follower follower .

follower

آشنایی ارسال پیام انبوه تلگرام

باروش ارسال پیام انبوه تلگرام به صورت گروهی پیام ارسال کنید!

شما می دانید چطور می شود از ارسال پیام انبوه تلگرام استفاده کرد؟ در فالووان می توانید این راه کار یاد بگیرد.

اگر هم قصد افزایش فالوور اینستاگرام را دارید خرید فالوور ارزان گرینه مناسبی برای شما است.

یک تکنیک خوب برای افزایش میزان تعامل خود با دیگران، استفاده از اسلایدر های واکنش است. یک امکان جذابی که به تازگی به استوری فالووانگرام اضافه شده است و به کاربران اجازه می دهد تا به محتوای استوری خود واکنش نشان دهند، اسلایدرها هستند. این قابلیت به شما اجازه می دهد که هر زمان پست جدیدی را منتشر می کنند، روی دستگاه های فالووانی شما یک نوتیفیکیشن یا اعلان ارسال شود. در صفحه شخصی خود می توانید یک رشته استوری را منتشر کنید و سپس با سوالات زیر با قابلیت کوییز Quiz استوری اینستاگرام ادامه دهید. حتی می توانید استایل و رنگ آن را با زدن بر روی آن تغییر دهید. در این مرحله، قالب استوریهای همیشگی خود را حفظ کنید و تبلیغات را نیز در همان قالب انجام دهید. نحوه و طریقه استوری گذاشتن در اینستا این ایست که شما میتوانید استوریهای خود را به صورت اتوماتیک در گالری گوشی خود ذخیره کنید. اگر به یکی از استوریهای خود خیلی علاقه دارید و دوست ندارید که آن را از دست بدهید کافی است آن را برای خود دانلود کنید.


اگر متوجه شدید که استوری یکی از کاربران اینستاگرام خلاف قوانین این شبکه اجتماعی است، میتوانید آن را گزارش یا اصطلاحا ریپورت کنید. ولی با رفالووانن به این تعداد فالووان میتوانید یک لینک به هر استوری اضافه کنید تا فالووانی شما با بالا کشیدن صفحه به لینک اضافه شده مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه استفاده از فونت نستعلیق در این آموزش استوری اینستا میتوانید به این مطلب مراجعه کنید. در آموزش استوری گذاشتن در اینستاگرام، با ابزار متن علامت @ را تایپ کنید. آموزش دادن و یا مشاوره دادن به مخاطبان از طریق استوری یک راه بسیار عالی برای ارتباط با دنبالکنندگان و مخاطبان است که میتوانند از این آموزشها در زندگی روزمره خود استفاده کنند. اگر از آندسته افراد هستید که عادت دارند در دنیای مجازی چیزی را به اشتراک بگذارند که بعد از آن پشیمان میشوند، خبر خوب این است که استوریها میتوانند حذف شوند. این ویژگی، اتفاق بزرگی است زیرا برای بسیاری از افراد، این اولین باری است که میتوانند لینکی به جز لینک موجود در قسمت Bio اینستاگرام، در پروفایل خود اضافه کنند. 1. نظرتون در مورد این کیف چیه؟ در حالی که ویدیوی مربعی از Schuler Books تمرکز بصری را روی کیف و کتابهایی که در اطراف آن چیده شدهاند، قرار میدهد، Lulu Moon Owl Books با استفاده از جهتگیری پرتره، ساختمان بلند و بارش باران را در کانون توجه قرار داده است.


در میان این شکلهای مختلف تبلیغ، تبلیغات اسپانسری اینستاگرام در ایران به ندرت انجام میشود و به دلیل تحریم و دشواریهای پرداخت بینالمللی کمتر در میان گزینههای مورد نظر کسب و کارهای ایرانی قرار میگیرد. به هیچ وجه هم لازم نیست نگران اشتباه کردن باشید، چون اینستاگرام یک پاک کن و همچنین قابلیت undo (بازگشت به حرکت قبلی) در اختیار شما قرار داده تا اگر در نقاشی خود اشتباهی مرتکب شدید، به راحتی این اشتباه را پاک کنید. اگر بخواهید برند ما رو در یک کلمه تعریف کنید، آن کلمه چیست؟ 41. اگر بتونی به خود ۲۱ سالهت نامه بنویسی، چی بهش میگی؟ 2. اگر دوباره متولد بشی، دوست داری محل تولدت کجا باشه؟ 43. چه چیزی رو در شغلت بیش از همه دوست داری؟ 25. امروز بابت چه چیز بیش از همه شکرگزاری؟ همه میدانیم که از استوریها معمولا ًبرای نشان دادن فعالیتهای لحظهای استفاده میشود. بنابراین شما با دریافت یک پروژه هم می توانید از آن برای دریافت یک ویدئوی عریض با مدت زمان بالاتر به عنوان یک ویدئوی تبلیغاتی یا هر نوع نمایش دیگر استفاده کنید و در کنار آن با طراحی به عمل آمده یک ویدئوی کوتاه به عنوان استوری اینستاگرام و یا پست در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنید.


