين صدا به نام شما ثبت خواهد شد! و به اين ترتيب ويديوي شما قدرت مضاعفي پيدا ميكند و آمار بازديد آن بيشتر و بيشتر ميشود. پستهاي آلبومي روشي عالي براي ترغيب مخاطبان به صرف زمان بيشتر روي محتواي شما و افزايش تعامل پست هستند. پستهاي آلبومي نسبت به ساير انواع پست ۳ برابر تعامل و ۱.۴ برابر دسترسي دارند. دونالد ترامپ به شدت بر ممنوعيت فالووان در آمريكا اصرار دارد و شركتهاي بزرگي مثل مايكروسافت هم نسبت به خريد فالووان از مالك چيني آن ابراز علاقه كردهاند.


الان كه فقط چهار سال از اون تاريخ گذشته، بيش از ۵۰۰ ميليون كاربر هر روز از استوري استفاده ميكنن. از دكمه تايمر استفاده كنيد و زمان ويديوهايتان را به حالت دلخواهتان تغيير دهيد، فراموش نكنيد كه Reels هم اكنون از ويديوهاي 15 ثانيه اي پشتيباني ميكند. در پايان اگر به دنبال برنامه هاي ديگري براي ويرايش ويديو بوديد، مطالعه مطلب ۶ تا از بهترين برنامه هاي ويرايش ويديو اندرويد را هم فراموش نكنيد. براي يادآوري بد نيست بگويم كه فالووان در چند ماه اخير محبوب ترين شبكه احتماعي بوده و فيس بوك، اينستاگرام و حتي پيام رسان واتس اپ را از نظر دانلود پشت سرگذاشت. چند وقتي است كه خبر از ويژگي جديدي از اينستاگرام به نام Instagram Reels در شبكههاي اجتماعي ديده ميشود. به اين نكته دقت كنيد: يك قسمت جديدي در اكسپلور اينستاگرام قرار دارد به نام Top Reels ، كه به بهترين ريلز ها شانس ديده شدن بيشتري را ميدهد. اصطلاحاً سايهاي روي پستها ايجاد ميشود كه از ديده شدن آنها توسط ساير كاربران اينستاگرام جلوگيري ميكند. همان طور كه مطرح شد هدف اصلي فيسبوك براي عرضه چنين قابليتي بر روي اينستاگرام رقابت با فالووان بوده و اين شركت اميدوار است تصميمش باعث كمرنگ شدن حضور فالووان در دنيا شود.


ويديوهاي ريلز صفحات كاري در اكسبلور اينستاگرام تمام كاربران به نمايش در خواهند آمد و اين يعني امكان اضافه شدن ميليونها مخاطب ديگر به اين صفحات و در نتيجه بازدهي بيشتر تبليغات و فروش بيشتر كالا و خدمات. اما اگر بخواهيد در شروع كار خود هم فروش خوبي را تجربه كنيد بايد بتوانيد مشتريان بيشتري را به سمت خود بكشانيد. اين برند آرايشي فرانسوي با توليد محتواهاي آموزش نكات آرايشي، معرفي محصول و انتشار تجربيات مصرفكنندگان، موفق شده است كه براي هر ويديو Reels خود به بازديدي 300 هزارتايي دست يابد و فروش محصول خود را به طور چشمگيري افزايش دهد. بنابراين آينده قابليت reels اينستاگرام نيز به طور حتم درخشان خواهد بود و استقبال گستردهاي از آن به عمل خواهد آمد. بنابراين يك فرصت بسيار مناسب براي اينستاگرام بود تا اين قابليت را به صورت عمومي عرضه نمايد. با توجه به اينكه قابليت reels اينستاگرام به تازگي و تنها در 50 كشور وجود دارد، فرصت خوبي براي برندها و يا بيزينسهاي نوظهور است كه تا بازار رقابت در Reels هنوز داغ نشده،از اين قابليت بهره ببرند و جاي پاي خود را محكم كنند. دنبال كردن اكانتهاي بيشتر به الگوريتم جديد اينستاگرام فرصت ميدهد كه پستهاي فيد كاربر را از ميان محتواي متعددتري انتخاب كند.


اين افكتها ميتوانند از افكتهاي پيش فرض اينستاگرام باشند يا افكتهايي باشند كه پيش از آن ذخيره كردهايد. اما اين ويژگي تنها به جملاتي كه تاكنون گفته شده است ختم نمي شود و آنقدر هم زير سايه فالووان نمي باشد. اين بار اما ارايه جهاني است و قابليت ريلز در كنار استوري قرار است كه اينستاگرام را قدرتمندتر كند. اگر صفحه سازنده را دنبال نميكنيد، اما تا به حال هر يك از حلقههاي آن را بهصورت تكراري پسنديدهايد، نظر دادهايد يا تماشا كردهايد، به احتمال زياد دوباره آنها را در فيد خود خواهيد ديد. به اين ترتيب، حتي اگر محتواي reels شما در بالاي فيد فالووانيتان ظاهر نشود، مخاطبان مطلع خواهند شد كه شما محتواي reels ارسال كردهايد و ميتوانند آن را تماشا كنند. براي مثال، سال گذشته، فيسبوك قابليت جديدي تحت عنوان فروشگاه را معرفي كرد كه به كاربران شبكههاي اجتماعي اجازه ميدهد تا تجارت آنلاين خود را راهاندازي كنند و محصولاتشان، بدون نياز به وبسايت، در بستر فيسبوك و اينستاگرام بفروشند. شما دو فرمت محتواي ويديويي تحت عنوان reels و IGTV در اينستاگرام داريد. همانطور كه ميدانيد تمام فرمتفالووانگرام مانند پست، استوري و IGTV در بخشهاي مخصوص به خود نشان داده ميشود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۴:۳۹ توسط:z موضوع: نظرات (0)

آشنايي ارسال پيام انبوه تلگرام

باروش ارسال پيام انبوه تلگرام به صورت گروهي پيام ارسال كنيد!

شما مي دانيد چطور مي شود از ارسال پيام انبوه تلگرام استفاده كرد؟ در فالووان مي توانيد اين راه كار ياد بگيرد.

اگر هم قصد افزايش فالوور اينستاگرام را داريد خريد فالوور ارزان گرينه مناسبي براي شما است.

يك تكنيك خوب براي افزايش ميزان تعامل خود با ديگران، استفاده از اسلايدر هاي واكنش است. يك امكان جذابي كه به تازگي به استوري فالووانگرام اضافه شده است و به كاربران اجازه مي دهد تا به محتواي استوري خود واكنش نشان دهند، اسلايدرها هستند. اين قابليت به شما اجازه مي دهد كه هر زمان پست جديدي را منتشر مي كنند، روي دستگاه هاي فالوواني شما يك نوتيفيكيشن يا اعلان ارسال شود. در صفحه شخصي خود مي توانيد يك رشته استوري را منتشر كنيد و سپس با سوالات زير با قابليت كوييز Quiz استوري اينستاگرام ادامه دهيد. حتي مي توانيد استايل و رنگ آن را با زدن بر روي آن تغيير دهيد. در اين مرحله، قالب استوريهاي هميشگي خود را حفظ كنيد و تبليغات را نيز در همان قالب انجام دهيد. نحوه و طريقه استوري گذاشتن در اينستا اين ايست كه شما ميتوانيد استوريهاي خود را به صورت اتوماتيك در گالري گوشي خود ذخيره كنيد. اگر به يكي از استوريهاي خود خيلي علاقه داريد و دوست نداريد كه آن را از دست بدهيد كافي است آن را براي خود دانلود كنيد.


اگر متوجه شديد كه استوري يكي از كاربران اينستاگرام خلاف قوانين اين شبكه اجتماعي است، ميتوانيد آن را گزارش يا اصطلاحا ريپورت كنيد. ولي با رفالووانن به اين تعداد فالووان ميتوانيد يك لينك به هر استوري اضافه كنيد تا فالوواني شما با بالا كشيدن صفحه به لينك اضافه شده مراجعه كنند. براي كسب اطلاعات بيشتر و نحوه استفاده از فونت نستعليق در اين آموزش استوري اينستا ميتوانيد به اين مطلب مراجعه كنيد. در آموزش استوري گذاشتن در اينستاگرام، با ابزار متن علامت @ را تايپ كنيد. آموزش دادن و يا مشاوره دادن به مخاطبان از طريق استوري يك راه بسيار عالي براي ارتباط با دنبالكنندگان و مخاطبان است كه ميتوانند از اين آموزشها در زندگي روزمره خود استفاده كنند. اگر از آندسته افراد هستيد كه عادت دارند در دنياي مجازي چيزي را به اشتراك بگذارند كه بعد از آن پشيمان ميشوند، خبر خوب اين است كه استوريها ميتوانند حذف شوند. اين ويژگي، اتفاق بزرگي است زيرا براي بسياري از افراد، اين اولين باري است كه ميتوانند لينكي به جز لينك موجود در قسمت Bio اينستاگرام، در پروفايل خود اضافه كنند. 1. نظرتون در مورد اين كيف چيه؟ در حالي كه ويديوي مربعي از Schuler Books تمركز بصري را روي كيف و كتابهايي كه در اطراف آن چيده شدهاند، قرار ميدهد، Lulu Moon Owl Books با استفاده از جهتگيري پرتره، ساختمان بلند و بارش باران را در كانون توجه قرار داده است.


در ميان اين شكلهاي مختلف تبليغ، تبليغات اسپانسري اينستاگرام در ايران به ندرت انجام ميشود و به دليل تحريم و دشواريهاي پرداخت بينالمللي كمتر در ميان گزينههاي مورد نظر كسب و كارهاي ايراني قرار ميگيرد. به هيچ وجه هم لازم نيست نگران اشتباه كردن باشيد، چون اينستاگرام يك پاك كن و همچنين قابليت undo (بازگشت به حركت قبلي) در اختيار شما قرار داده تا اگر در نقاشي خود اشتباهي مرتكب شديد، به راحتي اين اشتباه را پاك كنيد. اگر بخواهيد برند ما رو در يك كلمه تعريف كنيد، آن كلمه چيست؟ 41. اگر بتوني به خود ۲۱ سالهت نامه بنويسي، چي بهش ميگي؟ 2. اگر دوباره متولد بشي، دوست داري محل تولدت كجا باشه؟ 43. چه چيزي رو در شغلت بيش از همه دوست داري؟ 25. امروز بابت چه چيز بيش از همه شكرگزاري؟ همه ميدانيم كه از استوريها معمولا ًبراي نشان دادن فعاليتهاي لحظهاي استفاده ميشود. بنابراين شما با دريافت يك پروژه هم مي توانيد از آن براي دريافت يك ويدئوي عريض با مدت زمان بالاتر به عنوان يك ويدئوي تبليغاتي يا هر نوع نمايش ديگر استفاده كنيد و در كنار آن با طراحي به عمل آمده يك ويدئوي كوتاه به عنوان استوري اينستاگرام و يا پست در صفحه اينستاگرام خود منتشر كنيد.


همانگونه كه اشاره داشتيم، پستهايي كه به موجب وجود قابليت استوريز اينستاگرام (Instagram Stories) در استوري يا داستان خود آپلود ميكنيد به طور مستقيم در ليست پستهاي اصلي پروفايل شما نمايش داده نميشوند. استفاده و ويرايش پروژه بسيار ساده خواهد بود و با چند كليك مي توانيد به نتيجه دلخواه خود برفالووان. همچنين مي توانيد تصويري از مجموعه تصاوير موجود در گوشي خود انتخاب كنيد. از طريق خود برنامه چگونه روي استوري اهنگ بزاريم ؟ 3. به دنبال استفاده از كدوم خدمات ما هستيد؟ 20. به نظرتون امروز كدوم تيم برنده ميشه؟ براي مثال در اين ويدئو از افراد بخواهيد تا براي دسترسي به لينك، روي عنوان ويدئو كليك كنند. شايد با اين امكان خيلي قبل تر از اينكه به بخش استوري اينستا افزوده شود، آشنا بوده باشيد. وقتي صفحه رو در نسخه وب اينستا به حالت موبايل درآورديم، چجوري دوباره به حالت قبل برش گردونيم؟ 2. صفحه شما به چهار بخش تقسيم خواهد شد. پس از آنكه اين استوري را باز كرده و ديديد، از ديد شما پنهان خواهد شد. استوري اينستاگرام (instagram story) يكي از قابليت هايي ميباشد كه در سال 2016 به اين شبكه اجتماعي اضافه شد و خيلي سريع توانست در بين كاربران محبويتي را بدست آوردترفندهاي پركاربرد استوري اينستاگرام ( آموزش تصويري) - ايران هاست

در حالي كه بسياري از كسبوكارها به پستهاي مربعي سنتي پايبند هستند، هر كدام از اين اندازه ها مزيتهايي دارند. پست هاي مربعي براي تصاوير متقارن كه به خوبي در شكل مربع جا مي افتند، عالي هستند، اما بسياري از عكس ها فالوواني يا عمودي هستند.به اين عكس از يك ساختمان بلند نگاه كنيد. اگر ميخواهيد يك عكس يا ويديويي كه فايل آن را در گوشي خود داريد را استوري كنيد كافي است از قسمت پايين صفحه انگشت خود را به سمت بالا بكشيد. برخلاف برنامه قبلي، در اينجا تنها ميتوان تا مقدار 2x ويديو را سريع كرد كه براي استوريفالووانگرام كافي خواهد بود. حال گزينه Share as Post را انتخاب كنيد. اگر يك طراح يا عكاس هستيد، مي توانيد آموزش فتوشاپ يا لايت روم تهيه كنيد. با اين حال استوري كاتر كارش را خيلي خوب بلد است و در وظيفه اي كه به آن محول شده، عملكردي نسبتا دقيق و با كيفيتي از خود به نمايش مي گذارد. تنها بايد ويديوها را به ترتيب در استوري اينستاگرام قرار دهيد و در نهايت كليد انتشار را بفشاريد. حالا فقط كافيست كه وارد اينستاگرام شويد و در بخش استوري، ويديوها را مانند يك پازل به ترتيب كنار هم بگذاريد تا مفهوم كلي محتواي مورد نظرتان با ديگران به اشتراك گذاشته شود.


