follower follower .

follower

تبلیغات واتساپ چطور انجام می شود؟

مزایای تبلیغات در واتس اپ

سلام دوستان عزیز در این مطلب می خواهیم در مورد ارسال پیام انبوه واتساپ صحبت کنیم که این قابلیت در فالووان وجود دارد و شما می توانید از آن بهره ببرید.

دلیل این امر این است که اینستاگرام مجبور است تا گواهی یا لایسنسهای مربوط به آهنگها را تهیه کند و باید گفت که همه این آهنگها امکان پخش در تمامی کشورها را ندارند. گنجاندن ظریف (زیبایی پسند) از قلم ها ، رنگ ها و آرم های مارک دار همه به ایجاد آشنایی و اعتماد به یک مارک کمک می کند. در این حالت تفاوتی در تصویر شما ایجاد نمیشود و تنها با دوربین گوشی خود تصویر یا ویدیویی را ضیط میکنید. اکثر کسب و کارها و برند های مطرح اغلب از استوری های آماده اینستاگرام برای ایجاد بهتر دیده شدن خود استفاده می کنند. اولین روشی که ما قصد آموزش آنرا به شما داریم، استفاده از یک وب سایت است که از دو نکته بالا، تابع نکته اول می باشد و در آن تنها می توانید یک نام کاربری که در اینستاگرام Public است را وارد کنید. البته پیش از آنکه به موضوع فعال سازی این قابلیت در اینستاگرام بپردازیم، باید گفت که چرا این قابلیت تنها در مناطق خاصی در دسترس است؟ در صورتی که پیجهای بین المللی زیادی را فالو کرده باشید ممکن است با این پیام بیشتر مواجه شده باشیدتصاویر پروفایل هم اهمیت زیادی دارند، چرا که باید در موبایل به خوبی دیده شوند. با وجود زمان زیادی که برای تولید محتوا جذاب صرف می کنید اگر نتوانید آن را در سایز مناسب در اینستاگرام منتشر کنید نباید توقع داشته باشید که به نتیجه دلخواهتان برفالووان. اگر واقعا قصد دارید که دیده شوید و بالا تر از بقیه قرار بگیرید، باید سطح ادیت کردن پست های خود را خیلی بالا ببرید! تا حالا شده با چشمتون چیزی رو ببینین ولی وقتی به بقیه میگید باور نکنن؟ اما وقتی که شما در صفحه کاوش یا explore اینستاگرام باشید (که با آیکون ذرهبین شناخته میشود)، اینستاگرام به شما آخرین پستها و همینطور استوری های دیگران را نمایش میدهد. قبل از انجام هر کاری اپلیکیشن اینستاگرام را از طریق فالووان یا گوگل پلی به آخرین نسخه بروزرسانی کنید و سپس مراحل زیر را قدم به قدم انجام دهید. چند وقت پیش، قابلیت انجام نظرسنجی یا Poll به اینستاگرام اضافه شد. با اشاره روی این آیکن حالا صفحهای از استوریهای آرشیو شدهتان ظاهر میشود که میتوانید موارد دلخواه را به هایلایت خود اضافه کنید.


به صورت اتوماتیک با انتخاب آهنگ 15 ثانیه کلیپ میتوانید داشته باشید اما با انتخاب گزینه سه خط قسمتی از آهنگ را که میخواهید در استوری اینستاگرام پخش شود انتخاب کنید. به طور قطع بارها پیش آمده است که در استوریفالووانگرام مشاهده کردهاید که این اپلیکیشن در زمانی که در حال تماشای استوری هستید که موسیقی پخش میکند به شما پیامی مبنی بر عدم موجود بودن Instagram Music در منطقه نشان میدهد. اما امروز قصد داریم تا نحوه فعال کردن قابلیت پخش موسیقی در استوری اینستاگرام را به شما در این مقاله آموزش دهیم. حال مانند همیشه ویدئو خود را ضبط کنید و موسیقی به صورت اتوماتیک به ویدئو اضافه خواهد شد. با استفاده از آیکون مشکی رنگ حاوی نماد مداد هم میتوانید به پست مد نظر نقاشی اضافه کنید. به طور مشابه، استیکرهای هشتگ نیز تاثیری مشابه مورد قبلی را دارند؛ یعنی استوری شما به تمام استوری هایی که از همان هشتگ استفاده کرده اند اضافه خواهد شد و با هم یک مجموعه را تشکیل خواهند داد. با انتخاب این گزینه میتوانید آهنگ هایی را که دوست دارید بر روی استوریتان باشد انتخاب کنید.