همانگونه که اشاره داشتیم، پستهایی که به موجب وجود قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) در استوری یا داستان خود آپلود میکنید به طور مستقیم در لیست پستهای اصلی پروفایل شما نمایش داده نمیشوند. استفاده و ویرایش پروژه بسیار ساده خواهد بود و با چند کلیک می توانید به نتیجه دلخواه خود برفالووان. همچنین می توانید تصویری از مجموعه تصاویر موجود در گوشی خود انتخاب کنید. از طریق خود برنامه چگونه روی استوری اهنگ بزاریم ؟ 3. به دنبال استفاده از کدوم خدمات ما هستید؟ 20. به نظرتون امروز کدوم تیم برنده میشه؟ برای مثال در این ویدئو از افراد بخواهید تا برای دسترسی به لینک، روی عنوان ویدئو کلیک کنند. شاید با این امکان خیلی قبل تر از اینکه به بخش استوری اینستا افزوده شود، آشنا بوده باشید. وقتی صفحه رو در نسخه وب اینستا به حالت موبایل درآوردیم، چجوری دوباره به حالت قبل برش گردونیم؟ 2. صفحه شما به چهار بخش تقسیم خواهد شد. پس از آنکه این استوری را باز کرده و دیدید، از دید شما پنهان خواهد شد. استوری اینستاگرام (instagram story) یکی از قابلیت هایی میباشد که در سال 2016 به این شبکه اجتماعی اضافه شد و خیلی سریع توانست در بین کاربران محبویتی را بدست آوردترفندهای پرکاربرد استوری اینستاگرام ( آموزش تصویری) - ایران هاست

در حالی که بسیاری از کسبوکارها به پستهای مربعی سنتی پایبند هستند، هر کدام از این اندازه ها مزیتهایی دارند. پست های مربعی برای تصاویر متقارن که به خوبی در شکل مربع جا می افتند، عالی هستند، اما بسیاری از عکس ها فالووانی یا عمودی هستند.به این عکس از یک ساختمان بلند نگاه کنید. اگر میخواهید یک عکس یا ویدیویی که فایل آن را در گوشی خود دارید را استوری کنید کافی است از قسمت پایین صفحه انگشت خود را به سمت بالا بکشید. برخلاف برنامه قبلی، در اینجا تنها میتوان تا مقدار 2x ویدیو را سریع کرد که برای استوریفالووانگرام کافی خواهد بود. حال گزینه Share as Post را انتخاب کنید. اگر یک طراح یا عکاس هستید، می توانید آموزش فتوشاپ یا لایت روم تهیه کنید. با این حال استوری کاتر کارش را خیلی خوب بلد است و در وظیفه ای که به آن محول شده، عملکردی نسبتا دقیق و با کیفیتی از خود به نمایش می گذارد. تنها باید ویدیوها را به ترتیب در استوری اینستاگرام قرار دهید و در نهایت کلید انتشار را بفشارید. حالا فقط کافیست که وارد اینستاگرام شوید و در بخش استوری، ویدیوها را مانند یک پازل به ترتیب کنار هم بگذارید تا مفهوم کلی محتوای مورد نظرتان با دیگران به اشتراک گذاشته شود.