عكس بعدي هم زماني است كه بچهها مشغول بالا رفتن از كوه هستند و شما آنها را به تصوير ميكشيد. اگر دوست داريد پست و استوريهاي جذاب توليد كنيد، آموزش طراحي پست و استوري اينستاگرام را به هيچ عنوان از دست ندهيد. اينستاگرام از سه نوع پست فيد پشتيباني مي كند: مربع، فالوواني و عمودي. اگر كاربر اينستاگرام باشيد، حتما مي دانيد كه استوري هاي اين شبكه اجتماعي محبوب از همان بدو تولد با يك محدوديت بزرگ رو به رو بودند. حتي تنظيمات گسترده اي هم در آن ديده نمي شود كه كاربر بخواهد با ديدن آن ها گيج و سردرگم شود. برش ويديوها تنها راهحل موجود براي جا دادن آنها در استوريفالووانگرام نيست و از روشهاي ديگري هم ميتوان بهره گرفت. با اين تفاوت كه فقط براي ويدئو كاربرد دارد و ديگر لازم نيست دكمه دوربين را هنگام ضبط نگه داريد. الگوريتم اينستاگرام انواع پستهايي را كه هر فرد با آنها تعامل دارد ثبت ميكند و از آن دادهها براي تعيين اينكه كدام نوع پست بيشتر در فيد هر فرد ديده شود، استفاده ميكنداز آنجايي كه پست اينستاگرام مي تواند انواع مختلفي مثل عكس، ويديو، آي جي تي وي و غيره باشد، يك «بهترين سايز پست براي اينستاگرام» وجود ندارد و اين بهترين اندازه براي هر نوع از پست ها فرق مي كند. تقريبا به كمك اين اپ مي توان تمام مراحل كار را به صورت خودكار پيش برد. فقط كافيست به محض ورود به اپ از ميان دو گزينه «ضبط ويديو» يا «انتخاب از گالري» يكي را انتخاب كنيد. براي تغيير دادن سايز اين سوال بعد از اينكه بالاي صفحه گزينه done را ميزنيد، ميتوانيد با دو انگشت سوال را به اندازه اي كه ميخواهيد سايز آن را تغيير دهيد و در جايي كه مد نظر شما است، قرار دهيد و سپس استوري را share كنيد. بنابراين فالوواني شما اين كار را به سرعت انجام مي دهند. و همه ما مي دانيم كه در اينستاگرام، زيبايي شناسي همه چيز است. در صورتي كه در انجام مراحل استوري گذاشتن با كامپيوتر به مسئله و يا ابهامي برخورديد، ميتوانيد آن را در قسمت كامنت ها با ما در ميان بگذاريد. براي استفاده از امكانات آن تنها كافي است پس از ورود، مقدار زمان مورد نظر خود را تنظيم كنيد كه به صورت پيشفرض روي ۱۵ ثانيه قرار گرفته است.


1. تا حالا شده بخاطر نداشتن جرات كافي از عشق تون بگذريد؟ اكنون در صفحه جديدي كه باز ميشود، شما ميتوانيد عكس يا ويدئو جديدي را بگيريد تا استوري شما آغاز شود. استوري اينستاگرام بخشي است كه به كاربران اجازه مي دهد عكس يا فيلمي را در بخش Story اكانت خود به اشتراك بگذارند. به نوعي مي خواستيم كه تمام خوانندگان اين متن بتوانند بدون صرف هزينه و با كيفيتي نسبتا خوب، استوري هاي بلند خود را با ديگران به اشتراك بگذارند. ويديوهاي تكي در فيد اينستاگرام مي توانند فالوواني، عمودي يا مربعي باشند. بنابراين، اگر اولين عكس شما يك مربع ۱۰۸۰×۱۰۸۰ پيكسل باشد، تمام عكسها و ويديوهاي بعدي نيز به آن اندازه برش داده ميشوند. اگر بخشي رو توضيح ندادم و فالووانن سواله مي تونيد در بخش كامنت ها بپرفالووان! با پايان مراحل كار، استوري كاتر ويديو شما را به قطعات ۱۵ ثانيه تقسيم و در حافظه موبايل ذخيره مي كند. در نهايت با لمس تيك قرار گرفته در گوشه بالايي سمت راست ميتوانيد فرايند تقسيم ويديوها را شروع كنيد. فقط كافيست پس از ورود به اپ، ويديو مورد نظر خود را انتخاب كنيد. در استوري ميتوان تصاوير و ويدئوها را با افكتهاي مختلف جذاب كنيد، شكلكهاي مختلف روي آنها بيندازيد، رنگآميزيشان كنيد و …


راهنماي كامل و تصويري Instagram Story

5. قراره با بهترين كسي كه تو زندگيته و دوستش داري بري برا1ساعت يه جايي “توي شهر”تاب بخوريد.جاشم قراره تو تعيين كني.كجا ميريد؟ 18. قراره با بهترين كسي كه تو زندگيته و دوستش داري بري برا1ساعت يه جايي “توي شهر”تاب بخوريد.جاشم قراره تو تعيين كني.كجا ميريد؟ 10. ثروت واقعي از نظر تو چيه؟ اگر نميخواهيد آن استيكر ها ديده شوند اما از ايجاد دايره رنگي استوري اينستاگرام استفاده كنيد، ميتوانيد يك استيكر ديگر روي آن استيكر بگذاريد. با مشاهده اين قسمت، عكس پروفايل فالوينگهايتان در بخش خانه، با حاشيه رنگي ميباشد. بنابراين استوريهاي حاوي دايره رنگي بيانگر آن دسته از استوريهايي هستند كه شما آنها را بازديد نكردهايد. اگر از آندسته افراد هستيد كه عادت دارند در دنياي مجازي چيزي را به اشتراك بگذارند كه بعد از آن پشيمان ميشوند، خبر خوب اين است كه استوريها ميتوانند حذف شوند. در حال حاضر شما قادر به زمانبندي استوريها در اينستاگرام نيستيد ولي از ماه مه 2021، امكان زمانبندي استوريفالووانگرام در Facebook Business Suite فراهم شده است. 12. اگه بتونيد يك سال با تمام خوشي و لذت زندگي كنيد، ولي بعد از يك سال چيزي يادتون نياد حاضريد اون يك سال رو تجربه كنيد؟


فقط كافي است بعد از زدن دكمه “… 18. آخرين باري كه از خنده دل درد گرفتي كي بود؟ 4. اگر يه عينك داشتي كه ميتونستي ذات آدما رو ببيني، اولين نفري كه ميديدي كي بود؟ 3. اگر ميتونستي، كدوم قسمت از بدنت رو جدا ميكردي و چرا؟ 27. تا حالا از مرگ كدوم هنرمند خيل خيلي ناراحت شدين ؟ 20. به نظرتون امروز كدوم تيم برنده ميشه؟ قبول داري آدم فقط يه بار عاشق ميشه؟ 32. اسم فيلمي كه تا به حال چندين بار ديدي چيه؟ 36. بهترين تعريفي كه تا به حال درباره خودت شنيدي چي بوده؟ 14. بهترين سفري كه تا الان رفتي چي بوده ؟ 25. بهترين جايي كه تا حالا با دوس دخترت رفتي كجا بوده ؟ 15. بهترين sms يي كه نا حالا دريافت كردي و بيشتر از بقيه تو فالووانx نگه داشتي ؟ 28. باحال ترين جكي كه تو ذهنته و شنيدي چيه ؟ 7. بهترين و بدترين چيز دنيا چيه؟


3. اگر يه مداد و يه پاككن داشتي، چي رو به دنيا اضافه و چي رو كم ميكردي؟ پايانش رو چطور ميبينيد؟ 39. اگر بهت ۱۰۰۰ دلار بدم، چطور خرجش ميكني؟ 28. اسم كتابي كه بيشتر اوقات به عنوان هديه انتخاب ميكني؟ 1. خندهدارترين اسم و فاميلي كه تا به حال شنيدي چي بوده؟ 32. چه چيزي و در شغل حال حاضرت ميپسندي ؟ 47. توي اين روزهايي كه بيشتر تيترهاي خبري نااميدكننده و منفي هستند، چه چيزي تو رو نسبت به آينده اميدوار ميكنه؟ 40. الگو و قهرمان تو كيه؟ 35. بزرگترين توانمندي تو چيه؟ 12. بزرگترين ترس من چيه؟ 2. غذاي مورد علاقهي من؟ 44. سوال خاصي در مورد من ذهنت رو مشغول كرده؟ براي نوشتن متنهاي رنگارنگ، صفحه استوري را باز كرده و ابزار Text را برگزينيد. افراد مختلفي را كه ميخواهيد در استوري خود تگ كنيد. عموما اين دسته از افراد حاضرند در ازاي دريافت خدمات مضاعف، هزينه هم بكنند. استوري اينستاگرام يك روند محبوب است كه از بين نمي رود. همانطور كه در استوري هاي دوستانتان ديده ايد، اينستاگرام به شما اجازه مي دهد كه هر تعداد كه دوست داريد عكس يا ويدئو را استوري كرده تا دوستانتان بتوانند آن ها را يكي پس از ديگري ببينند.


براي آنكه يك استيكر GIF را به پست خود اضافه كنيد به قسمت استيكر مراجعه كرده و روي آيكون GIF ضربه بزنيد. 4. بعد از انتخاب رنگ، انگشت خود را روي تصوير يا متن نوشته شده فشار داده و دو يا سه ثانيه نگه داريد تا رنگ آن را تغيير دهيد. راستي، حتماً از طريق بخش نظرات (كه بعد از انتهاي اين مطلب آمده است)، به من در مورد تجربههاي خود از استوري اينستاگرام، بازخورد آن و همينطور نظر خود درباره مطالبي كه اينجا گفته شد، بگوييد. جواب اين سوالات را در اين مقاله بخوانيد و همچنين در انتهاي مقاله قيمت طراحي استوري اينستاگرام را ببينيد. در صفحه شخصي خود مي توانيد يك رشته استوري را منتشر كنيد و سپس با سوالات زير با قابليت كوييز Quiz استوري اينستاگرام ادامه دهيد. قابليت استوري اينستاگرام در آگوست 2016 به ليست قابليت هاي اين برنامه افزوده شد. از آنجا كه اينستاگرام همواره امكانات اين بخش را افزايش مي دهد و مردم را به گفت و گو با يك ديگر تشويق مي كند، ما تصور مي كنيم كه تعامل كاربران از طريق استوري ها در سال هاي آينده از اين حد نيز بيش تر شود. استوري فالووانگرام را چگونه ميتوان تماشا كرد؟


نحوه استوري گذاشتن در اينستا، آموزش صفر تا صد استوري گذاشتن در اينستاگرام

جايگاه استوري در صفحه هوم يا خانه اينستاگرام است كه در اصل وقتي شما برنامه اينستاگرام را باز مي كنيد، به صفحه اولي كه شما وارد آن مي شويد، صفحه خانه گفته مي شود كه در قسمت بالا چندين دايره (به نسبت فالوئينگ هاي شما) وجود دارد كه به آنها استوري گفته مدت زمان انقضاي هر كدام اين استوري ها، 24 ساعت مي باشد و شما تنها در طي 24 ساعت مي توانيد اين استوري ها را مشاهده كنيد. دو پاسخ احتمالي خود را وارد كنيد. براي اينكه بهتر منظور من را متوجه شويد، به دو عكس زير دقت كنيد. بعد عكس غذا. بعد هم سخنراني چند ثانيهاي يكي از دوستانتان. با استفاده از ويژگي Hands-Free ميتوان ويديوي موردنظر خود را در فرمت دلخواه و بدون استفاده از دستان خود، ضبط كنيد. خير، شما به هيچ عنوان نميتوانيد بدون اينكه نام كاربري شما در ليست افراد بازديد كننده از استوري مورد نظر ثبت شود، از استوري بازديد نماييد. توجه داشته باشيد كه براي اضافه كردن گيف بايد از ابزار تغيير دهنده آي پي استفاده كنيد! استيكر خود شما: آخرين استيكري كه بايد به شما معرفي كنيم، استيكر خودتان است.


اما شايد براي شما سوال شود كه استوري در كجاي اينستاگرام است؟ اين كار صرفا باعث مي شود كه به اصطلاح نتوانند روي استوري شما ريپلاي بزنند، ولي همچنان مي توانند از طريق دايركت به شما پيام بدهند! براي گذاشتن هشتگ در استوري از دو روش مي توانيد استفاده كنيد. دو راه براي افزودن هشتگ به استوري شما وجود دارد. چگونه به استوري اينستاگرام زيرنويس اضافه كنيم؟ چگونه استوري خود را پاك كنيم؟ استفاده از قابليت استوري اينستاگرام اين روزها از رايجترين و پرطرفدارترين كاربردهاي اين شبكه اجتماعي ميباشد. استوري اينستاگرام يا instagram story همان گونه كه نام آن گويا است، بيانگر داستاني مي باشد كه هر كاربري مي تواند از اين ابزار در صفحه اينستاگرامي خود استفاده كند. از اين رو اگر شما از جديدترين كاربران اينستاگرام هستيد و به دنبال آموزش استفاده از اينستاگرام هستيد، توصيه مي شود در مرحله اول وارد اين لينـــــــــك شويد تا كمي با ابزارفالووانگرام آشنا شويد. وارد بخش استوري اينستاگرام شويد.


دقيقاً همينجاست كه استوري اينستاگرام به كار شما خواهد آمد. موقع كار با اينستاگرام مدام فالووانن سوال پيش مياد؟ اگر بخشي رو توضيح ندادم و فالووانن سواله مي تونيد در بخش كامنت ها بپرفالووان! همچنين مي توانيد مقاله " معرفي قابليت پخش زنده در اينستاگرام و لايو استوري " را بخوانيد و با استوري هاي زنده در اينستاگرام آشنا شويد. حال انگشت خود را بر روي پروفايل فردي كه تمايل نداريد استوري وي در اين ليست نمايش داده شود قرار داده و نگه داريد. اگر داراي سايت فروشگاهي هستيد مي توانيد لينك محصولات خود را در استوري قرار دهيد. 4- بعد از انتخاب تصوير، اينك مي توانيد بر روي آن كليك كنيد. توجه داشته باشيد كه وقتي شما از استيكر مكان استفاده ميكنيد، ديگران ميتوانند با جستجوي اين مكان، به پست شما دسترسي داشته باشند. كاربران با لمس اين دايره ميتوانند استوري يا داستان شما را مشاهده كنند. در اين شرايط تعداد و همچنين نام افرادي كه داستان يا استوري اينستاگرام شما را مشاهده كرده باشند، نمايش داده ميشود. اكانت فرد يا افرادي كه تمايل نداريد استوري شما براي آنها نمايش داده شود را انتخاب كنيد. پس اگر دوست نداريد ترتيب عكس هاي پيج اينستاگرام خود را به هم بزنيد، مي توانيد خيلي راحت يك استوري بسازيد و فرد مورد نظر را منشن يا معرفي كنيد.