برای این کار میتوانید از ویژگی هایلایت اینستاگرام استفاده کنید. خیر، اگر شما یک استوری را Like کنید فقط صاحب استوری می تواند آن را مشاهده کند و دیگران نمی توانند آن را ببینند. اما اگر پیج شما خصوصی یا پرایوت باشد، استوری شما در بخش اکسپلور نمایش داده نمیشود. چگونه یک عکس یا ویدیو را از استوری اینستاگرام به بخش اصلی پروفایل خود منتقل کنیم؟ با استفاده از ابزار پاککن، معمای یک عکس مرموز را حل کنید. 1. عکس یا فیلم خود را آپلود یا ضبط کنید. در این قسمت بر روی آیکون عکس ضربه زده و عکسی را که میخواهید، آپلود کنید. زمانی که برنامه را نصب کردید، بر روی شکل دوربین در بالا سمت چپ ضربه بزنید یا صفحه را به سمت راست بکشید. اینستاگرم، بدون شک محبوب ترین شبکه اجتماعی در سطح کره زمین است که این برنامه در اکثر گوشی های هوشمند و امروزی وجود دارد و شما هم که در حال مطالعه این گزارش از نمناک هستید، این برنامه را در گوشی خود نصب کرده اید و از قابلیت های آن استفاده می کنید و در طول روز خودتان را با آن به بهترین شکل ممکن سرگرم می کنید.


راهنمای کامل و تصویری Instagram Story

کافی است استوری خود را باز کنید و آمار هر کدام از تصاویر یا فیلمها را که میخواستید، روی آن که هستید، انگشتتان را به سمت بالا بکشید. اگر دوستانتان استوری جدیدی که شما در آن تگ شدهاید به اشتراک بگذارند، به شما امکان انتشار مجدد آن در استوری اینستاگرام خودتان نیز داده میشود. اگر اینستاگرام خود را باز کنید، مطالب اکانت هایی را می بینید که برای شما کاملا شناخته شده هستند و شما با آن ها تعاملات زیادی دارید. به طور خلاصه، نقد کوتاهی از یک کتاب، محصول، خدمات یا هر چیز دیگری که دوست دارید تهیه می کنید و هر ماه همین کار را انجام می دهید. در کادر جستجو عبارت Accessories را بنویفالووان تا استیکرهایی که به صورت لایهای روی چهره قرار میگیرند را دریافت کنید. 1. نحوه و طریقه استوری گذاشتن در اینستا به این صورت است که روی دکمه دوربین که در گوشه بالا و سمت چپ صفحه نمایش قرار دارد، ضربه بزنید و یا در فید خود به سمت چپ سوایپ کنید.