عکس بعدی هم زمانی است که بچهها مشغول بالا رفتن از کوه هستند و شما آنها را به تصویر میکشید. اگر دوست دارید پست و استوریهای جذاب تولید کنید، آموزش طراحی پست و استوری اینستاگرام را به هیچ عنوان از دست ندهید. اینستاگرام از سه نوع پست فید پشتیبانی می کند: مربع، فالووانی و عمودی. اگر کاربر اینستاگرام باشید، حتما می دانید که استوری های این شبکه اجتماعی محبوب از همان بدو تولد با یک محدودیت بزرگ رو به رو بودند. حتی تنظیمات گسترده ای هم در آن دیده نمی شود که کاربر بخواهد با دیدن آن ها گیج و سردرگم شود. برش ویدیوها تنها راهحل موجود برای جا دادن آنها در استوریفالووانگرام نیست و از روشهای دیگری هم میتوان بهره گرفت. با این تفاوت که فقط برای ویدئو کاربرد دارد و دیگر لازم نیست دکمه دوربین را هنگام ضبط نگه دارید. الگوریتم اینستاگرام انواع پستهایی را که هر فرد با آنها تعامل دارد ثبت میکند و از آن دادهها برای تعیین اینکه کدام نوع پست بیشتر در فید هر فرد دیده شود، استفاده میکنداز آنجایی که پست اینستاگرام می تواند انواع مختلفی مثل عکس، ویدیو، آی جی تی وی و غیره باشد، یک «بهترین سایز پست برای اینستاگرام» وجود ندارد و این بهترین اندازه برای هر نوع از پست ها فرق می کند. تقریبا به کمک این اپ می توان تمام مراحل کار را به صورت خودکار پیش برد. فقط کافیست به محض ورود به اپ از میان دو گزینه «ضبط ویدیو» یا «انتخاب از گالری» یکی را انتخاب کنید. برای تغییر دادن سایز این سوال بعد از اینکه بالای صفحه گزینه done را میزنید، میتوانید با دو انگشت سوال را به اندازه ای که میخواهید سایز آن را تغییر دهید و در جایی که مد نظر شما است، قرار دهید و سپس استوری را share کنید. بنابراین فالووانی شما این کار را به سرعت انجام می دهند. و همه ما می دانیم که در اینستاگرام، زیبایی شناسی همه چیز است. در صورتی که در انجام مراحل استوری گذاشتن با کامپیوتر به مسئله و یا ابهامی برخوردید، میتوانید آن را در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. برای استفاده از امکانات آن تنها کافی است پس از ورود، مقدار زمان مورد نظر خود را تنظیم کنید که به صورت پیشفرض روی ۱۵ ثانیه قرار گرفته است.


1. تا حالا شده بخاطر نداشتن جرات کافی از عشق تون بگذرید؟ اکنون در صفحه جدیدی که باز میشود، شما میتوانید عکس یا ویدئو جدیدی را بگیرید تا استوری شما آغاز شود. استوری اینستاگرام بخشی است که به کاربران اجازه می دهد عکس یا فیلمی را در بخش Story اکانت خود به اشتراک بگذارند. به نوعی می خواستیم که تمام خوانندگان این متن بتوانند بدون صرف هزینه و با کیفیتی نسبتا خوب، استوری های بلند خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. ویدیوهای تکی در فید اینستاگرام می توانند فالووانی، عمودی یا مربعی باشند. بنابراین، اگر اولین عکس شما یک مربع ۱۰۸۰×۱۰۸۰ پیکسل باشد، تمام عکسها و ویدیوهای بعدی نیز به آن اندازه برش داده میشوند. اگر بخشی رو توضیح ندادم و فالووانن سواله می تونید در بخش کامنت ها بپرفالووان! با پایان مراحل کار، استوری کاتر ویدیو شما را به قطعات ۱۵ ثانیه تقسیم و در حافظه موبایل ذخیره می کند. در نهایت با لمس تیک قرار گرفته در گوشه بالایی سمت راست میتوانید فرایند تقسیم ویدیوها را شروع کنید. فقط کافیست پس از ورود به اپ، ویدیو مورد نظر خود را انتخاب کنید. در استوری میتوان تصاویر و ویدئوها را با افکتهای مختلف جذاب کنید، شکلکهای مختلف روی آنها بیندازید، رنگآمیزیشان کنید و …