در اين حالت، براي ضبط عكس روي دكمه ضربه بزنيد و براي ضبط ويديو تا حداكثر ۱۵ ثانيه، آن را نگه داريد. چگونه يك عكس يا ويديو را از استوري اينستاگرام به بخش اصلي پروفايل خود منتقل كنيم؟ اگر در حال حاضر يك استوري را پست كرده ايد و مي خواهيد يكي ديگر اضافه كنيد، ديگر نبايد روي عكس خود لمس كنيد چون با اين كار استوري خودتان نمايش داده مي شود! استوري شما را فقط فالووان هاي شما مي بينند و هر استوري فقط 24 ساعت قابل ديدن است و بعد از آن حذف مي شود. از منوي باز شده گزينه Story Settings را انتخاب كرده و سپس روي عبارت Hide My Story From ضربه بزنيد. استوري مورد نظرتان كه قصد داريد براي آن پاسخ متني ارسال كنيد را باز نماييد. از منويي كه باز ميشود گزينه Save Photo را انتخاب كنيد. خوب تا اينجاي مقاله بارها تكرار كردم كه استوري شما بعد از 24 ساعت حذف مي شود! حال مي توانيد تصويري از خود يا محيط اطراف خود بگيريد. يكي از مهمترين قابليتهاي موجود در بخش استوري اينستاگرام، فرمتهاي مختلفي هستند كه يك پست داستاني ميتواند داشته باشد. قابليت استوري اينستاگرام، بر اساس يك اپليكيشن به نام Snapchat طراحي شده است و فقط تعدادي امكانات جديد به آن اضافه شده است.


33 ايده براي استوري ريپلاي خور - ايده براي استوري اينستاگرام

فراموش نكنيد كه پس از حذف استوريفالووانگرام ظرف مدت زمان 24 ساعت، تمام مكالمات و پيامهاي ارسال شده مربوط به آن هم حذف ميشوند. اين روزها اغلب افراد خيلي بيشتر از قبل متوجه اهميت حضور و توليد محتوا در اينستاگرام ميشوند. عموما اين دسته از افراد حاضرند در ازاي دريافت خدمات مضاعف، هزينه هم بكنند. به علاوه، يك گزينه Watch All هم وجود دارد كه با فشردن آن، اينستاگرام تمام اين استوري ها را به ترتيب به شما نمايش خواهد داد. به نوعي مي خواستيم كه تمام خوانندگان اين متن بتوانند بدون صرف هزينه و با كيفيتي نسبتا خوب، استوري هاي بلند خود را با ديگران به اشتراك بگذارند. به زبان ساده تر مي توان گفت كه همان اپليكيشن هاي رايگان مي توانند به خوبي از پس كارها برآيند و اصلا نيازي به هزينه كردن نيست. شما مي توانيد با اضافه كردن استيكر هاي لوكيشن به استوري خود، پيداكردن آن ها را براي كاربران آسان تر كنيد.


همچنين مي توانيد براي دانلود استوري فالووانگرام در گوشي هاي اندرويد، برنامه GBinsta يا Story Saver را دانلود كرده و از آن جهت ذخيره استوري و فيلم هاي استوري اينستاگرام استفاده كنيد. فونتهاي موجود در قسمت استوري اينستاگرام در واقع فقط بخش كوچكي از فونتهاي قابل استفاده را شامل ميشود. اين وبسايت فقط فونتهاي انگليسي را پوشش ميدهد. 1. قبول داري آدم فقط يه بار عاشق ميشه؟ 5. قراره با بهترين كسي كه تو زندگيته و دوستش داري بري برا1ساعت يه جايي “توي شهر”تاب بخوريد.جاشم قراره تو تعيين كني.كجا ميريد؟ 25. بهترين كتابي كه بهم پيشنهاد ميدين بخونم چيه ؟ 8. نظرتون در مورد اين كيف چيه؟ 16. عشق به نظرتون چه رنگيه ؟ و شما ميتوانيد همين حالا آن را به صورت مستقيم مشاهده كنيد. هشتگ ها معمولا در كپشن پست ها استفاده مي شوند، اما به كار بردن آن ها در استوري اينستاگرام نيز راه بسيار خوبي است.


همانگونه كه مشاهده كرديد در اين مقاله اطلاعات جامعي در رابطه با نحوه استفاده از قابليت استوريز اينستاگرام (Instagram Stories) خدمت شما عزيزان ارائه كرديم. آنچه در اين مقاله مطالعه كرديد توضيح مهمترين ابزارها و امكانات استوري اينستاگرام بود. چگونه در استوري ساعت بزنيم؟ 1. وارد پروفايل اينستاگرام خود شده و روي سه خط در گوشه بالايي صفحه كليك كنيد. با اين حال امكانات متفاوتي درون اين اپ به نسبت ساير عناوين وجود ندارد و اگر از يك ويرايشگر ويديو روي دستگاه خود بهره ميبريد، احتمالاً نيازي به نصب Split Video پيدا نخواهيد كرد. در حال حاضر شما قادر به زمانبندي استوريها در اينستاگرام نيستيد ولي از ماه مه 2021، امكان زمانبندي استوريفالووانگرام در Facebook Business Suite فراهم شده است. اگر به نرم اين نوع نرم افزارها مسلط نيستيد يا دانش گرافيكي نداريد ميتوانيد از قالب ها مخصوص اين كار استفاده كنيد. البته بايد توجه داشت كه اگر فايل مورد نظر بسيار طولاني است؛ بهتر است از روش برش ويديو و تبديل آن به قطعات كوچكتر استفاده كنيد و ضريب افزايش سرعت پخش را بيشتر از 2x قرار ندهيد. براي استفاده از امكانات آن تنها كافي است پس از ورود، مقدار زمان مورد نظر خود را تنظيم كنيد كه به صورت پيشفرض روي ۱۵ ثانيه قرار گرفته است.


همچنين از بالاي صفحه و انتخاب Aa مي توانيد بر روي تصوير خود متني بنويفالووان. ممكن است عكس يا ويدئو گرفتن حين كار تمركز شما را به هم بزند، امّا به مرور زمان مي توانيد با اين مشكل كنار بياييد. همانطور هم كه پيش تر اشاره كرديم، اپليكيشن هاي كاربردي تري هم در ماركت هاي مختلف وجود دارند كه البته استفاده از سرويس هايشان بدون صرف هزينه، ممكن نيست. آيا لازم است به سراغ اپليكيشن هاي غير رايگان برويم؟ بلكه اگر كمي در ماركت هاي مختلف اپليكيشن بگرديد با بيشمار نتيجه مشابه رو به رو خواهيد شد كه مي توانند از پس اين كار برآيند. اما براي انتخاب اپليكيشن هاي مذكور، ما دو فاكتور مهم داشتيم: رايگان بودن و كارايي بالا. استوري فالووانگرام به دليل ماهيت وجوديشان، ابزاري مناسب براي اطلاع رساني و به اشتراك گذاري اخبار كسب و كار شما هستند. دقت داشته باشيد كه اين استيكر ها نشان دهنده جنسيت و حالت هاي خاصي است. يك روش ديگر براي اين كار، استفاده از استيكر منشن Mention است. براي استفاده از ويژگي گفته شده، گزينه Split Video را انتخاب كرده و پس از گزينش فايل مورد نظر، زمان دلخواه خود را تعريف كنيد. 1. از بين ذهن استيو جابز و پابلو اسكوبار كدومو براي خودت انتخاب مي كني؟

 

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۲:۱۹ توسط:z موضوع: نظرات (0)

تبليغات واتساپ چطور انجام مي شود؟

مزاياي تبليغات در واتس اپ

سلام دوستان عزيز در اين مطلب مي خواهيم در مورد ارسال پيام انبوه واتساپ صحبت كنيم كه اين قابليت در فالووان وجود دارد و شما مي توانيد از آن بهره ببريد.

دليل اين امر اين است كه اينستاگرام مجبور است تا گواهي يا لايسنسهاي مربوط به آهنگها را تهيه كند و بايد گفت كه همه اين آهنگها امكان پخش در تمامي كشورها را ندارند. گنجاندن ظريف (زيبايي پسند) از قلم ها ، رنگ ها و آرم هاي مارك دار همه به ايجاد آشنايي و اعتماد به يك مارك كمك مي كند. در اين حالت تفاوتي در تصوير شما ايجاد نميشود و تنها با دوربين گوشي خود تصوير يا ويديويي را ضيط ميكنيد. اكثر كسب و كارها و برند هاي مطرح اغلب از استوري هاي آماده اينستاگرام براي ايجاد بهتر ديده شدن خود استفاده مي كنند. اولين روشي كه ما قصد آموزش آنرا به شما داريم، استفاده از يك وب سايت است كه از دو نكته بالا، تابع نكته اول مي باشد و در آن تنها مي توانيد يك نام كاربري كه در اينستاگرام Public است را وارد كنيد. البته پيش از آنكه به موضوع فعال سازي اين قابليت در اينستاگرام بپردازيم، بايد گفت كه چرا اين قابليت تنها در مناطق خاصي در دسترس است؟ در صورتي كه پيجهاي بين المللي زيادي را فالو كرده باشيد ممكن است با اين پيام بيشتر مواجه شده باشيدتصاوير پروفايل هم اهميت زيادي دارند، چرا كه بايد در موبايل به خوبي ديده شوند. با وجود زمان زيادي كه براي توليد محتوا جذاب صرف مي كنيد اگر نتوانيد آن را در سايز مناسب در اينستاگرام منتشر كنيد نبايد توقع داشته باشيد كه به نتيجه دلخواهتان برفالووان. اگر واقعا قصد داريد كه ديده شويد و بالا تر از بقيه قرار بگيريد، بايد سطح اديت كردن پست هاي خود را خيلي بالا ببريد! تا حالا شده با چشمتون چيزي رو ببينين ولي وقتي به بقيه ميگيد باور نكنن؟ اما وقتي كه شما در صفحه كاوش يا explore اينستاگرام باشيد (كه با آيكون ذرهبين شناخته ميشود)، اينستاگرام به شما آخرين پستها و همينطور استوري هاي ديگران را نمايش ميدهد. قبل از انجام هر كاري اپليكيشن اينستاگرام را از طريق فالووان يا گوگل پلي به آخرين نسخه بروزرساني كنيد و سپس مراحل زير را قدم به قدم انجام دهيد. چند وقت پيش، قابليت انجام نظرسنجي يا Poll به اينستاگرام اضافه شد. با اشاره روي اين آيكن حالا صفحهاي از استوريهاي آرشيو شدهتان ظاهر ميشود كه ميتوانيد موارد دلخواه را به هايلايت خود اضافه كنيد.


به صورت اتوماتيك با انتخاب آهنگ 15 ثانيه كليپ ميتوانيد داشته باشيد اما با انتخاب گزينه سه خط قسمتي از آهنگ را كه ميخواهيد در استوري اينستاگرام پخش شود انتخاب كنيد. به طور قطع بارها پيش آمده است كه در استوريفالووانگرام مشاهده كردهايد كه اين اپليكيشن در زماني كه در حال تماشاي استوري هستيد كه موسيقي پخش ميكند به شما پيامي مبني بر عدم موجود بودن Instagram Music در منطقه نشان ميدهد. اما امروز قصد داريم تا نحوه فعال كردن قابليت پخش موسيقي در استوري اينستاگرام را به شما در اين مقاله آموزش دهيم. حال مانند هميشه ويدئو خود را ضبط كنيد و موسيقي به صورت اتوماتيك به ويدئو اضافه خواهد شد. با استفاده از آيكون مشكي رنگ حاوي نماد مداد هم ميتوانيد به پست مد نظر نقاشي اضافه كنيد. به طور مشابه، استيكرهاي هشتگ نيز تاثيري مشابه مورد قبلي را دارند؛ يعني استوري شما به تمام استوري هايي كه از همان هشتگ استفاده كرده اند اضافه خواهد شد و با هم يك مجموعه را تشكيل خواهند داد. با انتخاب اين گزينه ميتوانيد آهنگ هايي را كه دوست داريد بر روي استوريتان باشد انتخاب كنيد.


براي اين كار ميتوانيد از ويژگي هايلايت اينستاگرام استفاده كنيد. خير، اگر شما يك استوري را Like كنيد فقط صاحب استوري مي تواند آن را مشاهده كند و ديگران نمي توانند آن را ببينند. اما اگر پيج شما خصوصي يا پرايوت باشد، استوري شما در بخش اكسپلور نمايش داده نميشود. چگونه يك عكس يا ويديو را از استوري اينستاگرام به بخش اصلي پروفايل خود منتقل كنيم؟ با استفاده از ابزار پاككن، معماي يك عكس مرموز را حل كنيد. 1. عكس يا فيلم خود را آپلود يا ضبط كنيد. در اين قسمت بر روي آيكون عكس ضربه زده و عكسي را كه ميخواهيد، آپلود كنيد. زماني كه برنامه را نصب كرديد، بر روي شكل دوربين در بالا سمت چپ ضربه بزنيد يا صفحه را به سمت راست بكشيد. اينستاگرم، بدون شك محبوب ترين شبكه اجتماعي در سطح كره زمين است كه اين برنامه در اكثر گوشي هاي هوشمند و امروزي وجود دارد و شما هم كه در حال مطالعه اين گزارش از نمناك هستيد، اين برنامه را در گوشي خود نصب كرده ايد و از قابليت هاي آن استفاده مي كنيد و در طول روز خودتان را با آن به بهترين شكل ممكن سرگرم مي كنيد.