بله، با انتخاب استیکر دوربین شکلی که در کنار استیکر هشتگ وجود دارد، شما میتوانید تصویر خود را بگیرید و آن را تبدیل به یک استیکر بکنید. حال این درخواست در صفحه نمایش شما ظاهر شده و درصورتیکه آن را بپذیرید صفحه نمایش به دو قسمت تقسیم شده و دوست شما نیز در این لایو نمایش داده میشود. در این بخش از مطلب چگونه استوری بگذاریم به نحوه افزودن آهنگ به استوری میپردازیم. از آنجایی که این استوری می توانند برای یک مدت زمان چند روزه بازدید داشته باشد، پیشنهاد می شود که آن را به بخش هایلایت های خود اضافه کنید. در حال حاضر، تلاش اینستاگرام این است که محتوایی را به شما نشان دهد که دوست دارید ببینید و به آن علاقه مند هستید. در این قسمت شما به دوربین استوری هدایت میشوید. فیلترهای صورت در استوری اینستاگرام چگونه استفاده میشوند؟ اپلیکیشن به صورت خودکار یک برچسب تاریخ به عکس شما اضافه خواهد کرد که میتوانید آن را حذف کنید. شما میتوانید یکی از دوستان خود را نیز به لایوتان در استوری خود اضافه کنید. برای متن متحرک در استوری اینستاگرام، روی علامت A در بالای صفحه مانند تصویر کلیک کنیدمانند هشتگها، افزودن موقعیت مکانی به استوری اینستاگرام، دامنه افراد آن را فراتر از فهرست فالووانی شما افزایش میدهد. من سعی کردم در این مقاله اکثر نکات آموزشی که باید در رابطه با استوری اینستاگرام بدانید را برای شما بیاورم. برای دسترسی با گالری گوشی و مشاهده آنها، کافی است صفحه را سمت بالا بکشید. شما میتوانید اسنپهای ذخیره شده از اسنپچت و یا عکسهای گالری خود را نیز به استوری اضافه کنید. این دایره، همان جایی است که قرار است استوری شما به زودی نمایش داده شود. یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که از بازخورد مشتریان خود اسکرین شات بگیرید و در استوری اینستاگرام خود قرار دهید. ما پیشنهاد میکنیم همیشه از این استیکر استفاده کنید، چرا که در افزایش مخاطبان شما تاثیر خوبی دارد. اینکه لایو شما در لیست تاپ لایو ها قرار بگیرد برای شما بسیار مفید خواهد بود. ما در این قسمت قرار است به این امکانات مختلف نگاهی داشته باشیم و تک تک آنها را معرفی کنیم.


پس اگر دوست ندارید ترتیب عکس های پیج اینستاگرام خود را به هم بزنید، می توانید خیلی راحت یک استوری بسازید و فرد مورد نظر را منشن یا معرفی کنید. مردم عاشق عکس پس زمینه هستند! پس از آنکه فیلتر موردنظر خود را انتخاب کردید، تعدادی استیکر نیز به تصویر خود اضافه کنید. برای اینکه ویدئو خود را به صورت زنده برای مخاطبان پخش کنید، کافی است وقتی که دوربین استوری را باز کردید، از نوار زیر دکمه عکس برداری (که در بخش قبلی به آن اشاره شد) گزینه Live را انتخاب کنید. بنابراین اگر شما هم در 24 ساعت اخیر چند استوری ایجاد کنید ، به صورت پشت سر هم نمایش داده می شوند. عکسهای قدیمیتر موجود در گالری گوشی به صورت اتوماتیک استیکر تاریخ میگیرند. همچنین، باید بدانید که در زمان اتمام این ویدئو زنده، اینستاگرام به شما اجازه میدهد که پخش زنده خود را به عنوان یک فایل ویدئویی در گالری دوربین ذخیره کنید، اما مشخصاً نظرات و فیدبکها هماره با آن ذخیره نخواهند شد. هر عکسی که به استوری اینستا خود اضافه کنید برای 24 ساعت در پروفایل شما نمایش داده میشود. این ویژگی ترفند جالبی است که میتوانید با آن دوستان خود را سردرگم کنید.


32 ترفند و امکانات داغ استوری اینستاگرام که حتماً باید بلد باشید! - فالووان

رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرده و سپس روی گزینه سه نقطه که در گوشه پایین سمت چپ صفحه نمایش قرار دارد، ضربه بزنید. روی منوی سه نقطه ای در بالا و سمت راست پروفایل بزنید. سپس وارد پروفایل کاربری شوید که می خواهید استوری وی را مشاهده کنید. نکته دوم اینکه به لطف جستجوگر داخلی، قادرید گیفهای مد نظرتان را با کلیدواژه جستجو کنید و در اینستاگرام بگذارید که در این حالت تنوع بیشتری از گیفها را در اختیار خواهید داشت. توجه داشته باشید که این قانون اجرا شده در این روش، مطابق قانون دوم می باشد. هرچه قالب استوری اینستاگرام با کیفیت بهتری آماده شود در این امر موفق تر خواهید بود. وقتی دوباره بخش استوری ها را در بالای صفحه ببینید، متوجه حلقه قرمز دور استوری آن اکانت خواهید شد. اگر تمایل دارید دوباره پیج آن اکانت را ببینید، باید ۲۴ ساعت صبر کنید تا زمان استوری تمام شود. آیا همزمان چند اکانت دارید؟