راهنمای کامل و تصویری Instagram Story

5. قراره با بهترین کسی که تو زندگیته و دوستش داری بری برا1ساعت یه جایی “توی شهر”تاب بخورید.جاشم قراره تو تعیین کنی.کجا میرید؟ 18. قراره با بهترین کسی که تو زندگیته و دوستش داری بری برا1ساعت یه جایی “توی شهر”تاب بخورید.جاشم قراره تو تعیین کنی.کجا میرید؟ 10. ثروت واقعی از نظر تو چیه؟ اگر نمیخواهید آن استیکر ها دیده شوند اما از ایجاد دایره رنگی استوری اینستاگرام استفاده کنید، میتوانید یک استیکر دیگر روی آن استیکر بگذارید. با مشاهده این قسمت، عکس پروفایل فالوینگهایتان در بخش خانه، با حاشیه رنگی میباشد. بنابراین استوریهای حاوی دایره رنگی بیانگر آن دسته از استوریهایی هستند که شما آنها را بازدید نکردهاید. اگر از آندسته افراد هستید که عادت دارند در دنیای مجازی چیزی را به اشتراک بگذارند که بعد از آن پشیمان میشوند، خبر خوب این است که استوریها میتوانند حذف شوند. در حال حاضر شما قادر به زمانبندی استوریها در اینستاگرام نیستید ولی از ماه مه 2021، امکان زمانبندی استوریفالووانگرام در Facebook Business Suite فراهم شده است. 12. اگه بتونید یک سال با تمام خوشی و لذت زندگی کنید، ولی بعد از یک سال چیزی یادتون نیاد حاضرید اون یک سال رو تجربه کنید؟


فقط کافی است بعد از زدن دکمه “… 18. آخرین باری که از خنده دل درد گرفتی کی بود؟ 4. اگر یه عینک داشتی که میتونستی ذات آدما رو ببینی، اولین نفری که میدیدی کی بود؟ 3. اگر میتونستی، کدوم قسمت از بدنت رو جدا میکردی و چرا؟ 27. تا حالا از مرگ کدوم هنرمند خیل خیلی ناراحت شدین ؟ 20. به نظرتون امروز کدوم تیم برنده میشه؟ قبول داری آدم فقط یه بار عاشق میشه؟ 32. اسم فیلمی که تا به حال چندین بار دیدی چیه؟ 36. بهترین تعریفی که تا به حال درباره خودت شنیدی چی بوده؟ 14. بهترین سفری که تا الان رفتی چی بوده ؟ 25. بهترین جایی که تا حالا با دوس دخترت رفتی کجا بوده ؟ 15. بهترین sms یی که نا حالا دریافت کردی و بیشتر از بقیه تو فالووانx نگه داشتی ؟ 28. باحال ترین جکی که تو ذهنته و شنیدی چیه ؟ 7. بهترین و بدترین چیز دنیا چیه؟


3. اگر یه مداد و یه پاککن داشتی، چی رو به دنیا اضافه و چی رو کم میکردی؟ پایانش رو چطور میبینید؟ 39. اگر بهت ۱۰۰۰ دلار بدم، چطور خرجش میکنی؟ 28. اسم کتابی که بیشتر اوقات به عنوان هدیه انتخاب میکنی؟ 1. خندهدارترین اسم و فامیلی که تا به حال شنیدی چی بوده؟ 32. چه چیزی و در شغل حال حاضرت میپسندی ؟ 47. توی این روزهایی که بیشتر تیترهای خبری ناامیدکننده و منفی هستند، چه چیزی تو رو نسبت به آینده امیدوار میکنه؟ 40. الگو و قهرمان تو کیه؟ 35. بزرگترین توانمندی تو چیه؟ 12. بزرگترین ترس من چیه؟ 2. غذای مورد علاقهی من؟ 44. سوال خاصی در مورد من ذهنت رو مشغول کرده؟ برای نوشتن متنهای رنگارنگ، صفحه استوری را باز کرده و ابزار Text را برگزینید. افراد مختلفی را که میخواهید در استوری خود تگ کنید. عموما این دسته از افراد حاضرند در ازای دریافت خدمات مضاعف، هزینه هم بکنند. استوری اینستاگرام یک روند محبوب است که از بین نمی رود. همانطور که در استوری های دوستانتان دیده اید، اینستاگرام به شما اجازه می دهد که هر تعداد که دوست دارید عکس یا ویدئو را استوری کرده تا دوستانتان بتوانند آن ها را یکی پس از دیگری ببینند.