راهنماي كامل و تصويري Instagram Story

كافي است استوري خود را باز كنيد و آمار هر كدام از تصاوير يا فيلمها را كه ميخواستيد، روي آن كه هستيد، انگشتتان را به سمت بالا بكشيد. اگر دوستانتان استوري جديدي كه شما در آن تگ شدهايد به اشتراك بگذارند، به شما امكان انتشار مجدد آن در استوري اينستاگرام خودتان نيز داده ميشود. اگر اينستاگرام خود را باز كنيد، مطالب اكانت هايي را مي بينيد كه براي شما كاملا شناخته شده هستند و شما با آن ها تعاملات زيادي داريد. به طور خلاصه، نقد كوتاهي از يك كتاب، محصول، خدمات يا هر چيز ديگري كه دوست داريد تهيه مي كنيد و هر ماه همين كار را انجام مي دهيد. در كادر جستجو عبارت Accessories را بنويفالووان تا استيكرهايي كه به صورت لايهاي روي چهره قرار ميگيرند را دريافت كنيد. 1. نحوه و طريقه استوري گذاشتن در اينستا به اين صورت است كه روي دكمه دوربين كه در گوشه بالا و سمت چپ صفحه نمايش قرار دارد، ضربه بزنيد و يا در فيد خود به سمت چپ سوايپ كنيد.


بله، با انتخاب استيكر دوربين شكلي كه در كنار استيكر هشتگ وجود دارد، شما ميتوانيد تصوير خود را بگيريد و آن را تبديل به يك استيكر بكنيد. حال اين درخواست در صفحه نمايش شما ظاهر شده و درصورتيكه آن را بپذيريد صفحه نمايش به دو قسمت تقسيم شده و دوست شما نيز در اين لايو نمايش داده ميشود. در اين بخش از مطلب چگونه استوري بگذاريم به نحوه افزودن آهنگ به استوري ميپردازيم. از آنجايي كه اين استوري مي توانند براي يك مدت زمان چند روزه بازديد داشته باشد، پيشنهاد مي شود كه آن را به بخش هايلايت هاي خود اضافه كنيد. در حال حاضر، تلاش اينستاگرام اين است كه محتوايي را به شما نشان دهد كه دوست داريد ببينيد و به آن علاقه مند هستيد. در اين قسمت شما به دوربين استوري هدايت ميشويد. فيلترهاي صورت در استوري اينستاگرام چگونه استفاده ميشوند؟ اپليكيشن به صورت خودكار يك برچسب تاريخ به عكس شما اضافه خواهد كرد كه ميتوانيد آن را حذف كنيد. شما ميتوانيد يكي از دوستان خود را نيز به لايوتان در استوري خود اضافه كنيد. براي متن متحرك در استوري اينستاگرام، روي علامت A در بالاي صفحه مانند تصوير كليك كنيدمانند هشتگها، افزودن موقعيت مكاني به استوري اينستاگرام، دامنه افراد آن را فراتر از فهرست فالوواني شما افزايش ميدهد. من سعي كردم در اين مقاله اكثر نكات آموزشي كه بايد در رابطه با استوري اينستاگرام بدانيد را براي شما بياورم. براي دسترسي با گالري گوشي و مشاهده آنها، كافي است صفحه را سمت بالا بكشيد. شما ميتوانيد اسنپهاي ذخيره شده از اسنپچت و يا عكسهاي گالري خود را نيز به استوري اضافه كنيد. اين دايره، همان جايي است كه قرار است استوري شما به زودي نمايش داده شود. يكي از بهترين راه ها براي انجام اين كار اين است كه از بازخورد مشتريان خود اسكرين شات بگيريد و در استوري اينستاگرام خود قرار دهيد. ما پيشنهاد ميكنيم هميشه از اين استيكر استفاده كنيد، چرا كه در افزايش مخاطبان شما تاثير خوبي دارد. اينكه لايو شما در ليست تاپ لايو ها قرار بگيرد براي شما بسيار مفيد خواهد بود. ما در اين قسمت قرار است به اين امكانات مختلف نگاهي داشته باشيم و تك تك آنها را معرفي كنيم.


پس اگر دوست نداريد ترتيب عكس هاي پيج اينستاگرام خود را به هم بزنيد، مي توانيد خيلي راحت يك استوري بسازيد و فرد مورد نظر را منشن يا معرفي كنيد. مردم عاشق عكس پس زمينه هستند! پس از آنكه فيلتر موردنظر خود را انتخاب كرديد، تعدادي استيكر نيز به تصوير خود اضافه كنيد. براي اينكه ويدئو خود را به صورت زنده براي مخاطبان پخش كنيد، كافي است وقتي كه دوربين استوري را باز كرديد، از نوار زير دكمه عكس برداري (كه در بخش قبلي به آن اشاره شد) گزينه Live را انتخاب كنيد. بنابراين اگر شما هم در 24 ساعت اخير چند استوري ايجاد كنيد ، به صورت پشت سر هم نمايش داده مي شوند. عكسهاي قديميتر موجود در گالري گوشي به صورت اتوماتيك استيكر تاريخ ميگيرند. همچنين، بايد بدانيد كه در زمان اتمام اين ويدئو زنده، اينستاگرام به شما اجازه ميدهد كه پخش زنده خود را به عنوان يك فايل ويدئويي در گالري دوربين ذخيره كنيد، اما مشخصاً نظرات و فيدبكها هماره با آن ذخيره نخواهند شد. هر عكسي كه به استوري اينستا خود اضافه كنيد براي 24 ساعت در پروفايل شما نمايش داده ميشود. اين ويژگي ترفند جالبي است كه ميتوانيد با آن دوستان خود را سردرگم كنيد.


32 ترفند و امكانات داغ استوري اينستاگرام كه حتماً بايد بلد باشيد! - فالووان

رنگ مورد علاقه خود را انتخاب كرده و سپس روي گزينه سه نقطه كه در گوشه پايين سمت چپ صفحه نمايش قرار دارد، ضربه بزنيد. روي منوي سه نقطه اي در بالا و سمت راست پروفايل بزنيد. سپس وارد پروفايل كاربري شويد كه مي خواهيد استوري وي را مشاهده كنيد. نكته دوم اينكه به لطف جستجوگر داخلي، قادريد گيفهاي مد نظرتان را با كليدواژه جستجو كنيد و در اينستاگرام بگذاريد كه در اين حالت تنوع بيشتري از گيفها را در اختيار خواهيد داشت. توجه داشته باشيد كه اين قانون اجرا شده در اين روش، مطابق قانون دوم مي باشد. هرچه قالب استوري اينستاگرام با كيفيت بهتري آماده شود در اين امر موفق تر خواهيد بود. وقتي دوباره بخش استوري ها را در بالاي صفحه ببينيد، متوجه حلقه قرمز دور استوري آن اكانت خواهيد شد. اگر تمايل داريد دوباره پيج آن اكانت را ببينيد، بايد ۲۴ ساعت صبر كنيد تا زمان استوري تمام شود. آيا همزمان چند اكانت داريد؟


نكته: شما هر چند بار كه بخواهيد ميتوانيد يك استوري را مشاهده كنيد. توجه داشته باشيد نبايد انگشت خود را رها كنيد، البته اين روش معايب خود را دارد، شما ميتوانيد فقط استوري اول شخص موردنظر خود را ببينيد؛ اما اگر شخص بيش از يك استوري داشت نمي شود ديد. البته شما هيچ ايده اي نداريد كه اين ۲۰ دقيقه از وقت شما صرف انجام چه كاري شده است. قالب استوري اينستاگرام مناسب به هر كسب و كاري اين امكان را ميدهد تا به خوبي محصولاتش را به نمايش گذاشته و خدماتش را ارائه كند. بر اساس تحقيقات فيسبوك، هر استوري 2.8 ثانيه وقت دارد تا نظر بيننده را جلب كند. يك ويديوي IGTV كوتاه بسازيد كه نظر مردم را به عنوان يك ويدئوي جذاب جلب كند. اين روش براي زماني مناسب است كه يك اكانت پابليك صفحه شما را بلاك كرده باشد. روي Done يا علامت سبز رنگ (بسته به نوع گوشي شما) ضربه بزنيد. همانطور كه پيشتر اشاره شد، عكسهاي قديميتر موجود در گالري گوشي به صورت اتوماتيك استيكر تاريخ ميگيرند. Follows: همانطور كه از اسمش مشخص است، اين بخش، تعداد افرادي كه از ايك استوري خاص شما را فالو كردهاند را، نشان ميدهد. كافي است در قسمت Your Story تيك كنار افرادي را كه تمايل داريد استوري اينستا خود را با آنها به اشتراك بگذاريد را بزنيد.


اگر استوري كاربري را در اينستاگرام مشاهده كنيد، نام اكانت شما در بين افرادي كه استوري را Seen 👁️ كرده اند، نمايان خواهد شد. در ويديتور شما ميتوانيد با انتخاب قالب مورد نظر خود و اعمال تغييرات در متن و عكس ها، با سليقه خودتان قالب استوري اينستاگرام دلخواهتان را آماده كنيد. ويديتور با آماده سازي قالب هاي متنوع به همراه فونت ها و افكت هاي جذاب و محبوب براي انواع كسب و كارها به شما كمك ميكند تا در كمترين زمان و با بهترين كيفيشت قالب استوري اينستاگرام مدنظرتان را طراحي كنيد. از پيج اينستاگرام خود اسكرين شات بگيريد، پست جديد را تار كنيد، عكس را در بخش استوري ها به اشتراك بگذاريد و با يك call to action مناسب از كاربران بخواهيد كه پست جديد شما را ببينند. هنگام ايجاد يك استوري اينستاگرام، در واقع موسيقي را مانند برچسب به آن اضافه خواهيد كرد. با اين كار شما آن اكانت را بلاك خواهيد كرد. براي انجام اين كار روش هاي مختلفي وجود دارد. همچنين برخي پلتفرمهاي ايراني وجود دارند كه اين كار را براي شما انجام ميدهند. چرخيدن بين استوري ها كار ساده اي است اما بستگي به اين دارد كه از اينستاگرام در كامپيوتر استفاده مي كنيد يا در گوشي.


مرورگري را در گوشي يا كامپيوتر خود باز كنيد. در اين حالت اگر گزينه Save را انتخاب كرده باشيد، عكس و فيلم موردنظر در گوشي شما ذخيره خواهد شد. اگر دوستانتان استوري جديدي كه شما در آن تگ شدهايد به اشتراك بگذارند، به شما امكان انتشار مجدد آن در استوري اينستاگرام خودتان نيز داده ميشود. اين افزونه به شما امكان مي دهد استوري فالووانگرامي را بدون ورود به سيستم و مهمتر از همه بدون اينكه ديده شويد مشاهده كنيد. به محض آنبلاك كردن پيامهاي دايركت شما با آن اكانت دوباره نمايان خواهد شد. فالووانبراي رفع اين مشكل بايد اينستاگرام خودتان را كامل بسته و دوباره باز كنيد. حال فورا دست خود را روي تصوير استوري بگذاريد. براي تهيه استوري هاي جذاب مي توانيد مطلب استوري اينستاگرام پر بازديد را بخوانيد. استوري اينستاگرام يكي از بهترين راه ها براي افزايش دنبال كنندگان است. اينستاگرام با اضافه كردن افزونه استوري و تغيير الگوريتم هاي خود باعث شد يكي از بهترين راه هاي جذب مخاطب از طريق استوري اينستاگرام باشد. اما ساخت قالب استوري اينستاگرام نياز به دانش و شناخت نرم افزارهاي مختلف براي ايجاد بهترين قالب دارد. همه افراد چه آنهايي كه صاحبان بيزينس ها و شركت هاي بزرگ هستند و چه آنهايي كه بيزينس هاي كوچك خانگي دارند با ايجاد پيج اينستاگرام به دنبال افزايش مخاطب هستند تا از اين طريق محصول يا خدماتشان را ارائه دهند.


نحوه استوري گذاشتن در اينستا، آموزش صفر تا صد استوري گذاشتن در اينستاگرام

روي استووري خود ضربه بزنيد تا وارد محيط ويرايش متن شويد، حال براي چند ثانيه انگشت خود را روي صفحه نگه داريد تا گزينه “Paste / چسباندن” ظاهر شود، روي آن كليك كنيد و كار افزودن تصوير را به پايان برسانيد. حال مي توانيد تصويري از خود يا محيط اطراف خود بگيريد. اينستاگرام پس زمينه هايي را براي نوشته ها به شما پيشنهاد مي دهد كه كار نوشتن متن را بسيار جذاب تر مي كند. پيشنهاد ميكنيم مطلب چگونه بفهميم در اينستاگرام بلاك شديم؟ پيشنهاد ميكنيم آموزش تبديل فرمت فيلم براي اينستاگرام را نيز در فالووان ببينيد. جواب اين سوالات را در اين مقاله بخوانيد و همچنين در انتهاي مقاله قيمت طراحي استوري اينستاگرام را ببينيد. يكي از سوالاتي كه كاربران اينستاگرام در خصوص استوري مي پرسند اين است كه چگونه برخي افراد چند عكس را در استوري خود گذاشته اند ؟ تفاوت اينجاست كه ترفند ها معمولا در قالب استوري هاي بسيار كوتاه مي آيند.


استوري اينستاگرام در واقع يك داستان كوتاه است. يكي ديگر از اپليكيشنهاي مخصوص آيفون و آيپد براي تكهتكه كردن ويديوها جهت به اشتراكگذاري آسانتر در اينستاگرام، Split Video نام دارد كه در گذشته تحت عنوان Long Story for IG منتشر شده است. همان طور كه در ابتداي مطلب گفته شد در اينستاگرام پيجهاي فعالي وجود دارند كه به نام شخص خاصي فعاليت ندارند اما پرمخاطب هستند و در حيطه خاصي توليد محتوا ميكنند. يكي از دلايلي كه باعث شد اين ويژگي سريع در بين كاربران محبوب شود، داشتن افكت ها جذاب ميباشد كه در پست ها وجود ندارد. رفع مشكل استوري اينستاگرام با چند قلق بسيار ساده را در اين مقاله ميخواهيم بررسي كنيم كافيه شما اين كارهايي كه گفته ميشود را انجام دهيد تا به طور كل مشكلات استوري اينستاگرام شما برطرف شود، امروزه اينستاگرام به يكي از بزرگترين و بهترين شبكههاي مجازي در دنياي پيام رسانها تبديل شده است.


در اين راستا شما ميتوانيد در چند ثانيه رنگ پس زمينه استوري خود را تغيير دهيد. تمامي استوري هاي فعال كاربر براي شما ارسال ميشود و ميتوانيد آنان را دانلود كنيد. ما قبلاً به ويژگي نظرسنجي اينستاگرام اشاره كرديم و اين يك روش عالي براي دريافت پاسخ هاي كلي از طرفداران شما است. افزايش تعامل كاربر با استوري هاي شما يكي از كليدهاي موفقيت در اينستاگرام است! براي اين كار كافي است در مرحله ويرايش استوري روي ابزار مداد كليك كنيد؛ سپس يك رنگ را از ليست رنگها (لازم به تذكر نيست كه با انتخاب قطره چكان ميتوانيد رنگ مورد نظر خود را نيز انتخاب نماييد) برگزينيد؛ حال روي پس زمينه ضربه بزنيد و براي چند لحظه انگشت خود را نگه داريد؛ خواهيد ديد كه رنگ پس زمينه تغيير خواهد كرد. به هر حال ما تمام نكات و ترفندها را با شما عزيزان مرور كرديم تا به نحوي اين محدويتها را از سر راه برداريم.