نکته: شما هر چند بار که بخواهید میتوانید یک استوری را مشاهده کنید. توجه داشته باشید نباید انگشت خود را رها کنید، البته این روش معایب خود را دارد، شما میتوانید فقط استوری اول شخص موردنظر خود را ببینید؛ اما اگر شخص بیش از یک استوری داشت نمی شود دید. البته شما هیچ ایده ای ندارید که این ۲۰ دقیقه از وقت شما صرف انجام چه کاری شده است. قالب استوری اینستاگرام مناسب به هر کسب و کاری این امکان را میدهد تا به خوبی محصولاتش را به نمایش گذاشته و خدماتش را ارائه کند. بر اساس تحقیقات فیسبوک، هر استوری 2.8 ثانیه وقت دارد تا نظر بیننده را جلب کند. یک ویدیوی IGTV کوتاه بسازید که نظر مردم را به عنوان یک ویدئوی جذاب جلب کند. این روش برای زمانی مناسب است که یک اکانت پابلیک صفحه شما را بلاک کرده باشد. روی Done یا علامت سبز رنگ (بسته به نوع گوشی شما) ضربه بزنید. همانطور که پیشتر اشاره شد، عکسهای قدیمیتر موجود در گالری گوشی به صورت اتوماتیک استیکر تاریخ میگیرند. Follows: همانطور که از اسمش مشخص است، این بخش، تعداد افرادی که از ایک استوری خاص شما را فالو کردهاند را، نشان میدهد. کافی است در قسمت Your Story تیک کنار افرادی را که تمایل دارید استوری اینستا خود را با آنها به اشتراک بگذارید را بزنید.


اگر استوری کاربری را در اینستاگرام مشاهده کنید، نام اکانت شما در بین افرادی که استوری را Seen 👁️ کرده اند، نمایان خواهد شد. در ویدیتور شما میتوانید با انتخاب قالب مورد نظر خود و اعمال تغییرات در متن و عکس ها، با سلیقه خودتان قالب استوری اینستاگرام دلخواهتان را آماده کنید. ویدیتور با آماده سازی قالب های متنوع به همراه فونت ها و افکت های جذاب و محبوب برای انواع کسب و کارها به شما کمک میکند تا در کمترین زمان و با بهترین کیفیشت قالب استوری اینستاگرام مدنظرتان را طراحی کنید. از پیج اینستاگرام خود اسکرین شات بگیرید، پست جدید را تار کنید، عکس را در بخش استوری ها به اشتراک بگذارید و با یک call to action مناسب از کاربران بخواهید که پست جدید شما را ببینند. هنگام ایجاد یک استوری اینستاگرام، در واقع موسیقی را مانند برچسب به آن اضافه خواهید کرد. با این کار شما آن اکانت را بلاک خواهید کرد. برای انجام این کار روش های مختلفی وجود دارد. همچنین برخی پلتفرمهای ایرانی وجود دارند که این کار را برای شما انجام میدهند. چرخیدن بین استوری ها کار ساده ای است اما بستگی به این دارد که از اینستاگرام در کامپیوتر استفاده می کنید یا در گوشی.