برای آنکه یک استیکر GIF را به پست خود اضافه کنید به قسمت استیکر مراجعه کرده و روی آیکون GIF ضربه بزنید. 4. بعد از انتخاب رنگ، انگشت خود را روی تصویر یا متن نوشته شده فشار داده و دو یا سه ثانیه نگه دارید تا رنگ آن را تغییر دهید. راستی، حتماً از طریق بخش نظرات (که بعد از انتهای این مطلب آمده است)، به من در مورد تجربههای خود از استوری اینستاگرام، بازخورد آن و همینطور نظر خود درباره مطالبی که اینجا گفته شد، بگویید. جواب این سوالات را در این مقاله بخوانید و همچنین در انتهای مقاله قیمت طراحی استوری اینستاگرام را ببینید. در صفحه شخصی خود می توانید یک رشته استوری را منتشر کنید و سپس با سوالات زیر با قابلیت کوییز Quiz استوری اینستاگرام ادامه دهید. قابلیت استوری اینستاگرام در آگوست 2016 به لیست قابلیت های این برنامه افزوده شد. از آنجا که اینستاگرام همواره امکانات این بخش را افزایش می دهد و مردم را به گفت و گو با یک دیگر تشویق می کند، ما تصور می کنیم که تعامل کاربران از طریق استوری ها در سال های آینده از این حد نیز بیش تر شود. استوری فالووانگرام را چگونه میتوان تماشا کرد؟


نحوه استوری گذاشتن در اینستا، آموزش صفر تا صد استوری گذاشتن در اینستاگرام

جایگاه استوری در صفحه هوم یا خانه اینستاگرام است که در اصل وقتی شما برنامه اینستاگرام را باز می کنید، به صفحه اولی که شما وارد آن می شوید، صفحه خانه گفته می شود که در قسمت بالا چندین دایره (به نسبت فالوئینگ های شما) وجود دارد که به آنها استوری گفته مدت زمان انقضای هر کدام این استوری ها، 24 ساعت می باشد و شما تنها در طی 24 ساعت می توانید این استوری ها را مشاهده کنید. دو پاسخ احتمالی خود را وارد کنید. برای اینکه بهتر منظور من را متوجه شوید، به دو عکس زیر دقت کنید. بعد عکس غذا. بعد هم سخنرانی چند ثانیهای یکی از دوستانتان. با استفاده از ویژگی Hands-Free میتوان ویدیوی موردنظر خود را در فرمت دلخواه و بدون استفاده از دستان خود، ضبط کنید. خیر، شما به هیچ عنوان نمیتوانید بدون اینکه نام کاربری شما در لیست افراد بازدید کننده از استوری مورد نظر ثبت شود، از استوری بازدید نمایید. توجه داشته باشید که برای اضافه کردن گیف باید از ابزار تغییر دهنده آی پی استفاده کنید! استیکر خود شما: آخرین استیکری که باید به شما معرفی کنیم، استیکر خودتان است.


اما شاید برای شما سوال شود که استوری در کجای اینستاگرام است؟ این کار صرفا باعث می شود که به اصطلاح نتوانند روی استوری شما ریپلای بزنند، ولی همچنان می توانند از طریق دایرکت به شما پیام بدهند! برای گذاشتن هشتگ در استوری از دو روش می توانید استفاده کنید. دو راه برای افزودن هشتگ به استوری شما وجود دارد. چگونه به استوری اینستاگرام زیرنویس اضافه کنیم؟ چگونه استوری خود را پاک کنیم؟ استفاده از قابلیت استوری اینستاگرام این روزها از رایجترین و پرطرفدارترین کاربردهای این شبکه اجتماعی میباشد. استوری اینستاگرام یا instagram story همان گونه که نام آن گویا است، بیانگر داستانی می باشد که هر کاربری می تواند از این ابزار در صفحه اینستاگرامی خود استفاده کند. از این رو اگر شما از جدیدترین کاربران اینستاگرام هستید و به دنبال آموزش استفاده از اینستاگرام هستید، توصیه می شود در مرحله اول وارد این لینـــــــــک شوید تا کمی با ابزارفالووانگرام آشنا شوید. وارد بخش استوری اینستاگرام شوید.