حال مانند ديگر استوريها ميتوانيد با افزودن متن يا استيكرهايي، استوري خود را ويرايش نماييد، يا حتي تصوير را كوچك و بزرگ كنيد و آن را بچرخانيد. ۵. هنگامي كه يك آهنگ را انتخاب كرديد، يك اسلايدر مشاهده خواهيد كرد كه ميتوانيد با كشيدن آن بخشي از آهنگي را كه ميخواهيد به استوري خود اضافه كنيد، علامت گذاري كنيد، زيرا اينستاگرام قطعه قابل پخش را به ۱۵ ثانيه محدود ميكند. استوري جاي نوشتههاي بلند وطولاني نيست. كه يعني اين استيكر، بسته به حركت دوربين شما، جابجا خواهد شد تا بتواند جاي ثابت خود را در تصوير حفظ كند. تصوير مورد نظر خود را ويرايش كنيد و آن را ذخيره نماييد. ويژگي نظر سنجي ممكن است آن قدر ها هم جديد نباشد، ولي هنوز هم يك ايده براي استوري به حساب مي آيد زيرا از مخاطبين خود مي خواهيد كه با استوري با شما تعامل داشته باشند. مثلا توليد محتواي ويديويي يا حضور در ويديوي برندها و حضور در ايونتها از جمله همكاريهايي است كه زمان بيشتري را به خود اختصاص ميدهد و اينفلوئنسرها ممكن است قيمتهايي بالاتر از اين برايش در نظر داشته باشند. خوشبختانه اينستاگرام چنين گزينهاي را به تنظيمات خود اضافه كرده است. در سيستمعامل اندرويد با فشردن گزينه “سه نقطه” و در سيستمعامل IOS با فشردن آيكون “چرخ دنده” (در كنار گزينه Edit Profile)، به بحش تنظيمات وارد شويد و به دنبال تنظيمات داستان (و يا Story settings) بگرديدچگونه استوري اينستاگرام را دانلود كنيم؟

12. اگه بتونيد يك سال با تمام خوشي و لذت زندگي كنيد، ولي بعد از يك سال چيزي يادتون نياد حاضريد اون يك سال رو تجربه كنيد؟ 23. كار زيبايي كه حاضريد براي هر كسي انجام دهيد ؟ 18. قراره با بهترين كسي كه تو زندگيته و دوستش داري بري برا1ساعت يه جايي “توي شهر”تاب بخوريد.جاشم قراره تو تعيين كني.كجا ميريد؟ 2. دوست داري چطوري بميري؟ 24. اگر يكي رو خيلي دوست داشته باشي و بدوني كه بدون تو خيلي خوشبخت تره، چي كار مي كني؟ 1. از بين ذهن استيو جابز و پابلو اسكوبار كدومو براي خودت انتخاب مي كني؟ قابليت جديدي كه به اين برنامه اضافه شده است، تغيير رنگ حلقه دور استوري آن است كه براي خيلي از ما جذاب است كه بدانيم چگونه رنگ دور استوري را تغيير دهيم ؟ اينستاگرام بيشتر به دليل قابليت هايي كه به عموم كاربران خود ارائه مي دهد، تبديل به يك نرم افزار محبوب ميان كاربران شبكه هاي اجتماعي شده است.


4. اينكه از كسب و كارتان در هر لحظه عكس و فيلم ارائه دهيد به جلب اعتماد مشتري كمك زيادي ميكند. در واقع آنقدر امكانات زيادي در اينستاگرام استوريز در اختيار شما خواهد بود كه شايد احساس كنيد يك كانال تلويزيوني داريد و ميتوانيد هر آنچه بخواهيد را به مخاطبان خود بگوييد. ايدهي اوليهي ايجاد استوري فالوواند كه كاربران عكس يا ويديوهاي روزمره خود را به صورت داستاني با ترتيب زماني دلخواه خودشان منتشر كنند. براي انجام اين كار، ليست دوستان نزديك خود را از طريق تنظيمات شخصي سازي يا privacy در اينستاگرام انتخاب كنيد. اگر مي خواهيد از طريق كامپيوتر استوري فالووانگرام را دانلود كنيد، بايد از افزونه Chrome IG Story در مرورگر گوگل كروم استفاده نماييد. ميتوانيد از طريق منو بالا اون 3 خطي كه در قسمت سمت راست بالا قرار دارد و تمامي تنظيمات اينستاگرام در آن قسمت قرار دارد. اگر تمايل نداريد كه از عكسي در استوري خود استفاده كنيد، ميتوانيد استوري خود را بنويفالووان. بدين معنا كه شما ديگر به برنامه جانبي نياز نداريد و تنها كافي است تا فيلم مدنظر براي استوري را انتخاب كنيد كه بصورت مستقيم توسط اينستاگرام به تيكه هاي مختلفي تقسيم خواهد شد.


9. اگر به عشقت نرسي چي كار ميكني ؟ 13. اگر رئيس جمهور بودين اولين كاري كه ميكردين چي بود ؟ 4. اگر يه عينك داشتي كه ميتونستي ذات آدما رو ببيني، اولين نفري كه ميديدي كي بود؟ روي اولين گزينهي صفحه ضربه بزنيد. سپس آن دوستي را كه مايل هستيد اين استوري را با او به اشتراك بگذاريد، انتخاب كرده، پيغامي براي او بنويفالووان و سپس روي گزينه Send ضربه بزنيد. ۵۰۰ طراحي كنيد، در ادامه زماني كه بخواهيد آن را در قسمت تنظيمات اينستاگرام به عنوان عكس پروفايلتان انتخاب كنيد، به صورت خودكار همان قسمت دايره وسط را برش خواهد داد. در روش اول مي توانيد به صورت عادي و با علامت هشتگ، هشتگ مورد نظر خود را تايپ كنيد. ۲٫ اينستاگرام در حالت پيش فرض، رنگهاي محدودي را به شما نمايش ميدهد. توجه داشته باشيد كه اينستاگرام به شما دو نوع امكان ذخيره سازي براي استوري ها ميدهد. 13. با يك پيشنهاد صد ميليوني رو به رو هستيد، در برار شما ده تا هفت تير قرار داره كه فقط يكي از اونها پره. با اين اطلاعات، حال تيم بازاريابي شما بايد آماده باشد تا يك استراتژي براي استوري اينستاگرام ايجاد كند.


اكانت يا حسابي كه استوري او را استوري مي كنيد، بايد public يا عمومي باشد. 20. وقتي عصباني ميشي چي يا كي يا چه كاري بهت آرامش ميده؟ 26. وقتي با هم قهرين چجوري آشتي ميكنين ؟ همچنين مي توانيد از ليست دوستان نزديك يا close friend هم براي به اشتراك گذاشتن بعضي (يا همه) استوري هاي خود فقط با كاربران خاصي استفاده كنيد. چگونه عكس يا ويديوي خاصي را از استوري خود حذف كنيم؟ تقريبا هيچ پيچيدگي خاصي ندارد. اگر شرايط بالا رعايت شده باشد، شما نيز مي توانيد روي گزينه اضافه كردن به داستان يا استوري من يا Add This to Your Story بزنيد. كمي پايين بياييد تا گزينه اجازه دادن به پاسخ به استوري يا Allow mesغير مجاز مي باشدe replies را ببينيد. خب، مستقيم ترين روش براي انجام اين كار استفاده از حالت هواپيما يا Airplane mode گوشي است. اينستاگرام مدام در حال ارتقا است و ويژگي هاي جديد را اضافه مي كند. اگر از نسخه جديد اينستاگرام استفاده مي كنيد حتما با دايره هايي در بالاي صفحه برنامه مواجه شده ايد كه تصوير دوستان و فالووان هاي شما در آن مشخص است. موسيقي زبان احساس است و نقش مهمي در به اشتراك گذاشتن لحظههاي خاص و احساسات فرد با نزديكانش دارد.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۲:۳۶ توسط:z موضوع: نظرات (0)

راه هاي مفيد براي زياد كردن لايك هاي اينستاگرام

معرفي 12 روش موثر براي افزايش لايك اينستاگرام

موضوع امروز مقاله ما در مورد خريد لايك است كه مي خواهيم يكي از بهترين وب سايت هايي كه در اين زمينه فعاليت دارد را به شما معرفي كنيم وب سايت فالووان يكي از جاهاي معتبر براي خريد خدما اينستاگرام است.

چگونه تيك آبي اينستاگرام بگيريم؟

در مطلب امروز روش هاي رفع مشكل Your Account has been Disabled for Violating our Terms اينستاگرام را آموزش داديم و سعي كرديم پاسخ سوال هاي رايج شما مثل “چرا اينستاگرام ميپره بيرون؟ امروز در فالووان روش رفع مشكل Your Account has been Disabled for Violating our Terms اينستاگرام را معرفي و بررسي مي كنيم. يعني به طور مثال شما مي خواهيد وارد اكانت خود شويد و مي بينيد كه حساب شما غير فعال شده است و پيام خطاي Your Account has been Disabled for Violating our Terms اينستاگرام را مشاهده مي كنيد. اگر شما نتوانستيد حساب خود را با زدن نام كاربري پيدا كنيد، سعي كنيد از آدرس ايميل استفاده كنيد تا با خطاي زير مواجه نشويد. پس بهتر است بدون تقلب و وارد كردن اطلاعات نادرست، حساب كاربري خود را تاييد كرده و تيك آبي اينستاگرام را دريافت كنيد. با دزديده شدن تلفن همراه، امكان دستبرد به اطلاعات موجود بسيار است.


به خاطر داشته باشيد كه يكي از شروط اصلي دريافت تيك آبي، وارد كردن اطلاعات صحيح و قابل اعتماد است. در حال حاضر فناوري ساده اي بوجود آمده است كه مي توان براي جلوگيري از رخ دادن اتفاقات غير منتظره، برنامه و اطلاعات شخصي را حفظ نمود. اگر ديسيبل شدن اكانت اينستاگرام براي يك اكانت شخصي شما است، مراحل بالا را تكرار كنيد و در قسمتي كه از شما پرفالووانه مي شود كه آيا حساب كاري است؟ يك كد 6 رقمي براي شما ارسال مي شود و با وارد كردن آن در باكس، اكانت خود را باز كنيد. به عنوان مثال اگر شما يك پزشك هستيد و مرتباً مطالب پزشكي ارسال ميكنيد، ميتوانيد در نام كاربري خود از عنوانهاي DR يا Doctor استفاده كنيد. اگر راه حل ديگري مي شنافالووان، مي توانيد آن را همراه ساير نظرات، پيشنهادات و تجربيات خود در ديدگاه اين پست با ما به اشتراك بگذاريد. نظرات و پيشنهادات شما؟


اگر در ابتدا درخواست تأييديه شما رد شد، آنگاه وقت خود را صرف بهبود پروفايل و رشد مخاطبان خود كنيد. ممكن است اينستاگرام از شما بخواهد تا براي اثبات هويت شخص شما، تصويري از خود را به همراه اطلاعات خواسته شده (نام كاربري، نام واقعي و عدد نوشته شده در ايميل) بفرستيد. براي يك شخص حقيقي ميتوانيد از گواهينامه رانندگي، گذرنامه يا كارت شناسايي دولتي استفاده كنيد. دلايل متعددي براي غير فعال شدن پيجفالووانگرام وجود دارد. اينستاگرام در سال ۲۰۱۰ راه اندازي شد و بيش از يك دهه است كه وجود دارد و چندين نام تجاري جديد ايجاد كرده است ، الگوريتم هاي خبري خود را تغيير داده و ويژگي هاي جديدي به آن اضافه كرده است. مرحله 1: صفحه برنامه خود را باز كرده و سپس بر روي گزينه ي بازنشاني از طريق فيسبوك ضربه بزنيد. به منظور برداشتن شماره تلفن از روي پروفايل كاربري، حتماً بايد يك ايميل فعال به اكانت خود اضافه كرده و متصل كرده باشيد.


8- شماره تلفن خود را از روي پروفايل اينستاگرام تان برداريد. اين مشكل به دليل عدم رعايت قوانين اينستاگرام رخ مي دهد كه امكان ورود به حساب را ناممكن مي سازد. هنگامي كه حساب خود را پيدا كرديد، آن را انتخاب كنيد تا اينستاگرام يك آدرس ورود را از طريق ايميل براي شما ارسال كند و با اين روش ممكن است مشكل شما رفع شود. با گذراندن مراحل ذكر شده، پسورد خود را با ارسال با پيامك ريست كنيد. براي رشد حضور آنلاين خود ميتوانيد جايگاه مهمان را در وبلاگها يا سايتهايديگر در نظر بگيريد؛ به ويژه سايتهايي كه در حوزه فعاليت شما شناخته شده و مورد احترام هستند. بعد از سپري كردن مرحله ي 1 و 2، صفحه ي Access your Account يا همان دسترسي به حسابي كاربري براي شما باز مي شود كه شامل سه گزينه ارسال با پيامك، ارسال از طريق ايميل و ورود با فيسبوك است و مي توان به راحتي با اين سه روش رمز خود را بازيابي كرد. هركسي ميتواند درخواست تأييد اينستاگرام را ارسال كند؛ اما كاملا واضح است كه ارسال درخواست تاييد حساب كاربري، تضمين نميكند كه حساب شما از جانب اينستاگرام حتما تأييد خواهد شد.