مرورگری را در گوشی یا کامپیوتر خود باز کنید. در این حالت اگر گزینه Save را انتخاب کرده باشید، عکس و فیلم موردنظر در گوشی شما ذخیره خواهد شد. اگر دوستانتان استوری جدیدی که شما در آن تگ شدهاید به اشتراک بگذارند، به شما امکان انتشار مجدد آن در استوری اینستاگرام خودتان نیز داده میشود. این افزونه به شما امکان می دهد استوری فالووانگرامی را بدون ورود به سیستم و مهمتر از همه بدون اینکه دیده شوید مشاهده کنید. به محض آنبلاک کردن پیامهای دایرکت شما با آن اکانت دوباره نمایان خواهد شد. فالووانبرای رفع این مشکل باید اینستاگرام خودتان را کامل بسته و دوباره باز کنید. حال فورا دست خود را روی تصویر استوری بگذارید. برای تهیه استوری های جذاب می توانید مطلب استوری اینستاگرام پر بازدید را بخوانید. استوری اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای افزایش دنبال کنندگان است. اینستاگرام با اضافه کردن افزونه استوری و تغییر الگوریتم های خود باعث شد یکی از بهترین راه های جذب مخاطب از طریق استوری اینستاگرام باشد. اما ساخت قالب استوری اینستاگرام نیاز به دانش و شناخت نرم افزارهای مختلف برای ایجاد بهترین قالب دارد. همه افراد چه آنهایی که صاحبان بیزینس ها و شرکت های بزرگ هستند و چه آنهایی که بیزینس های کوچک خانگی دارند با ایجاد پیج اینستاگرام به دنبال افزایش مخاطب هستند تا از این طریق محصول یا خدماتشان را ارائه دهند.


نحوه استوری گذاشتن در اینستا، آموزش صفر تا صد استوری گذاشتن در اینستاگرام

روی استووری خود ضربه بزنید تا وارد محیط ویرایش متن شوید، حال برای چند ثانیه انگشت خود را روی صفحه نگه دارید تا گزینه “Paste / چسباندن” ظاهر شود، روی آن کلیک کنید و کار افزودن تصویر را به پایان برسانید. حال می توانید تصویری از خود یا محیط اطراف خود بگیرید. اینستاگرام پس زمینه هایی را برای نوشته ها به شما پیشنهاد می دهد که کار نوشتن متن را بسیار جذاب تر می کند. پیشنهاد میکنیم مطلب چگونه بفهمیم در اینستاگرام بلاک شدیم؟ پیشنهاد میکنیم آموزش تبدیل فرمت فیلم برای اینستاگرام را نیز در فالووان ببینید. جواب این سوالات را در این مقاله بخوانید و همچنین در انتهای مقاله قیمت طراحی استوری اینستاگرام را ببینید. یکی از سوالاتی که کاربران اینستاگرام در خصوص استوری می پرسند این است که چگونه برخی افراد چند عکس را در استوری خود گذاشته اند ؟ تفاوت اینجاست که ترفند ها معمولا در قالب استوری های بسیار کوتاه می آیند.


استوری اینستاگرام در واقع یک داستان کوتاه است. یکی دیگر از اپلیکیشنهای مخصوص آیفون و آیپد برای تکهتکه کردن ویدیوها جهت به اشتراکگذاری آسانتر در اینستاگرام، Split Video نام دارد که در گذشته تحت عنوان Long Story for IG منتشر شده است. همان طور که در ابتدای مطلب گفته شد در اینستاگرام پیجهای فعالی وجود دارند که به نام شخص خاصی فعالیت ندارند اما پرمخاطب هستند و در حیطه خاصی تولید محتوا میکنند. یکی از دلایلی که باعث شد این ویژگی سریع در بین کاربران محبوب شود، داشتن افکت ها جذاب میباشد که در پست ها وجود ندارد. رفع مشکل استوری اینستاگرام با چند قلق بسیار ساده را در این مقاله میخواهیم بررسی کنیم کافیه شما این کارهایی که گفته میشود را انجام دهید تا به طور کل مشکلات استوری اینستاگرام شما برطرف شود، امروزه اینستاگرام به یکی از بزرگترین و بهترین شبکههای مجازی در دنیای پیام رسانها تبدیل شده است.


در این راستا شما میتوانید در چند ثانیه رنگ پس زمینه استوری خود را تغییر دهید. تمامی استوری های فعال کاربر برای شما ارسال میشود و میتوانید آنان را دانلود کنید. ما قبلاً به ویژگی نظرسنجی اینستاگرام اشاره کردیم و این یک روش عالی برای دریافت پاسخ های کلی از طرفداران شما است. افزایش تعامل کاربر با استوری های شما یکی از کلیدهای موفقیت در اینستاگرام است! برای این کار کافی است در مرحله ویرایش استوری روی ابزار مداد کلیک کنید؛ سپس یک رنگ را از لیست رنگها (لازم به تذکر نیست که با انتخاب قطره چکان میتوانید رنگ مورد نظر خود را نیز انتخاب نمایید) برگزینید؛ حال روی پس زمینه ضربه بزنید و برای چند لحظه انگشت خود را نگه دارید؛ خواهید دید که رنگ پس زمینه تغییر خواهد کرد. به هر حال ما تمام نکات و ترفندها را با شما عزیزان مرور کردیم تا به نحوی این محدویتها را از سر راه برداریم.