دقیقاً همینجاست که استوری اینستاگرام به کار شما خواهد آمد. موقع کار با اینستاگرام مدام فالووانن سوال پیش میاد؟ اگر بخشی رو توضیح ندادم و فالووانن سواله می تونید در بخش کامنت ها بپرفالووان! همچنین می توانید مقاله " معرفی قابلیت پخش زنده در اینستاگرام و لایو استوری " را بخوانید و با استوری های زنده در اینستاگرام آشنا شوید. حال انگشت خود را بر روی پروفایل فردی که تمایل ندارید استوری وی در این لیست نمایش داده شود قرار داده و نگه دارید. اگر دارای سایت فروشگاهی هستید می توانید لینک محصولات خود را در استوری قرار دهید. 4- بعد از انتخاب تصویر، اینک می توانید بر روی آن کلیک کنید. توجه داشته باشید که وقتی شما از استیکر مکان استفاده میکنید، دیگران میتوانند با جستجوی این مکان، به پست شما دسترسی داشته باشند. کاربران با لمس این دایره میتوانند استوری یا داستان شما را مشاهده کنند. در این شرایط تعداد و همچنین نام افرادی که داستان یا استوری اینستاگرام شما را مشاهده کرده باشند، نمایش داده میشود. اکانت فرد یا افرادی که تمایل ندارید استوری شما برای آنها نمایش داده شود را انتخاب کنید. پس اگر دوست ندارید ترتیب عکس های پیج اینستاگرام خود را به هم بزنید، می توانید خیلی راحت یک استوری بسازید و فرد مورد نظر را منشن یا معرفی کنید.


در این حالت، برای ضبط عکس روی دکمه ضربه بزنید و برای ضبط ویدیو تا حداکثر ۱۵ ثانیه، آن را نگه دارید. چگونه یک عکس یا ویدیو را از استوری اینستاگرام به بخش اصلی پروفایل خود منتقل کنیم؟ اگر در حال حاضر یک استوری را پست کرده اید و می خواهید یکی دیگر اضافه کنید، دیگر نباید روی عکس خود لمس کنید چون با این کار استوری خودتان نمایش داده می شود! استوری شما را فقط فالووان های شما می بینند و هر استوری فقط 24 ساعت قابل دیدن است و بعد از آن حذف می شود. از منوی باز شده گزینه Story Settings را انتخاب کرده و سپس روی عبارت Hide My Story From ضربه بزنید. استوری مورد نظرتان که قصد دارید برای آن پاسخ متنی ارسال کنید را باز نمایید. از منویی که باز میشود گزینه Save Photo را انتخاب کنید. خوب تا اینجای مقاله بارها تکرار کردم که استوری شما بعد از 24 ساعت حذف می شود! حال می توانید تصویری از خود یا محیط اطراف خود بگیرید. یکی از مهمترین قابلیتهای موجود در بخش استوری اینستاگرام، فرمتهای مختلفی هستند که یک پست داستانی میتواند داشته باشد. قابلیت استوری اینستاگرام، بر اساس یک اپلیکیشن به نام Snapchat طراحی شده است و فقط تعدادی امکانات جدید به آن اضافه شده است.


33 ایده برای استوری ریپلای خور - ایده برای استوری اینستاگرام

فراموش نکنید که پس از حذف استوریفالووانگرام ظرف مدت زمان 24 ساعت، تمام مکالمات و پیامهای ارسال شده مربوط به آن هم حذف میشوند. این روزها اغلب افراد خیلی بیشتر از قبل متوجه اهمیت حضور و تولید محتوا در اینستاگرام میشوند. عموما این دسته از افراد حاضرند در ازای دریافت خدمات مضاعف، هزینه هم بکنند. به علاوه، یک گزینه Watch All هم وجود دارد که با فشردن آن، اینستاگرام تمام این استوری ها را به ترتیب به شما نمایش خواهد داد. به نوعی می خواستیم که تمام خوانندگان این متن بتوانند بدون صرف هزینه و با کیفیتی نسبتا خوب، استوری های بلند خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. به زبان ساده تر می توان گفت که همان اپلیکیشن های رایگان می توانند به خوبی از پس کارها برآیند و اصلا نیازی به هزینه کردن نیست. شما می توانید با اضافه کردن استیکر های لوکیشن به استوری خود، پیداکردن آن ها را برای کاربران آسان تر کنید.