نحوه گزارش حساب غيرفعال اينستاگرام - فالووان

اما داده هاي حساب هاي اجتماعي نظير اينستاگرام قابل انتقال بر روي رم نيستند. روي آيكن برنامه اينستاگرام كليك كنيد و برنامه را باز كنيد. 5- برنامه اينستاگرام را از روي گوشي و يا تبلت خود باز كنيد. براي اين كار كافيست يك ايميل روي حساب كاربري خود ثبت كنيد. در حالي كه يك نام كاربري خوب مي تواند به مردم كمك كند تا شما را به خاطر بسپارند ، كيفيت و ثبات محتواي شما به همان اندازه براي ايجاد نام تجاري شخصي شما اهميت دارد. علاوه بر اين ، اگر شما داراي يك علامت تجاري رسمي براي نام خود هستيد ، ممكن است كار كند. براي اثبات هويت يا مالكيت خود بر يك نام تجاري قابل تشخيص ، بايد اسناد رسمي و قانوني ، مانند شناسه هاي دولتي و ثبت اختراع را ارائه دهيد. براي اينكه اين اتفاق بيفتد ، مي توانيد گزارشي تهيه كنيد كه در آن به جعل هويت يا نقض علامت تجاري اشاره شده است. اما اگر ترجيح شما اين است كه صفحه شما در اين رسانه اجتماعي خصوصي باشد و حريم خصوصي در اينستاگرام براي شما اهميت زيادي دارد، روش هاي بسياري وجود دارند كه از طريق آنها مي توانيد به اين مهم برفالووان. توجه داشته باشيد كه حتي اگر قبلا در صفحه فيسبوك خود نشان تأييد شده گرفته باشيد، به اين معنا نيست كه براي گرفتن تيك آبي اينستاگرام نيز واجد شرايط هستيد.


چه مدعي هويت خود باشيد و چه بخواهيد خود را به عنوان يك شخصيت عمومي معرفي كنيد ، دلايل زيادي وجود دارد كه ممكن است بخواهيد يك حساب غيرفعال اينستاگرام را گزارش كنيد. چه بخواهيد نام كاربري طبق هويت خود داشته باشيد و چه بخواهيد خود را به عنوان يك شخصيت شناخته شده معرفي كنيد، دلايل زيادي وجود دارد كه ممكن است بخواهيد صاحب يك پيج بدون فعاليت اينستاگرام شويد. حتي اگر در حال حاضر داراي يك پيج فعال اينستاگرام نباشيد هم ميتوانيد گزارش جعل هويت پر كنيد. اگر مسير ارتباطي با مخاطبين شما در اينستاگرام تنها از طريق شماره تلفن نباشد، نمي توانيد شماره تلفن را از روي حساب كاربري برداريد. اطلاعاتي نظير عكس، فيلم و فايل ها به راحتي بر روي كارت حافظه ذخيره مي شوند. برنامه خود را باز كنيد و سپس بر روي log in ضربه بزنيد. در صورت قفل شدن حساب كاربري و برنامه يا هك شدن اطلاعات مي توان حساب جديدي براي خود راه اندازي كنيد. براي انتقال داده هاي موجود در برنامه اينستاگرام بر روي يك دستگاه جديد كافي است، با يادآوري اعتبار نامه قديمي تمام اطلاعات را بازيابي كرده و مالكيت آن را تاييد كنيد. 1- برنامه اينستاگرام را از روي رايانه شخصي خود باز كنيد.


انتقال شناسه به وسيله ي ايميل، بهترين راه براي انتقال حساب قديمي بر روي دستگاه جديد است. پس اگر درخواستي مبني بر پرداخت هزينه و يا ايميلي براي آگاهي جزئيات بيشتر دريافت كرديد، بدون شك گرفتار افراد سودجو و كلاهبردار شدهايد. به عنوان مثال ، اگر پزشك هستيد كه مرتباً مطالب پزشكي ارسال مي كند ، مي توانيد نام خود را “DocJaneDoe” يا “JaneDoeMD” بگذاريد. به عنوان مثال ، مي توانيد يك جمله بازي مانند “janedough” يا “janedoughnut” بسازيد كه وقتي افراد آن را مي خوانند كمي شخصيت بيشتري نشان مي دهد. از جمله اين مشكلات ميتوان پروفايلهاي بي صاحبي اشاره كرد كه ديگر اصلاً روي اين پلتفرم تعامل ندارند و به نوعي پيج بدون فعاليت اينستاگرام تلقي ميشوند. خوشبختانه، با داشتن تيك آبي،حل مسائل مربوط به صاحب شدن پيج بدون فعاليت اينستاگرام راحتتر است. با اين تفاسير، آيا امكان دارم كه بتوانيم يكي از اين پيجها را صاحب شويم؟ در پايان ، اينستاگرام است كه تعيين كند آيا بايد به شما اجازه داده شود نام حساب غيرفعال را ادعا كنيد يا خير.


آيا مي توانيد نام حساب غير فعال Instagram را براي خود ادعا كنيد؟ آيا حساب اينستاگرام غيرفعال نام كاربري مورد علاقه شما را گرفته است؟ با زدن شماره موبايل و send as sms پيامك حاوي يك كد شش رقمي براي شما ارسال خواهد شد. يكي از اين روشها بازي با كلمات است كه ميتوانيد براي انتخاب نام كاربري خود از آن استفاده كنيد. شما ميتوانيد اين پيام را در اعلانفالووانگرام خود مشاهده كنيد. دستهبندي (Category): شما ميتوانيد دستهبندي خود را از ميان اخبار/رسانهها، ورزشها، دولت/سياست، موسيقي، مد، سرگرمي، بلاگرها/تأثيرگذاران (Influencers)، تجارت/نام تجاري/سازمان يا موارد ديگر را انتخاب كنيد. به همين منظور بايد اكانت خود را بر روي گوشي ديگر انتقال دهيد. از استوري اينستاگرام استفاده كنيد: اينستاگرام اين فرصت را به شما ميدهد تا افرادي كه در پشت صحنه نام تجاري شما فعاليت ميكنند را نيز به كاربران نشان دهيد و اجازه دهيد دنبالكنندگان آنچه را كه در زمان واقعي در شركت شما اتفاق ميافتد را مشاهده كنند و در فالووان كامل فعاليتهاي شما قرار گيرند. در مواقع ديگر ، ممكن است به اين دليل باشد كه كاربران ديگر نمي خواهند از رسانه هاي اجتماعي استفاده كنند ، مشاغل آنها بسته شده است يا تصميم گرفته اند نام تجاري خود را تغيير دهند .


نحوه حذف شماره تلفن از حساب كاربري اينستاگرام - كوك موبايل

در صورتي كه قبل از انجام مراحل به فيسبوك منتقل نشده ايد، دوباره در صفحه اصلي وارد شويد و مراحل را تكرار كنيد. در حالي كه ممكن ايست اين پيجها داراي پست و تصاوير پروفايل باشند، اما در صورتي كه براي مدت زيادي پست، استوري و ريلز انتشار ندهند و با ديگر پيجفالووانگرام وارد تعامل نشوند، ديگر براي اينستاگرام ارزشي ندارند. امروزه بسياري افراد عكس و فيلم هاي خود را از طريق پست با ديگر افراد شر مي كنند و قطعا از بين رفتن اين اطلاعات ناخوشايند است. دستورالعمل اينستاگرام بدين گونه است كه شما براي دريافت تيك آبي اينستاگرام و تاييد حساب كاربري خود بايد حداقل يك پست در حساب خود داشته باشيد. اگر يك شخصيت عمومي هستيد و متوجه شديد كه يك حساب غيرفعال در حال جعل هويت شما است ، مي توانيد از Instagram درخواست كنيد تا شما را تأييد كند . به همين دليل، تشخيص اينكه كدام پيجها در نگاه اول با تعريف غيرفعال مطابقت دارد، دشوار است. بعد از سپري كردن مرحله ي 1 و 2، صفحه ي Access your Account يا همان دسترسي به حسابي كاربري براي شما باز مي شود كه شامل سه گزينه ارسال با پيامك، ارسال از طريق ايميل و ورود با فيسبوك است و مي توان به راحتي با اين سه روش رمز خود را بازيابي كرد.


اينستاگرام يك ابزار عالي براي برقراري ارتباط و به اشتراك گذاري محتوا و عكس ها و ويدئوها با دوستان و افرادي است كه در واقع شما را دنبال مي كنند و يا شما آنها را دنبال مي كنيد. اگر از اينستاگرام به دلايل شغلي استفاد ميكنيد، ميتوانيد از عناوين استفاده كنيد تا نشان داده شود كه در پيج شما چه مطالبي به اشتراك گذاشته ميشود. پس براي افزايش شانس دريافت تيك آبي، حتما به طور مرتب مطالب جديدي را در صفحه خود به اشتراك بگذاريد. صفحه ي خود را باز كرده و مراحل تغيير پسورد را طي كنيد. پس از طي كردن مراحل ذكر شده، ايميل خود را وارد كنيد. همچنين كاربران مي توانند براي تغيير پسورد اينستاگرام از طريق برنامه فيسبوك مراحل زير را طي كنند. مي بايست در سريع ترين زمان ممكن رمز برنامه خود را تغيير داد تا داده ها امن بماند. خبر خوب اين است كه درخواست تأييد در اينستاگرام فقط چند لحظه زمان ميبرد. اگر ادعاي گزارش حساب غيرفعال اينستاگرام از برنامه شما خارج شده است ، در اينجا مواردي وجود دارد كه مي توانيد به جاي آنها انجام دهيد.


طبق تحقيقي كه در سال ۲۰۱۵ انجام شده بود، ۳۰ درصد از پيجفالووانگرام غيرفعال هستند. اطمينان حاصل كنيد كه تمام قسمتهاي بيوگرافي حساب اينستاگرام را با اطلاعات دقيق و مرتبط درباره خود و يا كسب و كارتان تكميل كردهايد. حساب كاربري اينستاگرام در صورت به سرقت رفتن موبايل يا گم شدن تلفن همراه با تغيير پسورد اينستاگرام امكان بازيابي حساب وجود دارد. شما همچنين بايد ثابت كنيد كه خودتان يا مارك تجاريتان واقعي، منحصر به فرد و با ارزش است. اگر تابحال هيچ ايميلي را وارد نكرده ايد و ان را به حساب كاربري خود متصل نكرده ايد، در اين قسمت يك آدرس ايميل فعال وارد كنيد و روي گزينه Submit كليك كنيد. هنگام ثبت گزارش ، به حساب جعل هويت اطلاع داده نمي شود مگر اينكه در مورد مسائل مربوط به مالكيت معنوي دخيل باشد. توجه داشته باشيد كه از بيشتر از يك كاركتر استفاده نشود؛ مگر اينكه بخواهيد تا حدودي ناشناس باقي بمانيد، زيرا كاركترهاي زياد باعث ميشود تا مردم سختتر بتوانند پيج شما را پيدا كنند. براي تغيير رمز از طريق ايميل، بايد حساب خود را در خاطر داشته باشيد. وقتي براي ساخت حساب كاربري اينستاگرام از شماره تلفن استفاده مي كنيد، افرادي كه شماره تلفن شما را در گوشي خود ذخيره كرده اند، بدون اينكه نام كاربري و يا هر گونه اطلاعات ديگري از اكانت شما داشته باشند براحتي مي توانند صفحه و حساب كاربري شما را در اينستاگرام پيدا كنند، حتي اگر شماره تلفن شما روي پروفايل (صفحه عمومي) درج نشده باشد و شما صفحه خود را از حالت عمومي به خصوصي تبديل كرده باشيد.براي جلوگيري از اين شرايط و اينكه افرادي كه شماره شما را در ليست مخاطبين گوشي خود دارند حساب كاربري اينستاگرام شما را پيدا نكنند، بهترين كار اين است كه شماره تلفن خود را از روي پروفايل خود حذف كنيد.قبل از شرح مراحل تصويري اين سوال مطرح مي شود كه چگونه شماره تلفن را از روي حساب ايسنتاگرام حذف كنيم.


1 - وارد برنامه شده و گزينه setting يا تنظيمات را بزنيد.از كشوي باز شده بر روي security ضربه بزنيد و Password را انتخاب كنيد. صفحه ي اينستاگرام خود را باز كنيد و بر روي گزينه forgot your login details ضربه زده و وارد شويد. تعداد دنبالكننده بيشتر نشاندهنده شاخص بودن شما است و همين امر، فرآيند دريافت تيك آبي را براي شما سادهتر ميسازد. با اين حال، در حالي كه تعداد كاربران اين پلتفرم در طول سالها به طور پيوسته در حال افزايش بوده، ولي اينستاگرام نيز گرفتار مشكلات خاص خود است. با اين حال ، در حالي كه كاربران آن در طول سالها به طور پيوسته در حال رشد بوده اند ، اينستاگرام نيز با مشكلات خاص خود روبرو شده است ، از جمله پروفايل هاي خالي كه ديگر اصلاً روي پلت فرم تعامل ندارند - حساب هاي غير فعال. مرحله 3: در قسمت رمز عبور جديد، پين را وارد كرده و حساب را بازنشاني كنيد. اپليكيشن اينستاگرام به سه روش بازيابي با پسورد، بازيابي با ايميل، بازيابي با شماره تلفن و اكانت فيسبوك امكان بازگشت مخاطب را فراهم مي كند.


چگونه پيج بدون فعاليت اينستاگرام را صاحب شويم؟

اگرچه تعداد دقيقي در دست نيست ، اما به جرات مي توان گفت كه امروزه هزاران (اگر نه ميليون ها) حساب غير فعال در اينستاگرام وجود دارد. اگر به دنبال تأييد شدن حساب اينستاگرام خود هستيد، بايد حساب شما براي همه قابل مشاهده يا به عبارتي Public باشد. يكي از دلايل اين است كه همه حساب هايي كه غير فعال به نظر مي رسند در واقع غيرفعال نيستند. اين نكته مهم را نيز به خاطر داشته باشيد كه اينستاگرام هرگز هيچگونه هزينهاي در قبال درخواست تاييديه از شما دريافت نميكند و حتي يك ايميل براي شما در مورد درخواست تأييد حسابتان ارسال نميكند. اكانت هاي غير فعال اينستاگرام چيست؟ به همين منظور بايد اكانت خود را بر روي گوشي ديگر انتقال دهيد. براي انجام اين كار كافيست شماره همراه خود را در صفحه ي log in اينستاگرام وارد كرده و سپس اكانت خود را راه اندازي كنيد. با اين حال ، در حالي كه كاربران آن در طول سالها به طور پيوسته در حال رشد بوده اند ، اينستاگرام نيز با مشكلات خاص خود روبرو شده است ، از جمله پروفايل هاي خالي كه ديگر اصلاً روي پلت فرم تعامل ندارند - حساب هاي غير فعال.