حال مانند دیگر استوریها میتوانید با افزودن متن یا استیکرهایی، استوری خود را ویرایش نمایید، یا حتی تصویر را کوچک و بزرگ کنید و آن را بچرخانید. ۵. هنگامی که یک آهنگ را انتخاب کردید، یک اسلایدر مشاهده خواهید کرد که میتوانید با کشیدن آن بخشی از آهنگی را که میخواهید به استوری خود اضافه کنید، علامت گذاری کنید، زیرا اینستاگرام قطعه قابل پخش را به ۱۵ ثانیه محدود میکند. استوری جای نوشتههای بلند وطولانی نیست. که یعنی این استیکر، بسته به حرکت دوربین شما، جابجا خواهد شد تا بتواند جای ثابت خود را در تصویر حفظ کند. تصویر مورد نظر خود را ویرایش کنید و آن را ذخیره نمایید. ویژگی نظر سنجی ممکن است آن قدر ها هم جدید نباشد، ولی هنوز هم یک ایده برای استوری به حساب می آید زیرا از مخاطبین خود می خواهید که با استوری با شما تعامل داشته باشند. مثلا تولید محتوای ویدیویی یا حضور در ویدیوی برندها و حضور در ایونتها از جمله همکاریهایی است که زمان بیشتری را به خود اختصاص میدهد و اینفلوئنسرها ممکن است قیمتهایی بالاتر از این برایش در نظر داشته باشند. خوشبختانه اینستاگرام چنین گزینهای را به تنظیمات خود اضافه کرده است. در سیستمعامل اندروید با فشردن گزینه “سه نقطه” و در سیستمعامل IOS با فشردن آیکون “چرخ دنده” (در کنار گزینه Edit Profile)، به بحش تنظیمات وارد شوید و به دنبال تنظیمات داستان (و یا Story settings) بگردیدچگونه استوری اینستاگرام را دانلود کنیم؟

12. اگه بتونید یک سال با تمام خوشی و لذت زندگی کنید، ولی بعد از یک سال چیزی یادتون نیاد حاضرید اون یک سال رو تجربه کنید؟ 23. کار زیبایی که حاضرید برای هر کسی انجام دهید ؟ 18. قراره با بهترین کسی که تو زندگیته و دوستش داری بری برا1ساعت یه جایی “توی شهر”تاب بخورید.جاشم قراره تو تعیین کنی.کجا میرید؟ 2. دوست داری چطوری بمیری؟ 24. اگر یکی رو خیلی دوست داشته باشی و بدونی که بدون تو خیلی خوشبخت تره، چی کار می کنی؟ 1. از بین ذهن استیو جابز و پابلو اسکوبار کدومو برای خودت انتخاب می کنی؟ قابلیت جدیدی که به این برنامه اضافه شده است، تغییر رنگ حلقه دور استوری آن است که برای خیلی از ما جذاب است که بدانیم چگونه رنگ دور استوری را تغییر دهیم ؟ اینستاگرام بیشتر به دلیل قابلیت هایی که به عموم کاربران خود ارائه می دهد، تبدیل به یک نرم افزار محبوب میان کاربران شبکه های اجتماعی شده است.