همچنین می توانید برای دانلود استوری فالووانگرام در گوشی های اندروید، برنامه GBinsta یا Story Saver را دانلود کرده و از آن جهت ذخیره استوری و فیلم های استوری اینستاگرام استفاده کنید. فونتهای موجود در قسمت استوری اینستاگرام در واقع فقط بخش کوچکی از فونتهای قابل استفاده را شامل میشود. این وبسایت فقط فونتهای انگلیسی را پوشش میدهد. 1. قبول داری آدم فقط یه بار عاشق میشه؟ 5. قراره با بهترین کسی که تو زندگیته و دوستش داری بری برا1ساعت یه جایی “توی شهر”تاب بخورید.جاشم قراره تو تعیین کنی.کجا میرید؟ 25. بهترین کتابی که بهم پیشنهاد میدین بخونم چیه ؟ 8. نظرتون در مورد این کیف چیه؟ 16. عشق به نظرتون چه رنگیه ؟ و شما میتوانید همین حالا آن را به صورت مستقیم مشاهده کنید. هشتگ ها معمولا در کپشن پست ها استفاده می شوند، اما به کار بردن آن ها در استوری اینستاگرام نیز راه بسیار خوبی است.


همانگونه که مشاهده کردید در این مقاله اطلاعات جامعی در رابطه با نحوه استفاده از قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) خدمت شما عزیزان ارائه کردیم. آنچه در این مقاله مطالعه کردید توضیح مهمترین ابزارها و امکانات استوری اینستاگرام بود. چگونه در استوری ساعت بزنیم؟ 1. وارد پروفایل اینستاگرام خود شده و روی سه خط در گوشه بالایی صفحه کلیک کنید. با این حال امکانات متفاوتی درون این اپ به نسبت سایر عناوین وجود ندارد و اگر از یک ویرایشگر ویدیو روی دستگاه خود بهره میبرید، احتمالاً نیازی به نصب Split Video پیدا نخواهید کرد. در حال حاضر شما قادر به زمانبندی استوریها در اینستاگرام نیستید ولی از ماه مه 2021، امکان زمانبندی استوریفالووانگرام در Facebook Business Suite فراهم شده است. اگر به نرم این نوع نرم افزارها مسلط نیستید یا دانش گرافیکی ندارید میتوانید از قالب ها مخصوص این کار استفاده کنید. البته باید توجه داشت که اگر فایل مورد نظر بسیار طولانی است؛ بهتر است از روش برش ویدیو و تبدیل آن به قطعات کوچکتر استفاده کنید و ضریب افزایش سرعت پخش را بیشتر از 2x قرار ندهید. برای استفاده از امکانات آن تنها کافی است پس از ورود، مقدار زمان مورد نظر خود را تنظیم کنید که به صورت پیشفرض روی ۱۵ ثانیه قرار گرفته است.


همچنین از بالای صفحه و انتخاب Aa می توانید بر روی تصویر خود متنی بنویفالووان. ممکن است عکس یا ویدئو گرفتن حین کار تمرکز شما را به هم بزند، امّا به مرور زمان می توانید با این مشکل کنار بیایید. همانطور هم که پیش تر اشاره کردیم، اپلیکیشن های کاربردی تری هم در مارکت های مختلف وجود دارند که البته استفاده از سرویس هایشان بدون صرف هزینه، ممکن نیست. آیا لازم است به سراغ اپلیکیشن های غیر رایگان برویم؟ بلکه اگر کمی در مارکت های مختلف اپلیکیشن بگردید با بیشمار نتیجه مشابه رو به رو خواهید شد که می توانند از پس این کار برآیند. اما برای انتخاب اپلیکیشن های مذکور، ما دو فاکتور مهم داشتیم: رایگان بودن و کارایی بالا. استوری فالووانگرام به دلیل ماهیت وجودیشان، ابزاری مناسب برای اطلاع رسانی و به اشتراک گذاری اخبار کسب و کار شما هستند. دقت داشته باشید که این استیکر ها نشان دهنده جنسیت و حالت های خاصی است. یک روش دیگر برای این کار، استفاده از استیکر منشن Mention است. برای استفاده از ویژگی گفته شده، گزینه Split Video را انتخاب کرده و پس از گزینش فایل مورد نظر، زمان دلخواه خود را تعریف کنید. 1. از بین ذهن استیو جابز و پابلو اسکوبار کدومو برای خودت انتخاب می کنی؟

 

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۲:۱۹ توسط:z موضوع: نظرات (0)