طبق مطالعه اي در سال ۲۰۱۵ ، ۳۰ درصد از كاربران اينستاگرام غيرفعال هستند. تا سال ۲۰۲۱ ، اينستاگرام بيش از يك ميليارد كاربر در سراسر جهان جمع آوري كرده است و آن را به يكي از برترين شبكه هاي اجتماعي جهان تبديل كرده است. اگر ادعاي گزارش حساب غيرفعال اينستاگرام از برنامه شما خارج شده است ، در اينجا مواردي وجود دارد كه مي توانيد به جاي آنها انجام دهيد. براي پر كردن يك گزارش جعل هويت وارد بخش Instagram Help Centre شويد. اگر يك شخصيت عمومي هستيد و متوجه شديد كه يك حساب غيرفعال در حال جعل هويت شما است ، مي توانيد از Instagram درخواست كنيد تا شما را تأييد كند . علاوه بر اين ، اگر شما داراي يك علامت تجاري رسمي براي نام خود هستيد ، ممكن است كار كند. در بيشتر موارد، نميتوان صاحب يك پيج بدون فعاليت اينستاگرام شد؛ يكي از دلايل اين است كه همه پيجهايي كه غير فعال به نظر ميرسند در واقع غير فعال نيستند. اينستاگرام سابقه كمك به كاربران را دارد ، به ويژه هنگامي كه يك حساب واقعا براي مدت طولاني در خواب بوده است.


با اين حال، هميشه بهتر است به ياد داشته باشيد كه وقتي صحبت از اينستاگرام ميشود ، شما فراتر از فقط يك نام كاربري هستيد. با اين حال ، هميشه خوب است به ياد داشته باشيد كه وقتي صحبت از اينستاگرام مي شود ، شما بيش از يك نام كاربري هستيد. روش هاي زيادي براي ساختن اسامي مشابه اما جالب و به ياد ماندني وجود دارد. دلايل زيادي براي غيرفعال شدن حساب فالووانگرام وجود دارد. اگر بيش از يك حساب كاربري در اينستاگرام داريد، مطمئن شويد كه وارد آن حسابي شديد كه قصد داريد براي آن تيك آبي دريافت كنيد. بنابراين اگر شخص مهمي هستيد، فعاليت خاصي انجام ميدهيد و يا داراي پيشينه قابل توجهي هستيد، ميتوانيد نسبت به دريافت تيك آبي اينستاگرام اقدام كنيد. پس از انتخاب ، اينستاگرام مراحل لازم را كه بايد براي هر گزينه براي اثبات مورد خود دنبال كنيد نشان مي دهد. يكي از قابليتهاي جديد و البته قانون تصويب شده اينستاگرام اين است كه شما براي تاييديه گرفتن از اينستاگرام ديگر نيازي به تعداد مشخصي دنبالكننده نداريد؛ يعني ديگر لازم نيست تعداد زيادي دنبالكننده داشته باشيد تا بتوانيد تيك آبي اينستاگرام را دريافت كنيد. پس از ارائه مدارك حمايتي لازم ، ممكن است اينستاگرام بتواند نام كاربري خود را به شما منتقل كنداين مورد در هنگام ادعاي نام كاربري غير فعال اينستاگرام به پرونده شما كمك مي كند. اگر تابحال هيچ ايميلي را وارد نكرده ايد و آن را به حساب كاربري خود متصل نكرده ايد، در اين قسمت ضربه بزنيد و يك آدرس ايميل فعال وارد كنيد، سپس روي گزينه Next ضربه بزنيد. براي ورزشكاراني كه اغلب با شماره روي پيراهن خود در ارتباط هستند ، حتي مي توانيد آنها را به صورت يكپارچه در انتهاي نام خود اضافه كنيد. با اين حال ، اينستاگرام ممكن است به افراد و مشاغل عمومي قابل تشخيص كه در صورت ادعاي حسابهاي غيرفعال ، علائم تجاري دارند ، اجازه دهد. حساب كاربري اينستاگرام در صورت به سرقت رفتن موبايل يا گم شدن تلفن همراه با تغيير پسورد اينستاگرام امكان بازيابي حساب وجود دارد. اينستاگرام تأكيد ميكند كه حسابهاي تأييد شده بايد «نماينده يك شخص شناخته شده و با تعداد جستجوي بالا (Search) براي يك شخص، نام تجاري و يا يك نهاد باشد». شما همچنين بايد ثابت كنيد كه شما يا نام تجاري شما واقعي ، منحصر به فرد و قابل توجه هستيد. براي تأييد صلاحيت ، حساب شما بايد عمومي باشد ، بيوگرافي ، عكس نمايه و حداقل يك پست داشته باشد. اينستاگرام يك ابزار عالي براي برقراري ارتباط و به اشتراك گذاري محتوا و عكس ها و ويدئوها با دوستان و افرادي است كه در واقع شما را دنبال مي كنند و يا شما آنها را دنبال مي كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۷:۰۰ توسط:z موضوع: نظرات (0)

چگونه فالوور با كيفيت بخريم؟

خريد فالوور اينستاگرام راهنماي تخصصي

در اين مقاله قصد داريم درمورد خريد فالوور و خريد لايك در فالووان صحبت كنيم اگر شما هم قصد خريد داريد تا انتها 

گزينهاي را انتخاب كنيد كه با حساب اينستاگرام و حوزه فعاليت شما، بيشترين ارتباط را داشته باشد. پس از ارائه مدارك حمايتي لازم ، ممكن است اينستاگرام بتواند نام كاربري خود را به شما منتقل كند. ممكن است هنوز بتوانيد آن نام كاربري را دريافت كنيد. 2- اطمينان حاصل كنيد كه آدرس ايميلي كه در قسمت اطلاعات شخصي وارد كرده ايد هنوز معتبر و فعال است. اگر اين گزينه غير فعال است، نيازي نيست كاري انجام دهيد. در صورتي كه به فكر تقلب در سيستم هستيد، اين را بدانيد كه اينستاگرام اعلام كرده است كه اگر در طول فرآيند تأييد حساب كاربريتان اطلاعات غلط يا گمراهكنندهاي ارائه دهيد، نشان تأييد شده شما را حذف ميكنند و ممكن است نسبت به حذف حساب كاربري شما نيز اقدام كنند. در حالي كه ممكن است پست ها و تصاوير نمايه موجود باشند ، حسابهاي غيرفعال در واقع ارزش بيشتري به اينستاگرام در قالب پست ، استوري يا تعامل با ساير حساب ها نمي دهند. در حالي كه ممكن ايست اين پيجها داراي پست و تصاوير پروفايل باشند، اما در صورتي كه براي مدت زيادي پست، استوري و ريلز انتشار ندهند و با ديگر پيجفالووانگرام وارد تعامل نشوند، ديگر براي اينستاگرام ارزشي ندارنداين تعداد ممكن است در طول سالها تغيير كرده باشد ، اما واقعيت اين است كه حسابهاي غيرفعال بيشتر از آن چيزي است كه اكثر مردم فكر مي كنند. به راحتي رمز شما تغيير مي كند بدون آنكه نياز به رمز قديمي داشته باشيد. در حالي كه اينستاگرام دقيقاً معيار دقيقي براي آن ارائه نمي دهد ، حساب هاي غيرفعال حساب هايي هستند كه براي مدت طولاني رها شده يا بدون استفاده رها شده اند. در حالي كه اينستاگرام دقيقاً معيار دقيق و مشخصي براي اين مورد ارائه نداده است، اما پيج بدون فعاليت اينستاگرام، پيجهايي هستند كه براي مدت طولاني رها شدهاند يا بدون استفاده ماندهاند. اينستاگرام سابقه كمك به كاربران را دارد ، به ويژه هنگامي كه يك حساب واقعا براي مدت طولاني در خواب بوده است. از استوري اينستاگرام استفاده كنيد: اينستاگرام اين فرصت را به شما ميدهد تا افرادي كه در پشت صحنه نام تجاري شما فعاليت ميكنند را نيز به كاربران نشان دهيد و اجازه دهيد دنبالكنندگان آنچه را كه در زمان واقعي در شركت شما اتفاق ميافتد را مشاهده كنند و در فالووان كامل فعاليتهاي شما قرار گيرند. نام كامل (Full name): نام كامل و قانوني خود را همانطور كه در شناسنامهتان نوشته شده است وارد كنيد.


در صورتي كه حساب فالووانگرام و فيسبوك با يك ديگر همرساني و همگام شده باشند، به راحتي بازيابي ممكن است. اين افراد ممكن است با از فراموش كردن رمز اكانت خود، آسيب جدي به كسب و كار آن ها وارد شود. وقتي اكانت كاربري به دلايلي مسدود مي شود، براي اثبات اين كه حساب كاربري بدون هيچ نقض قانون و كاملا تصادفي صورت گرفته است، يك فرم بازگشت براي اينستاگرام ارسال نماييد. علاوه بر اين در صورتي كه شما اقدام به فروش تيك آبي خود كنيد و يا از عكس و بيو اينستاگرام خود در جهت ارتقاي خدماتي ديگر استفاده كنيد، اينستاگرام ممكن است تيك آبيتان را از شما بگيرد و يا حتي حساب كاربريتان را نيز مسدود كند. با وجود بيش از يك ميليارد نفر در اينستاگرام، اين امري غير ممكن خواهد بود كه بخواهيد نام كاربري ايدئال خود را امن نگه داريد. به عنوان مثال نام كاربري وبسايت گجت نيوز در اينستاگرام MyGadgetNews انتخاب شده است. يكي ار فاكتورهاي ديگري كه اينستاگرام به آن توجه ميكند اين است كه شما تا چه ميزان در خطر جعل شدن قرار داريد.


در صورت عدم نداشتن حساب فيسبوك، با صفحه ي اينستاگرام ارتباط صوتي برقرار كنيد تا از مشكل شما آگاه شوند. تا سال ۲۰۲۱ ، اينستاگرام بيش از يك ميليارد كاربر در سراسر جهان جمع آوري كرده است و آن را به يكي از برترين شبكه هاي اجتماعي جهان تبديل كرده است. آيا حساب اينستاگرام غيرفعال نام كاربري مورد علاقه شما را گرفته است؟ در بيشتر موارد، نميتوان صاحب يك پيج بدون فعاليت اينستاگرام شد؛ يكي از دلايل اين است كه همه پيجهايي كه غير فعال به نظر ميرسند در واقع غير فعال نيستند. با اين حال ، در حالي كه كاربران آن در طول سالها به طور پيوسته در حال رشد بوده اند ، اينستاگرام نيز با مشكلات خاص خود روبرو شده است ، از جمله پروفايل هاي خالي كه ديگر اصلاً روي پلت فرم تعامل ندارند - حساب هاي غير فعال. از جمله اين مشكلات ميتوان پروفايلهاي بي صاحبي اشاره كرد كه ديگر اصلاً روي اين پلتفرم تعامل ندارند و به نوعي پيج بدون فعاليت اينستاگرام تلقي ميشوند. تغيير پسورد اينستاگرام بدون داشتن رمز قبلي براي افراد فرام شده است. در اينجا چگونگي گزارش حساب غيرفعال اينستاگرام توضيح داده شده است. براي پر كردن يك گزارش جعل هويت وارد بخش Instagram Help Centre شويد.


چگونه تيك آبي اينستاگرام بگيريم؟

روي آيكن برنامه اينستاگرام ضربه بزنيد و برنامه را باز كنيد. چگونه در اينستاگرام يك گزارش جعل هويت پر كنيم؟ براي اينكه اين اتفاق بيفتد، ميتوانيد گزارشي تهيه كنيد كه در آن به جعل هويت يا تخلف در استفاده از علائم تجاري اشاره شده است. اينستاگرام يك ابزار عالي براي برقراري ارتباط و به اشتراك گذاري محتوا و عكس ها و ويدئوها با دوستان و افرادي است كه در واقع شما را دنبال مي كنند و يا شما آنها را دنبال مي كنيد. براي ورزشكاراني كه اغلب با شماره روي پيراهن خود در ارتباط هستند ، حتي مي توانيد آنها را به صورت يكپارچه در انتهاي نام خود اضافه كنيد. با اين كار ، آيا مي توان يكي از آنها را به عنوان شخصي خود ادعا كرد؟ علاوه بر اين ، اگر شما داراي يك علامت تجاري رسمي براي نام خود هستيد ، ممكن است كار كند. اطلاعات شما بايد واضح و صحيح باشند. اطمينان حاصل كنيد كه تمام قسمتهاي بيوگرافي حساب اينستاگرام را با اطلاعات دقيق و مرتبط درباره خود و يا كسب و كارتان تكميل كردهايد. در صورتي كه به حساب كاربري اينستاگرام خود ايميل اضافه كرده ايد، اطمينان حاصل كنيد كه اين ايميل فعال و قابل دسترسي است.


يكي از دلايل اين است كه همه حساب هايي كه غير فعال به نظر مي رسند در واقع غيرفعال نيستند. اگر يك شخصيت عمومي هستيد و متوجه شديد كه يك حساب غيرفعال در حال جعل هويت شما است ، مي توانيد از Instagram درخواست كنيد تا شما را تأييد كند . براي تأييد صلاحيت ، حساب شما بايد عمومي باشد ، بيوگرافي ، عكس نمايه و حداقل يك پست داشته باشد. دستورالعمل اينستاگرام بدين گونه است كه شما براي دريافت تيك آبي اينستاگرام و تاييد حساب كاربري خود بايد حداقل يك پست در حساب خود داشته باشيد. با داشتن بيش از يك ميليارد كاربر در اينستاگرام ، تأمين نام كاربري ايده آل شما تقريباً غيرممكن است. با اين حال، هميشه بهتر است به ياد داشته باشيد كه وقتي صحبت از اينستاگرام ميشود ، شما فراتر از فقط يك نام كاربري هستيد. اينستاگرام پس از بررسي درخواستتان، در صورت رد يا تاييد آن به شما اطلاع ميدهد.