4. اینکه از کسب و کارتان در هر لحظه عکس و فیلم ارائه دهید به جلب اعتماد مشتری کمک زیادی میکند. در واقع آنقدر امکانات زیادی در اینستاگرام استوریز در اختیار شما خواهد بود که شاید احساس کنید یک کانال تلویزیونی دارید و میتوانید هر آنچه بخواهید را به مخاطبان خود بگویید. ایدهی اولیهی ایجاد استوری فالوواند که کاربران عکس یا ویدیوهای روزمره خود را به صورت داستانی با ترتیب زمانی دلخواه خودشان منتشر کنند. برای انجام این کار، لیست دوستان نزدیک خود را از طریق تنظیمات شخصی سازی یا privacy در اینستاگرام انتخاب کنید. اگر می خواهید از طریق کامپیوتر استوری فالووانگرام را دانلود کنید، باید از افزونه Chrome IG Story در مرورگر گوگل کروم استفاده نمایید. میتوانید از طریق منو بالا اون 3 خطی که در قسمت سمت راست بالا قرار دارد و تمامی تنظیمات اینستاگرام در آن قسمت قرار دارد. اگر تمایل ندارید که از عکسی در استوری خود استفاده کنید، میتوانید استوری خود را بنویفالووان. بدین معنا که شما دیگر به برنامه جانبی نیاز ندارید و تنها کافی است تا فیلم مدنظر برای استوری را انتخاب کنید که بصورت مستقیم توسط اینستاگرام به تیکه های مختلفی تقسیم خواهد شد.


9. اگر به عشقت نرسی چی کار میکنی ؟ 13. اگر رئیس جمهور بودین اولین کاری که میکردین چی بود ؟ 4. اگر یه عینک داشتی که میتونستی ذات آدما رو ببینی، اولین نفری که میدیدی کی بود؟ روی اولین گزینهی صفحه ضربه بزنید. سپس آن دوستی را که مایل هستید این استوری را با او به اشتراک بگذارید، انتخاب کرده، پیغامی برای او بنویفالووان و سپس روی گزینه Send ضربه بزنید. ۵۰۰ طراحی کنید، در ادامه زمانی که بخواهید آن را در قسمت تنظیمات اینستاگرام به عنوان عکس پروفایلتان انتخاب کنید، به صورت خودکار همان قسمت دایره وسط را برش خواهد داد. در روش اول می توانید به صورت عادی و با علامت هشتگ، هشتگ مورد نظر خود را تایپ کنید. ۲٫ اینستاگرام در حالت پیش فرض، رنگهای محدودی را به شما نمایش میدهد. توجه داشته باشید که اینستاگرام به شما دو نوع امکان ذخیره سازی برای استوری ها میدهد. 13. با یک پیشنهاد صد میلیونی رو به رو هستید، در برار شما ده تا هفت تیر قرار داره که فقط یکی از اونها پره. با این اطلاعات، حال تیم بازاریابی شما باید آماده باشد تا یک استراتژی برای استوری اینستاگرام ایجاد کند.


اکانت یا حسابی که استوری او را استوری می کنید، باید public یا عمومی باشد. 20. وقتی عصبانی میشی چی یا کی یا چه کاری بهت آرامش میده؟ 26. وقتی با هم قهرین چجوری آشتی میکنین ؟ همچنین می توانید از لیست دوستان نزدیک یا close friend هم برای به اشتراک گذاشتن بعضی (یا همه) استوری های خود فقط با کاربران خاصی استفاده کنید. چگونه عکس یا ویدیوی خاصی را از استوری خود حذف کنیم؟ تقریبا هیچ پیچیدگی خاصی ندارد. اگر شرایط بالا رعایت شده باشد، شما نیز می توانید روی گزینه اضافه کردن به داستان یا استوری من یا Add This to Your Story بزنید. کمی پایین بیایید تا گزینه اجازه دادن به پاسخ به استوری یا Allow mesغیر مجاز می باشدe replies را ببینید. خب، مستقیم ترین روش برای انجام این کار استفاده از حالت هواپیما یا Airplane mode گوشی است. اینستاگرام مدام در حال ارتقا است و ویژگی های جدید را اضافه می کند. اگر از نسخه جدید اینستاگرام استفاده می کنید حتما با دایره هایی در بالای صفحه برنامه مواجه شده اید که تصویر دوستان و فالووان های شما در آن مشخص است. موسیقی زبان احساس است و نقش مهمی در به اشتراک گذاشتن لحظههای خاص و احساسات فرد با نزدیکانش دارد.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۲:۳۶ توسط:z موضوع: نظرات (0)