ايميل خود را تاييد كنيد و سپس شماره تلفن را برداريد.در ادامه با كوك موبايل همراه باشيد تا در اين مقاله نحوه حذف شماره تلفن از پروفايل اينستاگرام را به شما آموزش دهيم. وقتي براي ساخت حساب كاربري اينستاگرام از شماره تلفن استفاده مي كنيد، افرادي كه شماره تلفن شما را در گوشي خود ذخيره كرده اند، بدون اينكه نام كاربري و يا هر گونه اطلاعات ديگري از اكانت شما داشته باشند براحتي مي توانند صفحه و حساب كاربري شما را در اينستاگرام پيدا كنند، حتي اگر شماره تلفن شما روي پروفايل (صفحه عمومي) درج نشده باشد و شما صفحه خود را از حالت عمومي به خصوصي تبديل كرده باشيد.براي جلوگيري از اين شرايط و اينكه افرادي كه شماره شما را در ليست مخاطبين گوشي خود دارند حساب كاربري اينستاگرام شما را پيدا نكنند، بهترين كار اين است كه شماره تلفن خود را از روي پروفايل خود حذف كنيد.قبل از شرح مراحل تصويري اين سوال مطرح مي شود كه چگونه شماره تلفن را از روي حساب ايسنتاگرام حذف كنيم.


در صفحه ويرايش پروفايل Edit Profile، به قسمت حريم خصوصي و امنيت (Privacy and Security) صفحه برويد، سپس به سمت پايين اسكرول كنيد تا به گزينه هويت دو عاملي (Two-Factor Authentication) كه تقريباً در پايين صفحه قرار دارد برفالووان. اما اگر ترجيح شما اين است كه صفحه شما در اين رسانه اجتماعي خصوصي باشد و حريم خصوصي در اينستاگرام براي شما اهميت زيادي دارد، روش هاي بسياري وجود دارند كه از طريق آنها مي توانيد به اين مهم برفالووان. در مواقع ديگر ، ممكن است به اين دليل باشد كه كاربران ديگر نمي خواهند از رسانه هاي اجتماعي استفاده كنند ، مشاغل آنها بسته شده است يا تصميم گرفته اند نام تجاري خود را تغيير دهند . در مواقع ديگر، ممكن است به اين دليل باشد كه كاربران ديگر نميخواهند از شبكههاي اجتماعي استفاده كنند، مشاغل آنها بسته شده است يا تصميم گرفتهاند هويت آنلاين خود را تغيير و تحول دهند. چه بخواهيد نام كاربري طبق هويت خود داشته باشيد و چه بخواهيد خود را به عنوان يك شخصيت شناخته شده معرفي كنيد، دلايل زيادي وجود دارد كه ممكن است بخواهيد صاحب يك پيج بدون فعاليت اينستاگرام شويد. با اين حال ، هميشه خوب است به ياد داشته باشيد كه وقتي صحبت از اينستاگرام مي شود ، شما بيش از يك نام كاربري هستيد.


چگونه تيك آبي اينستاگرام بگيريم؟

هنگامي كه دكمه ارسال را بزنيد، اينستاگرام درخواست شما را براي تاييد بررسي ميكند. اين نكته مهم را نيز به خاطر داشته باشيد كه اينستاگرام هرگز هيچگونه هزينهاي در قبال درخواست تاييديه از شما دريافت نميكند و حتي يك ايميل براي شما در مورد درخواست تأييد حسابتان ارسال نميكند. در اين قسمت به چندين نكته مهم درباره گرفتن تيك آبي اينستاگرام اشاره ميكنيم تا براي تأييد حساب اينستاگرام خود شانس بيشتري داشته باشيد. اگر اطلاعاتي غلطي از خود يا نام تجاريتان وارد كنيد، اينستاگرام با اندكي تحقيق درمييابد كه اين اطلاعات صحيح نيستند و در اين صورت نه تنها به شما تيك آبي نميدهد، بلكه در برخي موارد نيز نسبت به حذف حساب كاربري شما اقدام ميكند. توجه داشته باشيد كه حتي اگر قبلا در صفحه فيسبوك خود نشان تأييد شده گرفته باشيد، به اين معنا نيست كه براي گرفتن تيك آبي اينستاگرام نيز واجد شرايط هستيد. اما بخاطر داشته باشيد كه يكي از الزامات تأييد حساب كاربري، «قابل توجه» بودن شما است. اما در واقع شما تا زماني كه نتوانيد در اينستاگرام حضور مستمر داشته باشيد، نبايد نسبت به دريافت تيك آبي اينستاگرام اقدام كنيد. بنابراين اگر شخص مهمي هستيد، فعاليت خاصي انجام ميدهيد و يا داراي پيشينه قابل توجهي هستيد، ميتوانيد نسبت به دريافت تيك آبي اينستاگرام اقدام كنيد.


اگر به دنبال تأييد شدن حساب اينستاگرام خود هستيد، بايد حساب شما براي همه قابل مشاهده يا به عبارتي Public باشد. اينستاگرام تأكيد ميكند كه حسابهاي تأييد شده بايد «نماينده يك شخص شناخته شده و با تعداد جستجوي بالا (Search) براي يك شخص، نام تجاري و يا يك نهاد باشد». هرچه حساب كاربري شما بزرگتر و گستردهتر باشد، احتمال كپي كردن حساب اينستاگرام شما نيز به مراتب بيشتر ميشود و اين امر اينستاگرام را ترغيب ميكند تا به شما تيك آبي بدهد و حسابتان را تاييد كند. در اين قسمت از شما خواسته ميشود كه در بين گزينههاي موجود، بهترين گزينهاي كه وضعيت شما را توصيف ميكند انتخاب كنيد. اگر از اينستاگرام به دلايل شغلي استفاد ميكنيد، ميتوانيد از عناوين استفاده كنيد تا نشان داده شود كه در پيج شما چه مطالبي به اشتراك گذاشته ميشود. براي مثال اگر اسم شما «محمد» است ميتوانيد به جاي انتخاب نام كاربري mohammad از اعداد براي شبيه سازي حروف استفاده كنيد.


حسابهاي كاربري ديگرتان را در بيو تبليغ نكنيد و همچنين از بيو اينستاگرام استفاده نكنيد تا از مردم بخواهيد كه در جاي ديگري نيز شما را دنبال كنند. Soleimani يا Amir.Soleimani را براي خود انتخاب كنيد. به عنوان ميتوانيد محمد را به اين گونه بنويفالووان: m0hammad؛ يا اگر اسم شما عرفان است ميتوانيد به اين شكل نام كاربري خود را ثبت كنيد: ۳rfan. پس اگر درخواستي مبني بر پرداخت هزينه و يا ايميلي براي آگاهي جزئيات بيشتر دريافت كرديد، بدون شك گرفتار افراد سودجو و كلاهبردار شدهايد. دريافت تيك آبي پايان كار نيست و پس از دريافت آن بايد سعي بر حفظ آن داشته باشيد. اگر بيش از يك حساب كاربري در اينستاگرام داريد، مطمئن شويد كه وارد آن حسابي شديد كه قصد داريد براي آن تيك آبي دريافت كنيد. حتي اگر در حال حاضر داراي يك پيج فعال اينستاگرام نباشيد هم ميتوانيد گزارش جعل هويت پر كنيد. با اين حال ممكن است كه اينستاگرام به شخصيتهاي حقيقي يا حقوقي كه داراي علائم تجاري هستند، اين امكان را بدهد كه صاحب پيجهاي بدون فعاليت شوند. توجه داشته باشيد كه نام موجود در سند شما بايد با نام وارد شده در حساب كاربريتان مطابقت داشته باشد. به همين دليل، تشخيص اينكه كدام پيجها در نگاه اول با تعريف غيرفعال مطابقت دارد، دشوار است.


مسلما يك حساب كاربري با تعداد دنبالكننده اندك در معرض خطر جعل شدن قرار نميگيرد. يكي از قابليتهاي جديد و البته قانون تصويب شده اينستاگرام اين است كه شما براي تاييديه گرفتن از اينستاگرام ديگر نيازي به تعداد مشخصي دنبالكننده نداريد؛ يعني ديگر لازم نيست تعداد زيادي دنبالكننده داشته باشيد تا بتوانيد تيك آبي اينستاگرام را دريافت كنيد. تعداد دنبالكننده بيشتر نشاندهنده شاخص بودن شما است و همين امر، فرآيند دريافت تيك آبي را براي شما سادهتر ميسازد. در اين بخش چندين راهبرد كاربردي براي افزايش ميزان اعتبار حساب كاربريتان را به شما معرفي ميكنيم. از اسمي استفاده كنيد كه مردم به طور كلي شما را با آن نام ميشناسند. ما در اين مقاله تيك آبي اينستاگرام و نحوه دريافت آن را به شما معرفي كرديم. دستهبندي (Category): شما ميتوانيد دستهبندي خود را از ميان اخبار/رسانهها، ورزشها، دولت/سياست، موسيقي، مد، سرگرمي، بلاگرها/تأثيرگذاران (Influencers)، تجارت/نام تجاري/سازمان يا موارد ديگر را انتخاب كنيد.


نحوه حذف شماره تلفن از حساب كاربري اينستاگرام - كوك موبايل

براي برجستهسازي هرچه بيشتر ميزان اعتبار خود، اينستاگرام پيشنهاد ميكند كه مشتريان را تشويق كنيد تا كسب و كار شما را در پستهاي خود تگ (Tag) كنند. هرچه حساب كاربري شما بزرگتر و گستردهتر باشد، احتمال كپي كردن حساب اينستاگرام شما نيز به مراتب بيشتر ميشود و اين امر اينستاگرام را ترغيب ميكند تا به شما تيك آبي بدهد و حسابتان را تاييد كند. در اين قسمت از شما خواسته ميشود كه در بين گزينههاي موجود، بهترين گزينهاي كه وضعيت شما را توصيف ميكند انتخاب كنيد. با اين حال، هميشه بهتر است به ياد داشته باشيد كه وقتي صحبت از اينستاگرام ميشود ، شما فراتر از فقط يك نام كاربري هستيد. اگرچه تعداد دقيقي در دست نيست، اما به جرئت ميتوان گفت كه امروزه هزاران (اگر ميليونها نگوييم) پيج بدون فعاليت اينستاگرام وجود دارد. پس از دريافت نشان تأييد خود، سعي كنيد آن را از دست ندهيد. ما در اين مقاله تيك آبي اينستاگرام و نحوه دريافت آن را به شما معرفي كرديم.


ما در اين قسمت نحوه درخواست تيك آبي را در سه مرحله آسان و ساده به شما آموزش ميدهيم. در اين قسمت به چندين نكته مهم درباره گرفتن تيك آبي اينستاگرام اشاره ميكنيم تا براي تأييد حساب اينستاگرام خود شانس بيشتري داشته باشيد. 6- اطمينان حاصل كنيد كه آدرس ايميلي كه در قسمت اطلاعات شخصي وارد كرده ايد هنوز معتبر و فعال است. اگر اطلاعاتي غلطي از خود يا نام تجاريتان وارد كنيد، اينستاگرام با اندكي تحقيق درمييابد كه اين اطلاعات صحيح نيستند و در اين صورت نه تنها به شما تيك آبي نميدهد، بلكه در برخي موارد نيز نسبت به حذف حساب كاربري شما اقدام ميكند. بنابراين اگر شخص مهمي هستيد، فعاليت خاصي انجام ميدهيد و يا داراي پيشينه قابل توجهي هستيد، ميتوانيد نسبت به دريافت تيك آبي اينستاگرام اقدام كنيد. به ازاي هر شخص يا هر نام تجاري، فقط يك حساب كاربري ميتواند از سوي اينستاگرام تاييد شود. شناخته شده به عنوان (Known as): اين گزينه ميتواند نام شما يا نام شركتتان باشد. هنوز امكان دارد كه بتوانيد آن نام كاربري را براي خود صاحب شويد. در بيشتر موارد، نميتوان صاحب يك پيج بدون فعاليت اينستاگرام شد؛ يكي از دلايل اين است كه همه پيجهايي كه غير فعال به نظر ميرسند در واقع غير فعال نيستند.


در حالي كه اينستاگرام دقيقاً معيار دقيق و مشخصي براي اين مورد ارائه نداده است، اما پيج بدون فعاليت اينستاگرام، پيجهايي هستند كه براي مدت طولاني رها شدهاند يا بدون استفاده ماندهاند. اينستاگرام در سال ۲۰۱۰ راه اندازي شد و بيش از يك دهه است كه در حال فعاليت بوده و چندين بار تحول در شكل و تغيير در الگوريتمهاي نيوز فيد را داشته و طي گذر زمان چندين قابليتهاي جديد به برنامه اضافه كرده است. در نهايت، اين اينستاگرام است كه تعيين ميكند كند آيا نام كاربري مورد نظر به شما منتقل شود يا خير. بنابراين اگر قصد داريد كه شماره تلفن خود را از روي اكانت اينستاگرامي خود برداريد، نمي توانيد تاييد هويت دو عاملي داشته باشيد. اين بدان معناست كه شما همچنان بايد از شرايط خدمات و دستورالعملهاي انجمن پيروي كنيد و حساب خود را استاندارد و باكيفيت نگه داريد. تاييد هويت دو عاملي كه به اختصار 2FA ناميده مي شود، شيوه اي براي ورود مطمئن به يك حساب كاربري است كه در آن سيستم براي اطمينان از اينكه كسي كه قصد ورود به حساب كاربري را دارد خود صاحب حساب است و يا فردي ديگري است (مثلا يك هكر). بديهي است شما بايد دقيقا همان كسي باشيد كه ميگوييد؛ يعني يك شخص واقعي، يك شركت تجاري ثبت شده يا يك نام تجاري.


بسكتباليست تايواني-آمريكايي «جرمي لين» كه شماره هفت را بر تن ميكند، نام كاربري خود را jlin7 انتخاب كرده است. قانون اينستاگرام به صورتي است كه صفحات مورد علاقه عمومي مانند گروههاي مِم (Meme) را تاييد نميكند. هنگامي كه دكمه ارسال را بزنيد، اينستاگرام درخواست شما را براي تاييد بررسي ميكند. به عنوان مثال اگر شما يك پزشك هستيد و مرتباً مطالب پزشكي ارسال ميكنيد، ميتوانيد در نام كاربري خود از عنوانهاي DR يا Doctor استفاده كنيد. براي اينكه اين اتفاق بيفتد، ميتوانيد گزارشي تهيه كنيد كه در آن به جعل هويت يا تخلف در استفاده از علائم تجاري اشاره شده است. اما انتظار نداشته باشيد كه اينستاگرام فورا به درخواست شما پاسخ دهد. به خاطر داشته باشيد كه در اين روش فرآيند بايد مورد بررسي قرار گيرد. اما در واقع شما تا زماني كه نتوانيد در اينستاگرام حضور مستمر داشته باشيد، نبايد نسبت به دريافت تيك آبي اينستاگرام اقدام كنيد.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۷:۳۶ توسط:z موضوع: نظرات (0)